جاباما
۲۶۲۷۷۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وکیل بانک مسکن:

پاسخ دندان شکن برای بابک زنجانی داریم

وکیل مدافع بانک مسکن که یکی از شاکیان متهم پرونده نفتی محسوب می‌شود، در واکنش به اظهارات بابک زنجانی در خصوص این بانک گفت: پاسخ دندان‌شکن همراه با سند و مدرک برای او داریم که در دادگاه قرائت می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: وکیل مدافع بانک مسکن که یکی از شاکیان متهم پرونده نفتی محسوب می‌شود، در واکنش به اظهارات بابک زنجانی در خصوص این بانک گفت: پاسخ دندان‌شکن همراه با سند و مدرک برای او داریم که در دادگاه قرائت می‌کنیم.

در واکنش به اظهارات بابک زنجانی علیه بانک مسکن گفت: در حال تکمیل کردن دفاعیه خود هستیم و به همه حرف‌های وی پاسخ می‌دهیم و برای تمامی این حرف‌ها، سند و مدرک داریم.

وکیل مدافع بانک مسکن، دفاعیات زنجانی را فرار به جلو خواند و اظهار کرد: ما برای اظهاراتی که زنجانی در دادگاه علیه بانک مسکن مطرح کرده، پاسخ دندان‌شکن همراه با سند و مدرک داریم و سعی می‌کنیم زیاد به او هزینه تحمیل نشود که بخواهد میز و صندلی‌های بانک مسکن را به حراج بگذارد.

احمدی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه بعدی دادگاه تعیین شده است یا خیر، گفت: هنوز جلسه بعدی تعیین نشده است و منتظر ابلاغ دادگاه هستیم.

به گزارش تسنیم، تا کنون پنج جلسه محاکمه بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده نفتی برگزار شده که از این پنج جلسه، سه جلسه به قرائت کیفرخواست و جلسات چهارم و پنجم نیز به دفاعیات بابک زنجانی اختصاص داشت. دفاعیات زنجانی شامل ۲۰۰ صفحه است که تا کنون ۵۲ صفحه از دفاعیات خود را قرائت کرده است.

بابک زنجانی در دفاعیات خود مسائل مختلفی را در خصوص وزارت نفت و دیگر شکات پرونده مطرح کرده است؛ مثلاً مدعی شده که اعضای هیئت مدیره بانک مسکن، مبلغ ۶۵ میلیارد تومان از وی به‌صورت «دستی» قرض کردند و به‌جای طلبش به او یک سری املاک بدون سند دادند.

زنجانی که مدعی است افزون بر یک میلیارد یورو در بانک مسکن پول دارد در پنجمین جلسه محاکمه خود خطاب به مسئولان بانک مسکن گفت: بانک مسکن بداند که تمام پولم را وصول می‌کنم و در این باره شک نکند. اگر هم در ایران زورم نرسد از بیرون حکم می‌گیرم و حساب‌هایش را در همه جای دنیا توقیف می‌کنم.

متهم پرونده نفتی در دفاعیات خود گفت: پول من در حساب بانک مسکن بود، اگر بد یا خوب است برگردانید. امروز اینجا چه می‌گویید که به جان من چسبیده‌اید؟ مجموعه تأمین اجتماعی باید به بانک مسکن بگوید که ۶ الی ۷ ماه ۴میلیارد یورو در حساب این بانک پول داشت. اگر زنجانی آدم بدی بود به مجموعه بانک مسکن ارتباط دارد چون تأمین اجتماعی به‌واسطه پرینت و نامه بانک مسکن به این آقا چک داده است. در بانک مسکن یک‌میلیارد یورو و در مؤسسه توسعه بیش از ۳.۵میلیارد یورو سپرده‌گذاری کردم اما امروز بازپرس می‌گوید پول‌ها منشأ ندارد و‌ آنها نیز از خدا خواسته پول را در حساب بستانکاران موقت قرار داده و از من شکایت هم کرده‌اند.

وی در چهارمین جلسه محاکمه خود نیز خطاب به مسئولان بانک مسکن گفت: احساس زرنگی نکنید که می‌توانید پول مرا به این بهانه که منشأ آن مشخص نیست بالا بکشید. لازم باشد میز و صندلی‌های بانک مسکن را به حراج می‌گذارم و پولم را می‌گیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      وقتي همه خواب بودند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وقتي هنوزم خوابند !!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اين دست پخت احمدي نژاد است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج