جاباما
۲۶۲۶۰۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ابلاغ بخشنامه ممنوعیت واردات کالا از آمریکا

وزیر صنعت ،معدن و تجارت در نامه ای به معاونین و روسای سازمانهای صنعت،معدن وتجارت استانها اعلام کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اجازه عرضه کالاهای مصرفی آمریکا که جنبه نمادین حضور آمریکا در کشور می باشند را ندهند.

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت ،معدن و تجارت در نامه ای به معاونین و روسای سازمانهای صنعت،معدن وتجارت استانها اعلام کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اجازه عرضه کالاهای مصرفی آمریکا که جنبه نمادین حضور آمریکا در کشور می باشند را ندهند.

به گزارش شاتا، محمدرضا نعمت زاده در نامه ای به معاونین و روسای سازمانهای صنعت،معدن و تجارت استانها بخشنامه ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از کشور آمریکا را ابلاغ کرد.

متن بخشنامه نعمت زاده به این شرح است:

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در انتهای نامه ۲۹ مهرماه ۹۴ خطاب به حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور ، در مورد توجه جدی به امر اقتصاد مقاومتی و ضرورت تقویت تولید ملی و نیز مراقبت بر جلوگیری از واردات بی رویه و به خصوص پرهیز از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا، لازم است کلیه معاونان و روسای سازمان ها ضمن تلاش در تقویت تولید ملی از واردات کالاهای مصرفی آمریکا جلوگیری نموده و اجازه عرضه کالاهای مصرفی آمریکا که جنبه نمادین حضورآمریکا در کشور می باشد را ندهند.

گفتنی است، این بخشنامه در تاریخ ۹ آبان ماه ۹۴ خطاب به قائم مقام وزیر در امور تجارت و معاون امور اقتصادی و بازرگانی،‌معاون طرح و برنامه،‌معاون امور صنایع ، رئیس سازمان توسعه تجارت و روسای سازمانهای صنعت،معدن وتجارت صادر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این ممنوعیت شامل محصولات اپل هم میشه؟با توجه به اینکه این برند امریکایی هست اما در چی تولید میشه.اگر جواب مثبت باشه باید منتظر جهش قیمت محصولات اپل تو ایران باشیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج