جاباما
۲۶۲۳۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بکن بائر از بازرسی پلیس در امان ماند

روز گذشته پلیس آلمان خانه چند تن از مسئولان فوتبال این کشور را در رابطه با پرونده میزبانی جام جهانی بازرسی کرد اما بکن‌بائر جزو این لیست نبود.

ورزش سه: روز گذشته پلیس آلمان خانه چند تن از مسئولان فوتبال این کشور را در رابطه با پرونده میزبانی جام جهانی بازرسی کرد اما بکن‌بائر جزو این لیست نبود.

انتشار مطلبی در نشریه مطرح "اشپیگل" راجع به ابهامات پروسه دریافت میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ از سوی فدراسیون فوتبال آلمان، طی هفته‌های اخیر در محافل ورزشی و رسانه‌ای این کشور جنجال زیادی به پا کرده است.

با اضافه شدن اتهام فرار مالیاتی روز گذشته حتی پلیس هم وارد عمل شد و برای جمع‌آوری اسناد و مدارک لازم خانه چند تن از اعضای سابق و فعلی فدراسیون که به طور مستقیم با این پرونده در ارتباط هستند -از جمله ولفگانگ نیرزباخ، تئو سوانسیگر و هورس هلت- را بازرسی کرد، اما بنا به اعلام خانم نادیا نیزن ،دادستان فرانکفورت، فرانتس بکن‌بائر جزو این افراد نبوده است زیرا ردی از او در تخلفات مالیاتی فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

این درحالی است که پیش از این شایعاتی مبنی بر تفتیش خانه قیصر فوتبال آلمان در منطقه زالسبورگ شنیده می‌شد، اما دادستانی این شهر اعلام کرد:" ممکن است تقاضاهایی برای همکاری دادستانی زالسبورگ با مناطق دیگر وجود داشته باشد، اما تا این لحظه چیزی به دست ما نرسیده است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج