۲۶۲۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش فتح الله زاده به خرید خانه در آلانیا

مدتی است شایعه شده چند استقلالی به ترکیه رفته اند و در یکی از شهرهای این کشور آپارتمان خریده اند. علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی سرمربی سابق این تیم، علی امیری مدیر اجرایی سابق استقلال و امیدوار رضایی عضو هیات رییسه باشگاه، افرادی هستند که گفته می شود در آنتالیا صاحب خانه شده اند.

هفته نامه تماشاگران امروز: مدتی است شایعه شده چند استقلالی به ترکیه رفته اند و در یکی از شهرهای این کشور آپارتمان خریده اند. علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، امیر قلعه نویی سرمربی سابق این تیم، علی امیری مدیر اجرایی سابق استقلال و امیدوار رضایی عضو هیات رییسه باشگاه، افرادی هستند که گفته می شود در آنتالیا صاحب خانه شده اند.

می گویند آنها با پرهام، مالک باشگاه نساجی به آنتالیا رفته بودند. پرهام در ترکیه پروژه شهرک سازی دارد و قرار بوده استقلالی ها هم خریدار چند دستگاه آپارتمان او باشند.

طبق تبلیغاتی که می شود شرایط خرید این آپارتمان ها هم مناسب است. شصت تا هفتاد میلیون تومان پیش پرداخت هر دستگاه آپارتمان است و بقیه هزینه خرید هم از طریق وام تامین می شود اما استقلالی ها می گویند هیچ خریدی انجام نداده اند.

فتح الله زاده می گوید: «چند روزی به آنتالیا رفتیم. سفر خوبی بود و خیلی هم خوش گذشت اما بحث خرید آپارتمان مطرح نشد. من تا به حال یک ریال هم خارج از ایران سرمایه گذاری نکرده ام. پروژه های آقای پرهام را هم دیدیم، خیلی خوب بود. مبارکش باشد اما من قصد خرید نداشتم و چیزی هم نخریدم. من کلا خارج از ایران سرمایه گذاری نمی کنم، اگر بخواهم بروم هم خانه مهدی پرهام هست دیگر. (با خنده)»

خبرها تایید می کند که سه نفر دیگر هم خریدی نداشته اند، به خصوص امیر قلعه نویی که می گویند ترجیح داده است در آمریکا سرمایه گذاری کند و در این کشور واحدی را بخرد.

قبلا هم گفته می شد اکبر عبدی برای خرید یک واحد آپارتمان به ترکیه رفته است. به نظر می رسد مدیران مرکز خرید و فروش این آپارتمان ها یا مدیران پروژه برای تبلیغات و اعتبار بخشیدن به شهرک ها و برج هایشان شرایطی را فراهم می کنند تا چهره های معروف در این مجتمع ها واحدی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج