۲۶۲۴۵۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ادل: شهرت ترسناک و سمی است!

ادل در مصاحبه‌ای با BBC Radio One تاریخ انتشار آلبوم جدیدش را مشخص کرد و برای اولین بار سینگل اول از آلبوم جدیدش را از طریق این رادیو پخش کرد.

وب سایت کافه سینما - نوید نیکزاد: ادل در مصاحبه‌ای با BBC Radio One تاریخ انتشار آلبوم جدیدش را مشخص کرد و برای اولین بار سینگل اول از آلبوم جدیدش را از طریق این رادیو پخش کرد.

او علاوه بر این مصاحبه‌ای بیست و شش دقیقه‌ای در برنامه معروف The Radio ۱ Breakfast Show with Nick Grimshaw انجام داد که مهم‌ترین قسمت‌های این گفتگو در ادامه می‌آید:

درباره ترس از اینکه آلبوم ۲۵ هرگز منتشر نشود:

ترانه‌های زیادی نوشتم که توی آلبوم جدید نیستن چون واقعا خوب نبودن. اعتماد به نفسم به خاطر کارهای خودم کم شد. یک آلبوم درباره مادر بودنم نوشتم و فکر کردم برای همه خیلی خسته‌کننده باشه.

ادل: شهرت ترسناک و سمی است!

به خاطر همین دور انداختمش. احساس کردم هیچوقت این اتفاق نمیافته و هیچوقت نمی‌تونم این آلبوم رو تموم کنم. این یک روند طولانی بود و من واقعا می‌خواستم بی‌خیالش بشم. فکر کردم که هیچ ایده جدیدی ندارم و نمی‌تونم ترانه‌ای بنویسم.

گروه دور و بر من فوق‌العاده هستن. اونها انقدر صداقت داشتن که درباره بعضی ترانه‌های آلبوم می‌گفتن: این به اندازه کافی خوب نیست، دوباره شروع می‌کنیم. خیلی مهمه که مردم کار من رو دوست داشته باشن.

درباره شهرت:

من شهرت رو خیلی ترسناک و سمی می‌دونم. شهرت خیلی جذاب هست و چیزی هست که تو رو به سمت خودش می‌کشونه، ولی تا ابد دوام نمیاره. چرا باید درگیر چیزی باشی که بعدا دلت براش تنگ می‌شه؟ و این روند هیمشه ادامه داره.

درباره مخفی نگه داشتن بازگشتش به عرصه موسیقی:

من به مردم آدرس اشتباه و تاریخ‌های غلط می‌دادم چون می‌خواستم این خبر پنهان بمونه. تازه چند هفته هست که آلبوم رو کامل کردم. توی این پروژه پنج تا آدم بودن که به اندازه سیصد نفر کار می‌کردن. حالا که کارمون تموم شده باید بدیمش دست آدم‌های دیگه.

درباره منتشر شدن سی ثانیه از سینگل Hello در برنامه X-Factor:

طبیعی بود، کاملا طبیعی بود. وقتی صبح یکشنبه بلند شدم ترسیدم و مضطرب بودم. به خودم گفتم هیچکی نمی‌فهمه من اون ۳۰ ثانیه رو خوندم و آخرش هم نتیجه معکوس می‌ده.

اما آخرش اتفاق بی‌نظیری افتاد و به خاطرش خیلی خوشحالم. تنها علتی که باعث این واکنش مردم به ترانه جدید من شد این بود که من بعد از اسکای فال هیچ کار دیگه‌ای انجام نداده بودم. توی این مدت کارهای دیگه‌ای انجام دادم ولی می‌خواستم مردم رو سورپرایز کنم.

نمی‌خوام چیزی رو فقط برای این که یک چیزی گفته باشم بگم. من چند سال حرفی برای گفتن نداشتم، پس برای چی باید چیزی می‌گفتم؟

درباره تجمع طرفداران در اطرافش هنگام راه رفتن با سگش:

این خیلی جالبه. بعضی وقت‌ها درباره یک اتفاق فاجعه‌بار توی زندگی‌شون صحبت می‌کنن که من با ترانه‌هام اون‌ها رو براشون تداعی کردم و خیلی احساساتی می‌شن. این کار من خیلی زشته که دارم مدفوع سگم رو جمع می‌کنم و اونها دارن عملا گریه می‌کنن.

درباره این که پسرش آنجلو ترانه Twinkle Twinkle Little Star را به Someone Like You ترجیح می‌دهد:

اون واقعا موسیقی من رو دوست نداره. به خاطر همین Twinkle Twinkle Little Star یا Row Row Row Your Boat رو ترجیح می‌ده!

درباره این که طرفدار گروه Busted بود:

من بزرگ‌ترین طرفدارشون بودم و همه آلبوم‌هاشون رو گوش می‌کردم.

درباره این که باربارا استرایسند به او کمک کرد تا چگونه لباس‌های اسکارش را ذخیره کند:

یک قفسه برای لباسی که توی مراسم اسکار پوشیدم گرفتم. یادم میاد جایی خوندم وقتی باربارا استرایسند برنده جایزه اسکار شد همچین چیزی رو برای لباسش خریده بود.

ادل: شهرت ترسناک و سمی است!

درباره این که آلبوم بعدی ممکن است ادل نامیده شود چون ۳۱ به نظر قشنگ نمی‌رسد:

این آخرین آلبومی هست که اسمش در مورد سن و سالم هست. ممکنه آلبوم بعدی اسمی مثل ادل یا چیزی به جز سنم داشته باشه.

باید این طلسم رو بشکونم. اگه چهارمین آلبومم هم هم نام با اسمم باشه باید تا ابد این کار رو انجام بدم و هیچکی نمی‌خواد قبول کنه که اون دیگه سن جوونی‌های من نیست.

درباره این که در ابتدا نمی‌خواست ترانه فیلم جیمز باند را بنویسد:

من برای مدتی طولانی به این درخواست جواب منفی دادم چون درباره موشکافی که بعد از این اتفاق درباره کارم انجام می‌شد می‌ترسیدم.

من به وسیله سم مندز و پل اپورث مجاب شدم که این کار رو انجام بدم و وقتی فهمیدم این بیست و سومین فیلم جیمز باند هست و منم اون موقع بیست و سه ساله بودم به خودم گفتم که باشه، انجامش می‌دم. و عاشق خوندنش شدم و بهش افتخار می‌کنم.

درباره این که فقط طرفدارانش نیستن که در موقع خوندن ترانه‌هایش احساساتی می‌شوند:

من متوجه شدم که همیشه بازخونی ترانه Make You Feel My Love خیلی سخته چون همیشه درباره کسی که عاشقش بودم یا کسی که دیگه توی زندگیم نبود رویابافی می‌کردم.

یادم هست این ترانه رو توی برمینگام خوندم و مجبور شدم از صحنه بیرون برم. چشمام پر از اشک شده بودن.

درباره این که باید با لیونل ریچی برای خوندن ترانه‌ای به سبک Hello در ارتباط باشم:

من و لیونل حتما باید یک کار مشترک انجام بدیم. این اتفاق می‌تونه فوق‌العاده باشه.

درباره بزرگترین تغییری که پس از شهرت در خرید کردنش در فروشگاه‌ها انجام داد:

من این روزها از ویتروز خرید می‌کنم. از اون دوره عبور کردم... هنوز دوستت دارم تسکو! اما احتمالا ویتروز بزرگترین تغییر بوده. جایی که من الان از اونجا خرید می‌کنم، صادقانه گفتم!

فهرست ترانه‌ها:

لیست تمام اشخاصی که با ادل در آلبوم جدید همکاری کرده‌اند مشخص شده است و او در All I Ask به طور مشترک با برونو مارس ترانه را نوشته است.

از دیگر افراد صاحبنامی که با ادل همکاری کرده‌اند می‌توان به رایان تدر از گروه وان ریپابلیک، پل اپورث و مکس مارتین اشاره کرد. در زیر لیست تمام افرادی که در این پروژه با ادل همکاری کرده‌اند آمده است:

۱. Hello , Adele Adkins and Greg Kurstin

Send My Love (To Your New Lover) ,Adele Adkins, Max Martin and Shellback.۲.

I Miss You, Adele Adkins and Paul Epworth.۳.

۴. When We Were Young, Adele Adkins and Tobias Jesso Jr.

Remedy, Adele Adkins and Ryan Tedder.۵.

Water Under the Bridge, Adele Adkins and Greg Kurstin.۶.

River Lea, Adele Adkins and Brian Burton.۷.

Love In the Dark, Adele Adkins and Samuel Dixon.۸.

Million Years Ago, Adele Adkins and Greg Kurstin.۹.

All I Ask, Adele Adkins, Bruno Mars, Philip Lawrence and Christopher "Brody" Brown.۱۰.

Sweetest Devotion, Adele Adkins and Paul Epworth.۱۱.

ادل: شهرت ترسناک و سمی است!

کارگردان برنده جایزه کن از علاقه‌اش به همکاری با ادل در یک فیلم گفت

همچنین در خبر دیگری خاویر دولان کارگردان برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره کن برای فیلم «مامی» که موزیک ویدیوی جدید ادل را هم کارگردانی کرده از آرزویش برای کار کردن با ادل در یک فیلم سخن گفته است.

دولان در گفتگویی در مورد آرزویش برای کار کردن با ادل در یک فیلم گفت: "اگه اون قبول کنه منم هستم. ولی واقعا اون قبول می‌کنه بازی کنه؟ دوست دارم باهاش در آینده کار کنم. کار کردن با ادل در محیطی سینمایی خیلی جالب، الهام‌بخش و چالش‌برانگیز خواهد بود.

مهم‌ترین چیز برام این بود که ادل توی این موزیک ویدیو به غیر از خوندن یا اجرای ترانه، بازی کنه. این برای ادل سخت‌ترین کار بود چون می‌گفت بازیگر خیلی بدی هست و نمی‌تونه کارهای مشکل رو انجام بده و فقط می‌تونه چند تا شی رو جابجا کنه.

ما به لوکیشن موزیک ویدیو رفتیم و اون به آرومی فهمید و خودش رو دید و متوجه شد که یک بازیگر قابل اعتنا هست.

فکر می‌کنم حالا بگه بعد از این موزیک ویدیو می‌خواد بازیگر بشه و این باعث افتخار من هست چون اون در ابتدا تمایلی به هر چیز که مربوط به بازیگری می‌شد نداشت.

این دو اولین بار به خاطر علاقه ادل به این کارگردان فرانسوی-کانادایی با هم آشنا شدند. دولان در همین زمینه می‌گوید: "اون بعد از دیدن چند تا از فیلم‌های من پیشم اومد.

اون توی اوج معروفیت قرار داره و کار حرفه‌ایش بی‌نظیره. من باهاش قابل مقایسه نیستم. این که ادل پیشم اومد من رو دستپاچه کرد. من واقعا این اتفاق رو باور نمی‌کردم اما تحت تاثیر قرار گرفتم و سعی کردم وقارم رو حفظ کنم."

این موزیک ویدیو با یک پارادوکس بزرگ همراه بود. از طرفی استفاده از آخرین تکنولوژی روز با استفاده از دوربین‌های آیمکس و از طرف دیگر استفاده ادل از تلفن‌های قدیمی که باز و بسته می‌شوند.

چیزی که برای شخصی با ثروت ادل کمی عجیب به نظر می‌رسید و خیلی‌ها انتظار داشتند او هم مانند سایر بازیگران و خوانندگان بزرگ از جدیدترین گوشی‌های هوشمند استفاده کند. اما دولان نظر متفاوتی در این زمینه دارد.

او در این زمینه می‌گوید: "استفاده از تلفنی که باز و بسته می‌شه با بقیه کار من توی این ویدیو ارتباط منطقی داره. نمی‌تونم با آیفون کار کنم چون اون‌ها بیش از حد واقعی هستن و توی زندگی هر روز مردم قابل تمایزن. همین قضیه برای اتوموبیل‌ها هم صدق می‌کنه.

من وقتی از ماشین‌های تویوتا یا کیاموتورز در فیلمبرداری استفاده می‌کنم احساس بدی پیدا می‌کنم. وقتی این موارد رو وارد فیلم خودت می‌کنی به نظر می‌رسه داری یک آگهی می‌سازی."

نکته مهم دیگر این که موزیک ویدیوی ترانه Hello اولین موزیک ویدیویی است که با دوربین‌های باکیفیت آیمکس فیلمبرداری شده.

ادل: شهرت ترسناک و سمی است!

آمار و ارقام سینگل جدید آدل

کارشناسان صنعت موسیقی در آستانه انتشار آلبوم ۲۵ ادل از احتمال فروشی جالب توجه برای این آلبوم سخن گفته‌اند. این آلبوم که در طول پنج روز اول، بیش از دویست و پنجاه هزار نسخه از طریق پیش فروش (از سایت‌های مانند آمازون و فروشگاه آیتونز) در آمریکا فروخته است در آستانه شکستن رکورد آلبوم ۱۹۸۹ تیلور سویفت قرار دارد.

چون تحلیلگران بر طبق مدل‌های آماری که از استقبال فوق‌العاده مردم آمریکا از سینگل Hello به دست آورده‌اند پیش‌بینی کرده‌اند که این آلبوم می‌تواند در هفته اول عرضه، رقمی بین ۱.۳ میلیون تا ۱.۸ نسخه در آمریکا بفروشد که او را در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های هفته آمریکا (از سال ۱۹۹۱ تا به امروز) در جایگاه اول از لحاظ فروش آلبوم در هفته اول عرضه (در بین خوانندگان زن) قرار می‌دهد.

بعد از او بریتنی اسپیرز با آلبوم فوق‌العاده موفق Oops!... I Did It Again که ۱.۳۲ میلیون نسخه از آن در می سال ۲۰۰۰ در آمریکا به فروش رفت و تیلور سوفیت با آلبوم ۱۹۸۹ که ۱.۲۸۷ میلیون نسخه از آن در هفته اول به فروش رفت قرار می‌گیرند.

فروش بالای آلبوم ادل با پروموشن عظیمی که کمپانی او برایش در نظر گرفته کامل می‌شود: حضور او در Saturday Night Live در تاریخ بیست و یکم نوامبر و یک روز بعد از عرضه جهانی آلبومش، برنامه ویژه شبکه NBC که در روز هفدهم نوامبر درRadio City Music Hall ضبط شده و در روز چهاردهم دسامبر در برنامه ویژه یک ساعته با عنوان Adele Live in New York City پخش می‌شود و حضور در تاک شوی جیمی فالون و Today Show تاکنون قطعی شده‌اند که به افزایش فروش آلبوم کمک خواهند کرد.

اگر ادل بتواند کاری بزرگتر انجام دهد و با این آلبوم بیش از دو میلیون نسخه در هفته اول بفروشد می‌تواند به رکورد گروه N' Sync و آلبوم سال ۲۰۰۰شان با نام No Strings Attached که در هفته نخست ۲.۴ میلیون نسخه در آمریکا فروخت نزدیک شود هرچند در حال حاضر و با در نظر گرفتن تمام داده‌های آماری، این امر بعید به نظر می‌رسد.

در همین حال سینگل Hello ادل با فروش ۳۳۲۵۹۹ نسخه‌ای که ۷۳۲۴۴ نسخه از فروش آن با در نظر گرفتن استریمینگ این ترانه بر روی تمام پلتفرم‌های موسیقی محاسبه شده با اقتدار به صدر جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های هفته انگلستان رسید.

این ترانه شانزدهمین اثر پرفروش قرن بیست و یکم میلادی (بر مبنای فروش در هفته اول) در انگلستان است و حدود ۲۱۵۰۰۰ نسخه بیش از ترانه Someone Like You او فروخته است که در سال ۲۰۱۱ با فروش ۱۱۶۳۴۷ نسخه‌ای به صدر جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های انگلستان رسید.

سینگل قبلی ادل با عنوان Skyfall در طول دو روز ۸۴۰۱۰ نسخه در انگلستان فروخت و به مکان چهارم جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های انگلستان رسید.

در جدول پرفروش‌ترین ترانه‌های آمریکا هم ادل با سینگل Hello به صدر جدول رسید. این ترانه در دو روز نخست از انتشارش چهار صد و پنجاه هزار نسخه فروخت.

با ۲.۳ میلیون استریم شدن ترانه‌اش به رکورد بیشترین استریم شدن یک ترانه در آمریکا (در تمام پلتفرم‌های استریمینگ) در طول یک روز رسید و او حالا با فروش ۱۱۱۲۰۰۰ نسخه‌ای از سینگل اول از آلبوم جدیدش به دومین خواننده در تاریخ موسیقی آمریکا (از حیث فروش یک ترانه در هفته اول) رسیده است.

رکورد پرفروش‌ترین سینگل در هفته اول (در آمریکا) همچنان با ۳.۴ میلیون نسخه فروش در اختیار التون جان و ترانه فوق‌العاده Candle in the Wind است که در سال ۱۹۹۷ و بعد از درگذشت پرنسس دایانا عرضه شد.

از حیث فروش دیجیتال هم قبل از ادل این رکورد در اختیار فلوریدا بود. چهار ترانه‌ای که بیشترین فروش دیجیتال را در هفته اول عرضه در چارت موسیقی آمریکا داشته‌اند به ترتیب متعلق به فلوریدا، تیلور سویفت، کیتی پری و تیلور سویفت هستند:

۱- Right Round ۶۳۶۰۰۰

۲- We Are Never Ever Getting Back Together ۶۲۳۰۰۰

۳- Roar ۵۵۷۰۰۰

۴- Shake It Off ۵۴۴۰۰۰

ادل با فروش خیره‌کننده سینگل جدیدش در آمریکا (۱۱۱۲۰۰۰ نسخه) چندین رکورد را جابجا کرد. این ترانه اولین اثری است که در طول یک هفته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

(شکستن رکورد فلوریدا) و ۶۱.۶ میلیون بار استریم شده است که از این میزان استریمینگ، پنجاه و هشت درصد و ۳۵.۴ میلیون استریم، سهم دیده شدن این ترانه در کانال یوتیوب ادل است.

همچنین سی درصد استریمینگ (۱۸.۷ میلیون استریم شدن) به دلیل شنیده شدن Hello در سرویس اسپاتیفای است و ۲۰.۴ میلیون بار استریم شدن این ترانه هم سهم شنیده شدن این اثر در سرویس‌های پریمیوم استریمینگ بوده است.

ترانه جدید ادل تا به حال و در طول ده روز از پخش جهانی‌اش بیش از دویست و پنج میلیون بار در سایت یوتیوب مشاهده شده است.

همچنین این ترانه در طول حدود ده روز بیش از هفتاد و سه میلیون باردر رادیوهای سراسر آمریکا پخش شده یا تقاضای پخش آن از طرف مردم به ایستگاه های مختلف رادیویی ارسال شده است.

ادل: شهرت ترسناک و سمی است!

*با توجه به این که لیونل ریچی، خواننده بزرگ آمریکایی در سال ۱۹۸۴ ترانه‌ای با نام Hello خواند خیلی‌ها انتظار کار مشترکی از ریچی و ادل را دارند و به نظر می‌رسد یکی از طرفداران مشتاق در اینترنت زودتر از آن ها با ترکیب این دو ویدیو تکه ای کوتاه ساخته که در آن لیونل ریچی بعد از زنگ زدن از ادل می‌پرسد: "دنبال من می‌گشتی؟"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین خواننده زن جهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج