۲۶۲۹۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

عدم حضور شریفی نیا در فیلم جدید ده نمکی

به نظر می رسد حضور محمدرضا شریفی نیا در تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی منتفی است. این اتفاق از آن رو عجیب جلوه می کند که محمدرضا شریفی نیا همواره یکی از مهره های اصلی مسعود ده نمکی برای فیلمسازی این کارگردان محسوب شده است.

عدم حضور شریفی نیا در فیلم جدید ده نمکی

هفت صبح: با آغاز فیلمبرداری «رسوایی» به نظر می رسد حضور محمدرضا شریفی نیا در تازه ترین فیلم مسعود ده نمکی منتفی است. این اتفاق از آن رو عجیب جلوه می کند که محمدرضا شریفی نیا همواره یکی از مهره های اصلی مسعود ده نمکی برای فیلمسازی این کارگردان محسوب شده است.

شریفی نیا یکی از بازیگرانی بود که از اولین روزهای حرف و ایده برای ساخت این فیلم تازه در کنار ده نمکی حضور داشت اما این حضور گویا به صورت موقت بوده و بالاخره این همکاری هم به پایان رسیده است.

عدم حضور شریفی نیا در فیلم جدید ده نمکی

شنیده می شد محمدرضا شریفی نیا می خواسته نقش اصلی فیلم «رسوایی» را بازی کند. نقشی از جنس شیخ صنعان؛ اما ده نمکی با حضور این بازیگر در این نقش موافقت نکرده است و همین عامل اختلاف شده است.

گرچه اختلاف های شریفی نیا با ده نمکی قبل از شروع جدی همکاری این دو در مستند کدام استقلال، کدام پرسپولیس و سه گانه اخراجی ها، از فیلم آدم برفی آغاز شده بود، زمانی که محمدرضا شریفی نیا تهیه کننده فیلم آدم برفی بود و ده نمکی یکی از مخالفان اصلی این فیلم که با زن پوش شدن اکبر عبدی به شدت مخالف بود.

حتی چند وقت پیش در یک نشست رسانه ای شریفی نیا این مسئله را با حضور این کارگردان مطرح کرد و گفت هنوز هم ده نمکی را متهم می داند: «تهیه کنندگی آدم برفی را من و آقای زم بر عهده داشتیم و زمان اکران «آدم برفی» آقای ده نمکی یا می خواستند این فیلم را از پرده پایین بکشند یا نمی خواستند، به هر حال ایشان متهم اند و من هم جواب می خواهم، آخه این مسئله که یکی در فیلم زن پوش باشد که نیاز به مجوز ندارد، همان طور که اگر کسی در فیلم دزدی کند نیاز به مجوز ندارد ... درباره زن پوش بودن ایراد این است که فرد انگشت نما شود و ... اما دیگر نباید که فیلم را روی پرده به آتش بکشند!»

ده نمکی نیز در پاسخ به شریفی نیا گفت: «بعضی سخنان را فعلا نمی توان بیان کرد و بعدا درباره آن صحبت می کنیم، تنها می گویم نام آقای زم برای تهیه کنندگی «آدم برفی» الان آشکار شده است و این موضوع را من آن زمان و دو نفر دیگر فقط می دانستیم.»

این اتفاقات نشان می دهد؛ علاوه بر رفاقتی که این دو سینماگر بعد از سه گانه اخراجی ها داشتند، اختلاف های این دو هم بی سابقه نیست. قرار بود یکی دیگر از نقش های اصلی فیلم را هم فرهاد اصلانی بازی کند که بعدتر او هم این خبر را تکذیب کرد. فیلمبرداری رسوایی در شرایطی آغاز شده است که هنوز معلوم نیست نقش های اصلی مرد داستان را چه کسانی بازی خواهند کرد، در اولین روز فیلمبرداری این فیلم، الناز شاکردوست و محبوبه بیات و تینا آخوندتبار و مهسا کامیابی ایفای نقش کرده اند.

طبق اعلام دست اندرکاران این فیلم، از جمع بازیگران اخراجی ها دو چهره نیز در این فیلم با گریم و بازی متفاوت حضور خواهند داشت که در روزهای آینده نامشان اعلام می شود. بازیگران فعلی «رسوایی» عبارتند از: الناز شاکردوست، کامران تفتی، مریم کاویانی، مجید مشیری، اسماعیل خلج، امیر نوری، محبوبه بیات، تینا آخوندتبار، ارسلان قاسمی، ابوالفضل همراه، آرزو افشار، مهسا کامیابی، مجید شهریاری، اسدا... یکتا، فرامرز روشنایی، فریبا ترکاشوند، یوسف قربانی، مختار سائقی، مجتبی امینی و کمال سیدمحسن.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج