۲۶۲۷۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نصرالله:

انتفاضه جدید اسرائیل را غافلگیر کرد

دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر حمایت از انتفاضه ملت فلسطین، اعلام کرد این انتفاضه رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

خبرگزاری مهر: دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر حمایت از انتفاضه ملت فلسطین، اعلام کرد این انتفاضه رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

«سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: آنچه امروز در فلسطین در جریان است نشانگر روحیه والا و ارزشمند جهادی است و ما با تمام امکانات خود از انتفاضه ملت فلسطین حمایت می کنیم.

وی افزود: انتفاضه جدید ملت فلسطین رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد و به هیچ وجه این گزینه را درون پیش بینی های خود در نظر نگرفته بودند.

نصرالله تصریح کرد: انتفاضه فلسطین به دل اسرائیلی ها وحشت انداخته و بر اقتصاد آنها نیز تاثیر گذاشته است.

وی گفت: زمانی که اراده وجود داشته باشد خلاقیت نیز به وجود می آید، همانند آنچه که امروز در فلسطین شاهد آن هستیم.

دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: فلسطینی ها در حال دفاع از خود و مسجدالاقصی هستند و این کارزار ادامه دارد و حامیان این مقاومت به نسل و یا گروه خاصی محدود نمی شود چرا که این یک کارزار تاریخی است.

نصرالله گفت: در سال های ۱۹۹۶ و جنگ ۲۰۰۶ رژیم صهیونیستی علیه لبنان، کدام یک از کشورهای عربی به ما کمک کردند به جز کسانی که موضعی شرافتمندانه را اتخاذ کردند؟

وی تاکید کرد: خطر رژیم صهیونیستی به دنبال جانفشانی های نیروهای مقاومت در فلسطین و لبنان که همچنان نیز وجود دارد، کاهش پیدا کرده است. در واقع طرح «اسرائیل بزرگ» سقوط کرده و عبارت پر طمطراق اسرائیل بزرگ را لبنان و غزه در هم شکستند. این رژیم به قهقرا رفته اما خطر این رژِیم که فلسطین را اشغال کرده همچنان وجود دارد و ملت های منطقه را تهدید می کند.

نصرالله افزود: اسرائیل تنها نتیجه اعمال طرح صهیونیسم نیست بلکه درواقع زاده یک طرح بین المللی است که همچنان نیز از حمایت های بین المللی و آمریکا برخوردار است.

وی گفت: اسرائیل در خط مقدم رژیم استکبار جهانی قرار دارد که هم اکنون منطقه خاورمیانه را هدف گرفته است و فلسطینی ها کسانی هستند که در خط مقدم مقابله و مبارزه با این طرح استکباری قرار دارند.

وی در ادامه به مسئله توطئه توقف پخش شبکه المیادین و اعمال فشار سعودی ها در این زمینه اشاره و تصریح کرد: جلوی هر صدایی را که از مظلومیت فلسطین دفاع می کند می گیرند؛ همانند آنچه که امروز در جریان توقف پخش شبکه المیادین شاهد آن هستیم.

نصرالله افزود: در گذشته برای حمایت از آزادی افغانستان حمایت های بیشماری شد و هم اکنون در برخی مناطق نیز چنین است اما این اتفاق هرگز در فلسطین نیفتاد و حمایت های لازم از فلسطین به عمل نیامد. متاسفانه عده ای هستند که درصدد تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن تلاش برای آزادی فلسطین و مبارزه برای آن هستند و می خواهند اینطور القا کنند که رژیم صهیونیستی هیچ خطری ندارد، همانطور که امروز در لبنان شاهد آن هستیم.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: برخی در تلاش هستند تا مسئله فلسطین را از اذهان پاک کنند و از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی کنند.

وی تاکید کرد: درصورت ادامه این انتفاضه، فلسطینی ها شایستگی کامل در دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات دینی را دارند و ما نیز باید در مسئله فلسطین و تحقق آرمان های آن موضعی جدی اتخاذ کنیم و کوتاهی نکنیم.

نصرالله با اشاره به لزوم ایجاد چارچوبی اساسی در خصوص تقسیم وظایف و مشارکت گروه های مقاومت از جمله نخبگان و شخصیت های علمی و پژوهشگران تاکید کرد: اگر اوضاع کنونی به همین منوال ادامه یابد، نبرد اساسی با خسارت هایی روبرو می شود.

وی در ادامه گفت: به وعده صادق الهی ایمان داریم و قطعا پایان این درگیری، پیروزی حتمی ما را در پی خواهد داشت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج