۲۶۲۹۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمس: می‌توانیم برزیل را شکست دهیم

سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال معتقد است ایران می‌تواند قهرمان گرندپری برزیل شود.

خبرگزاری ایسنا: حسین شمس با بیان این که عملکرد تیم ‌ملی ایران در گرندپری بسیار خوب بوده است، اظها‌ر کرد: همان طور که پیش‌بینی کرده بودم به راحتی توانستیم از سد کلمبیا و آنگولا بگذریم، تیم اروگوئه هم در مقابل تیم ما، اصلا محلی از اعراب نداشت و توانستیم شکستش دهیم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: تجربه بالای علی صانعی در این بازی‌ها اجازه نداد تیم ما گرفتار دفاع و ضدحمله کلمبیا شود و تیم ما توانست به خوبی ضدحمله‌ها را متوقف کند و وقتی کلمبیا به گل نرسید طبیعی بود که با قدرت بازیکنان از جمله حسین طیبی و اصغر حسن‌زاده به راحتی بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم.

شمس ا‌دا‌مه‌ داد: در نیمه نهایی با هر تیمی که مسابقه دهیم برنده میدان خواهیم بود. دوست دارم که تیم ملی مقابل برزیل که یک بازی دلاورانه انجام دهد و اگر خدای نکرده باختیم، با حداقل تفاضل گل بازی را واگذار کنیم.

او خاطر‌نشان کرد: خواهش من از بازیکنان این است که بدانند اگر به فینال رسیدند، می‌شود برزیل را هم شکست داد. تماشاگرانی که آنجا هستند و کادر فنی باید این اعتماد به نفس را در تیم ایجاد کنند. اگر هم مقابل برزیل پیروز نشدیم، نایب قهرمانی در گرندپری مقامی شایسته است.

شمس درباره عملکرد ناظم‌الشریعه نیز اظها‌ر کرد: عملکرد ناظم‌الشریعه خوب است. وقتی بازی را به خوبی در مقابل کلمبیا پیروز می‌شویم به این معنی است که ناظم‌الشریعه از تیم شناخت خوبی پیدا کرده است. او بعد از بازی دوستانه با ایتالیا پیش از گرندپری سه بازیکن را کنار گذاشت و بازیکنان جدیدی را به تیم آورد که این اقدامات نشان می‌دهد که نقاط ضعف در حال از بین رفتن است.

او درباره محمد کشاورز گفت: حضور محمد کشاورز در تیم ‌ملی یک نعمت است. بازگشتش به تیم ‌ملی باعث شده که اعتماد به نفس به تیم برگردد. فکر می‌کنم ناظم‌الشریعه در حال آمادگی است که در آسیا جام را از ژاپنی‌ها پس بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج