جاباما
۲۶۲۳۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گیشه‌ سینما در خواب پاییزی

این روزها سینماهای کشور در حال اکران هفت فیلم هستند که از این میان ۵ فیلم روزهای ابتدایی اکران خود را می‌گذرانند اما با وجود تازگی گیشه فروش قابل قبولی در این هفته برای سینماداران رقم نخورد.

خبرگزاری ایلنا: این روزها سینماهای کشور در حال اکران هفت فیلم هستند که از این میان ۵ فیلم روزهای ابتدایی اکران خود را می‌گذرانند اما با وجود تازگی گیشه فروش قابل قبولی در این هفته برای سینماداران رقم نخورد.

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «ارغوان»، «پدر آن دیگری»، «ماهی سیاه کوچولو» و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» فیلم‌های هستند که پنجم آبان ماه اکران خود را آغاز کردند و در کنار فیلم‌های از قبل اکران شده «محمد رسول الله (ص)» و «۳۶۰ درجه» گیشه را رنگ و بویی تازه بخشیدند و البته در هفته آغازین اکران نتوانسته‌اند موفیت چندانی را از حیث فروش داشته باشند.

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» فیلم اول وحید جلیلوند با فروش ۱۲۰ میلیون تومانی در تهران و ۲۰ میلیون تومانی در شهرستان شروع قابل قبول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌ها داشت که با برخورداری از ساختاری مناسب و جایزه‌های متعددی که تا به امروز از آن خود کرده است؛ امید می‌رود فروش مناسبی برایش رقم بخورد.

فیلم‌های «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی و «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی هرکدام فروشی حدود ۶۰ میلیون تومانی را در ۸ روز گذشته تجربه کردند.

«ماهی سیاه کوچولو» ساخته مجید اسماعیلی و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی نیز با فروش به ترتیب ۱۳ و ۶ میلیون تومانی رکورد ضعیف‌ترین تازه‌های اکران را به نام خود زدند.

فیلم «۳۶۰ درجه» سام قریبیان و تهیه‌کنندگی پدرش؛ پس از یک ماه و اندی اکران به فروش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

در این میان فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» که آخرین ماه اکران خود را می‌گذراند مرز ۱۱ میلیارد تومان را رد کرد. به دلیل ادامه اکران این فیلم؛ نمایش «شیفت شب» نیکی کریمی که قرار بود در این هفته آغاز شود به تعویق افتاد و کارگردان فیلم که بلیت‌های فیلمش پیش فروش شده بود مجبور به عذرخواهی از مردم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج