۲۶۲۶۲۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مهران غفوریان: به مردم توهین نمی‌کنیم

مهران غفوریان که این روزها با مجموعه «در حاشیه» مهران مدیری همکاری دارد و به عنوان یکی از پزشکان متخلف نقش یکی از چهار زندانی را بازی می‌کند، درباره سری جدید این مجموعه طنز اظهار کرد: در سری جدید نقش‌ها کمی پخت‌تر و بهتر شده است و ما از تجربیات قسمت اول استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: مهران غفوریان که این روزها با مجموعه «در حاشیه» مهران مدیری همکاری دارد و به عنوان یکی از پزشکان متخلف نقش یکی از چهار زندانی را بازی می‌کند، درباره سری جدید این مجموعه طنز اظهار کرد: در سری جدید نقش‌ها کمی پخت‌تر و بهتر شده است و ما از تجربیات قسمت اول استفاده می‌کنیم.

مهران غفوریان درباره‌ی لزوم حمایت مدیران تلویزیون از ادامه‌دار بودن کارهای موفق تلویزیون یادآور شد: صد درصد حمایت مدیران از کارهای موفق تلویزیون می‌تواند بر ادامه‌دار بودن و کیفیت برنامه‌ها تاثیرگذار باشد. اگر مدیری یک برنامه‌ساز را حمایت کند، آن برنامه می‌تواند ادامه پیدا کند.

مهران غفوریان: به مردم توهین نمی‌کنیم

وی همچنین درباره‌ی حضور برخی هنرمندان مطرح تلویزیون در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: دلیل اینکه برخی از کارگردانان از جمله مهران مدیری به نمایش خانگی رفته‌اند و به تلویزیون آمده‌اند، نمی‌دانم چیست، اما به هر حال نمی‌شود کار نکرد؛ هر جا که هر برنامه‌ساز و هنرمندی بتواند کار کند کار می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره‌ی لزوم سعه‌ی صدر و ایستادگی مدیران تلویزیون در مقابل فشارهای بیرونی به یک برنامه تلویزیونی، یادآور شد: ما نمی‌آییم سریال بسازیم که به مردم توهین کنیم، قطعا اگر مدیری یک برنامه‌ساز و یا هنرمند را حمایت کند آن برنامه می‌تواند ادامه‌دار باشد.

این بازیگر طنز همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازی در سری دوم «در حاشیه» نگرانی داشته است؟ توضیح داد: استرس‌ها به ما انتقال داده نمی‌شود و ما در کار استرس نداریم، واقعیت این است که ما کارمان را انجام می‌دهیم.

این بازیگر که قرار است در برنامه سه‌شو به کارگردانی جواد رضویان مجری شود،‌ درباره حضورش در این برنامه که آیا قرار است در بخش‌های نمایشی ایفای نقش کند‌، اعلام کرد که فقط در این برنامه مجری خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      خنده هاش خییییلیییی رو مخه.

    • بدون نام

      دوست داریم جیگر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج