۲۶۲۳۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیا احمد چلبی به قتل رسیده است؟

عضو پارلمان ملی عراق از تحقیق و تفحص درخصوص مرگ ناگهانی احمد چلبی دبیر کل کنگره ملی و رییس کمیسیون مالی پارلمان عراق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: عضو پارلمان ملی عراق از تحقیق و تفحص درخصوص مرگ ناگهانی احمد چلبی دبیر کل کنگره ملی و رییس کمیسیون مالی پارلمان عراق خبر داد.

'نیازی معمار اوغلو' از نمایندگان ترکمن عراق در اظهاراتی که روز چهارشنبه در سایت های خبری عراق منتشر شد، گفت: احمد چلبی از هیچ گونه عارضه ای رنج نمی برد و مرگ ناگهانی او مورد تردید است.

وی با بیان اینکه خانواده احمد چلبی خواهان تحقیق در حادثه و شناسایی علت واقعی مرگ وی شده اند اضافه کرد: به زودی پارلمان ملی از گزارش پزشک قانونی در خصوص اسباب مرگ چلبی مطلع خواهد شد و احتمال دارد که هفته آینده موضوع مرگ وی در پارلمان مطرح شود.

اوغلو ادامه داد که تشییع جنازه امروز احمد چلبی در مقابل پارلمان ملی عراق تنها به صورت نمادین برگزار شد و خانواده چلبی خواستار نمونه گیری از جسد وی و ارسال آن به لندن شده اند.
اظهارات اوغلو در حالی عنوان شد که به نوشته برخی سایت های خبری عراق، خانواده چلبی همراه خود دو پزشک آمریکایی و انگلیسی برای بازرسی جسد آورده اند.

برخی گزارش ها نیز از وجود جسد در پزشک قانونی بغداد خبر داده و نوشتند که آیین تشییع چلبی که در مقابل پارلمان ملی و دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق برگزار شد، نمادین بوده و جسد عملا در پزشکی قانونی قرار داشت.

اما مدیر کل پزشک قانونی بغداد در اظهاراتی این خبر را به طور کامل تکذیب کرد و گفت که جسد احمد چلبی تحویل پزشک قانونی داده نشده است.

'زید علی' افزود: اخبار مربوط به وجود جسد احمد چلبی در پزشک قانونی بغداد عاری از صحت بوده و فقط شایعه است.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از روز گذشته تا به امروز با انتشار گزارش های غیر موثق مدعی مسمومیت احمد چلبی شده و مرگ او را طبیعی ندانستند.

همه این گزارشها که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و سایت های خبری عراق نیز به آن پرداخته اند در حالی است که سایت های خبری وابسته به حزب کنگره ملی که چلبی رهبری آن را بر عهده داشت از جمله شبکه تلویزیون 'آسیا' نسبت به همه این گزارشها سکوت کرده اند.
بی نظمی حاصل امروز در آیین تشییع پیکر احمد چلبی که حتی تلویزیون دولتی عراق (العراقیه) نیز به آن اشاره کرد، به تقویت گمانه زنی ها در خصوص علت واقعی مرگ احمد چلبی نیز کمک کرد.

براساس اعلام قبلی شبکه تلویزیونی آسیا، احمد چلبی براثر ایست قلبی بامداد دیروز سه شنبه در منزل شخصی اش جان باخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج