۲۶۲۴۹۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لاریجانی: ابعاد حادثه منا بسیار سنگین بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابعاد حادثه منا بسیار سنگین، استثنائی و وسیع بوده است، گفت: در این حادثه سوء تدبیر دولت سعودی بسیار واضح و مبرهن است.

خبرگزاری خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابعاد حادثه منا بسیار سنگین، استثنائی و وسیع بوده است، گفت: در این حادثه سوء تدبیر دولت سعودی بسیار واضح و مبرهن است.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده است صبح امروز پنج شنبه (۱۴ آبان‌ماه) با حضور در بیت مرحوم حاج حسن فهیمی از جان باختگان حادثه منا، با خانواده آن مرحوم دیدار و این فاجعه بزرگ را به آن‌ها تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت کرد.

دکتر لاریجانی در این دیدار با اشاره به سوء تدبیر آل سعود در مدیریت مناسک حج امسال گفت: سعودی‌ها در این رابطه بسیار بد عمل کردند، البته مرحوم فهیمی مانند دیگر جان باختگان این حادثه به سعادت رسیدند چون در لباس احرام جان باختند.

رئیس مجلس ابعاد حادثه منا را استثنائی، سنگین و وسیع دانست و افزود: متاسفانه سعودی ها از این ظلم ها بسیا انجام دادند به طوری که براساس آمارها در حمله این کشور به یمن بیش از ۷ هزار شهید و ۱۷ هزار نفر مجروح شدند.

دکتر لاریجانی افزود: از طرف دیگر یکی از اشکالات و سوء تدبیر دولت آل سعود مخفی کردن اطلاعات و ابعاد حادثه منا بود، از این رو اگر در همان ساعات اولیه از دیگر کشورها درخواست کمک می‌کردند ابعاد کنونی این فاجعه رخ نمی‌داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج