۲۶۲۳۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارانتينو: از پلیس عذرخواهی نمی‌کنم

كوئنتين تارانتينو كارگردان آمريكايی در ادامه حواشی ایجاد شده برای حضورش در تظاهرات ضد خشنونت علیه پلیس نیویورک، اظهار کرد که مرعوب نمی‌شود و از اتحاديه پليس عذرخواهی نمي‌كند.

خبرگزاری مهر: كوئنتين تارانتينو كارگردان آمريكايی در ادامه حواشی ایجاد شده برای حضورش در تظاهرات ضد خشنونت علیه پلیس نیویورک، اظهار کرد که مرعوب نمی‌شود و از اتحاديه پليس عذرخواهی نمي‌كند.

اين كارگردان مشهور گفت در برابر پليس پا پس نمي كشد و حاضر نيست هيچ يک از نظراتش را در مورد جناياتي كه توسط پليس انجام مي شود پس بگيرد و با وجود همه شايعات، عذرخواهي كند.

تارانتينو ۱۰ روز پس از شركت در راهپيمايي عليه پليس نيويورک و رفتار خشونت‌بار آن، در اولين بيانيه رسمي‌اش كه در اختيار روزنامه لس‌آنجلس تايمز قرار گرفت، اعلام كرد: همه پليس ها قاتل نيستند. من هرگز چنين حرفي نزدم. هرگز حتي ضمني نيز اين حرف را به زبان نياوردم.

تارانتينو: از پلیس عذرخواهی نمی‌کنم

كارگردان فيلم‌هايي چون «جانگوي رها شده» كه در راهپيمايي ۲۴ اكتبر در پارک ميدان واشنگتن واقع در نيويورک شركت كرده بود به جمعيت گفته بود: مي‌خواهم وقتم را به خانواده ام اختصاص بدهم و با اين حال فقط مي خواهم بگويم دارم اينجا چه كار مي كنم؟ اينجا هستم چون يک انسانم و وجدان دارم و وقتي يک قتل را مي بينم نمي توانم بايستم و تماشا كنم، بايد قاتل را قاتل ناميد و بايد گفت قاتل، قاتل است.

پس از اين حرف‌ها اتحاديه پليس و برخي از پليس هاي ايالتي خواستار تحريم فيلم هاي تارانتينو شدند.

تارانتينو در لس آنجلس تايمز تاكيد كرد كه برايش تبليغ پليس اهميت ندارد و گفت اين تحريم‌ها روي فروش فيلمش اثري ندارد چون بسياري از پليس‌ها طرفدار او هستند.

تارانتنيو گفت: طبق متمم اول قانون اساسي اجازه دارد تا در صورت مشاهده خشونت پليس، به اين كار اعتراض كند.

او گفت: به جاي اين كه پليس سعي كند جلوي خشونت ها را بگيرد و دلايل آن را پيدا كند، دارد سعي مي‌كند صداي مرا خفه كند و با من مقابله كند. براي من مثل روز روشن است كه آنها مي خواهند مرا ارعاب كنند و صداي مرا خفه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج