۲۶۲۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قبور بهشت رضا طبقاتی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه‌ای از سوی شهرداری مشهد به شورای شهر ارائه‌ شده که در صورت تصویب قبور در بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان طبقاتی می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه‌ای از سوی شهرداری مشهد به شورای شهر ارائه‌ شده که در صورت تصویب قبور در بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان طبقاتی می‌شود.

محسن انتظاری هروی امروز در حاشیه بازدید از بهشت رضوان مشهد در مورد افتتاح آرامستان دوم در شهر مشهد اظهار کرد: بیشتر فوتی‌های شهر مشهد در آرامستان بهشت رضا(ع) دفن می‌شوند و در حقیقت عامه مردم از این آرامستان استفاده می‌کنند.

وی افزود: با توجه به حجم حضور مردم در این آرامستان در روزهای خاص شاهد بار ترافیکی گسترده در مسیر بهشت رضا(ع) بودیم و بر همین اساس آرامستان دوم شهر مشهد مورد توجه مدیران شهری قرار گرفت و امروز فاز نخست آن روزهای پایان عملیات اجرایی خود را طی می‌کند.

انتظاری هروی بیان کرد: بهشت رضوان دارای ۱۸۰ هکتار وسعت داشته و در مسیر کنارگذر شمالی قرارداد و دسترسی مردم به این آرامستان بسیار آسان است البته در حال حاضر برای این آرامستان سه مسیر تعریف‌ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: باید آرمستان‌ها تبدیل به یک مجموعه خدماتی و فرهنگی شود که بحث فرهنگی آرامستان‌ها گسترش یابد و امیدواریم کار این آرامستان با دفن یک شهید آغاز شود.

انتظاری هروی عنوان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر مشهد و همچنین حضور گسترده زائران در شهر مشهد لایحه‌ای نیز از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه‌ شده تا در بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان در هر بخش بیش از یک دفن صورت گیرد و در حقیقت قبور طبقاتی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسان سور

      آسانسور هم داشته باشه خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج