۲۶۲۲۹۰
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد تند رسايی از علی ضيا و مظلومی

ای کاش، خودتان و برنامه‌های خودتان را هم برای مدتی ممنوع التصویر می‌کردید و بعد از تجدید نظر در سیاست های‌تان، می دیدید که دیگر کسی در محافلی از آن دست، نه به سرمربی تیم فوتبالی توهین می‌کند نه به شعائر دینی.

خبرگزاری فارس: ای کاش، خودتان و برنامه‌های خودتان را هم برای مدتی ممنوع التصویر می‌کردید و بعد از تجدید نظر در سیاست های‌تان، می دیدید که دیگر کسی در محافلی از آن دست، نه به سرمربی تیم فوتبالی توهین می‌کند نه به شعائر دینی.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی در سایت شخصی‌اش نوشت: ای کاش، خودتان و برنامه های خودتان را هم برای مدتی ممنوع التصویر می کردید و بعد از تجدید نظر در سیاست های تان، می دیدید که دیگر کسی در محافلی از آن دست، نه به سرمربی تیم فوتبالی توهین می کند نه به شعائر دینی و هیئتی این مردم.

یکی از مجریان صدا و سیما در جمع تعدادی از هواداران فوتبال، بعد از اینکه تیم پرسپولیس در دقایق پایانی، گل مساوی را می زند، از شدت خوشحالی و هیجان، شروع به بالا و پایین پریدن می کند و به همراه دیگر حاضران در آن جمع، در حالی که کف می زنند، با جابجایی برخی از الفاظ در شعار «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز ...» تعابیر نامناسبی را در ادامه این شعار در باره سرمربی تیم استقلال بکار می برند که متأسفانه فیلم آن به طور گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده است. علی ضیا در یادداشتی، بلافاصله به دلیل توهین به پرویز مظلومی، سرمربی استقلال، از وی و هواداران تیم استقلال عذرخواهی می کند و دلیل این رفتار را گرفتار شدن در هیجانات مربوط به فضای فوتبال اعلام می کند.

آقای مظلومی که در این داستان به او توهین شده، در نشست خبری اش اعلام می کند که باید احترام پیشکسوتان و جامعه فوتبال نگه داشته شود. مسئله‌ای که به وجود آمده بی‌احترامی به من نیست بلکه به جامعه فوتبال است که باید با آن برخورد شود. از حق خود می‌گذرم اما از حق هواداران نمی‌توانم بگذرم، آنها ناراحت هستند. من می‌خواهم این افراد از تریبون حذف شوند.

طبق گفته آقای مظلومی، مدیر ورزش شبکه سه (آقازمانی) از طرف آقای پورمحمدی، معاون سیما با ایشان تماس گرفته و اعلام کرده که آقای علی ضیا، مجری سیما ممنوع التصویر می شود. مظلومی اما به این خبر تلفنی اکتفا نمی کند و می گوید که باید این خبر به طور رسمی از طرف صدا و سیما اعلام شود!

در چند ساعت گذشته، شبکه های خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی، خبر ممنوع التصویر شدن علی ضیا را به دلیل «توهین به مربی و هواداران تیم استقلال» اعلام می کنند! در عین حال ساعت ۲۲:۳۰ هم سایت باشگاه خبرنگاران، تصاویر آشتی کنان علی ضیا و پرویز مظلومی را منتشر می کنند!

نکته: آیا مسأله تمام شده؟!

جناب آقایان علی ضیا، پرویز مظلومی، آقازمانی، پور محمدی! روی سخن این یادداشت با همه شما محترمین است. در این که در محفلی با تغییر دادن برخی عبارات در شعار «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز» که مخصوص هیئت های عزاداری است و جایگزین شدن برخی از تعابیر توهین آمیز در آن، به سرمربی تیم استقلال توهین شده، تردیدی نیست، اما فکر نمی کنید، قبل از این که به سر مربی تیم استقلال توهین شده باشد، به اعتقادات مذهبی خودتان و هواداران استقلال و همه ملت دوستدار اهل بیت (ع) توهین شده است!

آقای ضیا ! ای کاش در یادداشت خودتان، قبل از عذرخواهی از سرمربی استقلال که کار شایسته ای بود، از صاحب این شعار اسلامی و از ملت ایران به دلیل توهین به شعائرشان هم عذر می خواستید.

و اما سرمربی محترم استقلال! ای کاش به جای اینکه این رفتار را فقط توهین به جامعه ورزش و اعتقادات ورزشی هواداران استقلال بدانید، ابتدا نگاهی منصفانه به درون خانواده فوتبال می کردید و سپس آن را توهین به باورهای مذهبی مردم و توهین به اعتقادات دینی و هیئتی هواداران استقلال می دانستید!

مدیران محترم صدا و سیما و شبکه های ورزشی و دست اندرکاران فوتبال که تا مدت ها آنتن این موجود بی زبان را به بررسی این موضوع اختصاص خواهید داد، چه کسی متهم ردیف اول بوجود آمدن هیجانات کاذب در این ورزش - متأسفانه پر فساد - است! رفتاری که شما از حاضران آن محفل دیدید، نتیجه رفتار و سیاست های شما در نحوه پرداختن و ضریب دادن به ورزش فوتبال و حواشی آن است. همین که شما توهین به یکی از قدیمی ترین شعائر هیئتی را ندادید اما توهین به یک تیم را می بینید، یعنی مشکل از شما و سیاست های شماست.

ای کاش، خودتان و برنامه های خودتان را هم برای مدتی ممنوع التصویر می کردید و بعد از تجدید نظر در سیاست های تان، می دیدید که دیگر کسی در محافلی از آن دست، نه به سرمربی تیم فوتبالی توهین می کند و نه به شعائر دینی و هیئتی این مردم.

پ ن : ضمن اینکه از جهات مختلفی که ذکر کردم، رفتار آقای علی ضیا را تقبیح می کنم، اما از آنجا که ایشان از مجریان خوب سیما و از بچه های هیئتی و دوستدار اهل بیت است و رفتارش همانطور که اعلام کرده به دلیل گرفتار شدن در هیجان های کاذب بوده، قطعا با توجه به پذیرش اشتباهش، مورد عنایت اهل بیت و بخشش مردم قرار خواهد گرفت. اما امیدوارم از این تجربه تلخ برای ادامه فعالیت های اجتماعی اش، عبرت های بیشتری بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اينو نيگا !!! چه وسط دعوا نرخ تعيين ميكنه !!! فرصت طلب !

    • saeid

      چطور میشه ترانه های معین و شادمهر رو تو هییت یه کلمش رو تغییر بدی بخونی ولی نمیشه یه جای دیگه از اونور ترانه قرض کنی اون شعریه که از ذهن یه ادم اومده بیرون قرآن که نیست نشه تغییرش داد این اقا اصلا چجوری در مورد همه چی اظهار فضل میکنه......

    • بدون نام

      احسنت به استاد محترم اقای ررسایی

    • بدون نام

      حالا همه بس کردن این شروع کرد..

    • شهروند

      جدا ازین مطلب ایشون کلا راجع به همه چی اظهار نظر میکنند...
      انتخابات نزدیک است جناب رسایی

    • بدون نام

      علی ضیابیشتر ازگناهش داره تاوان پس میده

      پاسخ ها

      • فاطمه

        واي خدا چي رو به چي ربط ميدن ! خدا شمارو ببخشه

    • سيبيل

      دوستان حرفهاى اين آدم رو زياد جدى نگيريد !ايشون رو تو مجلس هم به حرفاش زياد اهميت نميدن!

    • امیر

      به رسایی ربطی نداره.سرت به کارت باشه رسایی

    • فاطمه

      دلم ميسوزه ...چون داريم به هم ياد ميديم چطور چيزي رو انقدر بزرگ كنيم و به چه چيزها و كجاها ربطش بديم ...واي بر ما ...

    • باقری

      کجای این داستان به اقای رسایی ارتباط دارد؟ اصولا چرا ایشان باید در مورد تمام مسائل اظهار نظر فرمایند؟

    • بدون نام

      واقعا مردم تهران به کی رای دادند

    • آشنا

      نخود هر آش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج