۲۶۲۲۱۴
۵۲۹۵
۵۲۹۵
پ

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

برای آنهایی که دوست دارند مسافت هایی طولانی تر را با استفاده از دوچرخه خود طی کرده و با سرعت بیشتری مسیرها را طی نمایند و علاوه بر این ظاهر دستگاه نیز اهمیت زیادی برایشان دارد، گزینه های زیادی وجود دارد.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی : برای آنهایی که دوست دارند مسافت هایی طولانی تر را با استفاده از دوچرخه خود طی کرده و با سرعت بیشتری مسیرها را طی نمایند و علاوه بر این ظاهر دستگاه نیز اهمیت زیادی برایشان دارد، گزینه های زیادی وجود دارد.

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با پیشرفته ترین دوچرخه های ساخته شده در دنیا آشنا نماییم. برخی از این دستگاه ها هیبریدی هستند، برخی برای سازگاری بیشتر با اصول ارگونومیک تغییر شکل می دهند و برخی هم هیچ شباهتی به دوچرخه ندارند.

دوچرخه الکتریکی هوشمند

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

دستگاهی که در تصویر می بینید VANMOOF Electrified خوانده می شود و قیمتی برابر با ۳۰۰۰ دلار دارد. این دوچرخه مجهز به یک سیستم دنبال کننده جی پی اس و باتری قابل شارژ است و فریم بسیار محکم اما سبکی از جنس آلومینیوم آنودایز دارد.

برد اعلام شده برای این دوچرخه پس از هربار شارژ آنطور که شرکت سازنده اش گفته برابر با ۶۰ کیلومتر عنوان گردیده و کاربران آن به لطف داشبورد کوچک و ساده ای که برایش در نظر گرفته شده می توانند آن را در دو سطح کنترل نمایند.

مدل های نسل قبلی این دوچرخه تحت عنوان هوشمندترین دوچرخه های دنیا معرفی شده بودند و تردیدی نیست که نسخه به روزرسانی شده جدید، امکاناتی به مراتب فراتر از نسل قبلی اش دارد.


دوچرخه تغییر شکل دهنده

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

آماده سازی این محصول آینده نگرانه برای استفاده به زمان اندکی نیاز دارد. شکل کلی دستگاه با در نظر داشتن این ایده طراحی شده که دوچرخه بیشترین سطح پاسخگویی را به نیاز کاربرانش داشته باشد.

نام این محصول «وسیله مسابقه ای یکسره ارگونومیک» (Continuously Ergonomic Race Vehicle) است که به اختصار Cerv خوانده می شود و فاقد بخش های معمولی نظیر زنجیر و دسته است و به شکلی پویا مطابق با شرایط مسیر و وضعیت بدن فرد شکلش تغییر می کند.

Clerv حاصل تلاش مشترک یک شرکت مستقر در اوهایو به نام Priority Designs و کمپانی دیگری تحت عنوان Cannondale Bicycle Corporation است و علیرغم آنکه هیچگاه به مرحله تولید انبوه نرسیده است یکی از به یادماندنی ترین دوچرخه هایی خواهد بود که تا به امروز رونمایی شده اند.


گران ترین دوچرخه دنیا

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

استون مارتین بی تردید زیباترین خودروهای اسپورت دنیا را تولید می کند و به تازگی تصمیم گرفته تا نسخه ای دو چرخ از شاهکاری های خود را با قیمتی گزاف که هر کسی هم توانایی خریدش را ندارد معرفی کند.

One-۷۷ عنوان خودرویی است که به تعداد محدود برای فیلم های جیمز باند ساخته شد (که هرکدامشان هم در حدود ۲ میلیون دلار قیمت دارند) و نسخه دوچرخ آن نیز همچون سایر محصولات این کمپانی انگلیسی پیشرفته ترین امکانات ممکنه را دارد که از آن جمله می توان به یک سیستم کامپیوتری بسیار پیشرفته، مجموعه ای از حسگرها و یک فریم ساخته شده از فیبر کربنی اشاره نمود تا وزن آن را در حد امکان پایین بیاورد.

استون مارتین تنها ۷۷ دستگاه از این دوچرخه را تولید کرده که قیمت اصلی تعیین شده برای هرکدامشان برابر با ۳۹ هزار دلار است، اما تردیدی نیست که با جلب توجه مجموعه داران جهانی به آنها و محبوبیت بالای فیلم های جیمز باند، قیمت این محصول فراتر از میزان یاد شده خواهد رفت.


دوچرخه ضد سرقت

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

سه طراح معروفی که شرکتی به نام Yerka را راه اندازی کردند، از سرقت پیاپی دوچرخه هایشان خسته شده بودند و به همین دلیل تصمیم گرفتند محصولی بسازند که ضد سرقت است.

نتیجه کار دستگاهی است که بخشی از فریم خود را به عنوان قفل مورد استفاده قرار می دهد. خالقان این دوچرخه اعلام داشته اند که سرقت آن غیرممکن است چراکه اگر سارق تصمیم به بریدن قفل آن بگیرد، دستگاه دیگر بلااستفاده خواهد بود.

این محصول علاوه بر طراحی مبتکرانه اش به بلوتوث هم مجهز است و در نتیجه می توان آن را از طریق اسمارت فون ها هم قفل گشایی کرد. پروژه جمع سپاری دوچرخه غیرقابل سرقت تاکنون ۱۲۵ درصد از مبلغ هدف خود را جمع آوری کرده و به همین خاطر تا تولید انبوه آن زمان زیادی باقی نمانده. شرکت Yerka امیدوار است که محصول ابداعی اش را در بهار سال ۲۰۱۶ رونمایی کند.


دوچرخه تاشو

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

Sada Bike نام دوچرخه ایست که قابلیت تا شدن دارد و همین ویژگی نتنها آن را به محصولی جذاب در نظر کاربران بدل می کند بلکه برای استفاده در مسیرهای درون شهری و سفرهای کوتاه بسیار ایده آل خواهد بود.

این دوچرخه زمانی که جمع می شود ابعادی به اندازه یک چتر پیدا می کند و در نتیجه می توان آن را در بخش هایی نظیر مترو با خود همراه داشت یا اینکه درون میز کار قرار داد و در زمان برگشت به خانه بازش کرد.

اما راز جمع و جور بودنش آن است که بسیاری از اجزا و قسمت های دوچرخه های معمولی را ندارد و فریم کلی اش هم بیش از اندازه ساده است. البته این را باید اضافه کنیم که Sada همچنان مراحل توسعه اش را پشت سر می گذارد اما تا مرحله تولید انبوه آن زمان زیادی باقی نمانده است.


دوچرخه ماورایی

با پیشرفته ترین دوچرخه های دنیا آشنا شوید

این دوچرخه IBgSOC نام دارد و فاقد هرگونه زنجیر و پره درون چرخ هایش است و فریم ساخته شده از پلیمر کربنی آن به جای آنکه همچون دوچرخه های معمولی به سمت زمین متمایل شده باشد به طرف بالا و به سمت سرنشین خمیدگی پیدا کرده و شکلی عجیب به آن بخشیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج