۲۶۳۰۵۴
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

فروش ۱۰۰ هزار تومانی نوزاد در تهران!

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر خرید و فروش نوزادان در اطراف برخی بیمارستان‌های جنوب تهران گفت: این کودکان به دلیل بیماری‌های مختلف بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

خبرگزاری فارس: فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خرید و فروش نوزادان در جنوب تهران،اظهار داشت: متاسفانه گزارشات نشان می‌دهد خانم‌های کارتن خواب و زنان روسپی به هنگام زایمان در برخی از بیمارستان‌های جنوب و مرکز شهر مراجعه و پس از به دنیا آمدن نوزاد با دریافت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بچه خود را می‌فروشند.

وی با بیان اینکه اکثر نوزادان متولد شده مبتلاء به HIV هستند، تصریح کرد: خرید و فروش این بچه‌ها هم اکنون در اطراف چند بیمارستان انجام می‌شود که البته این نکته حائز اهمیت است که مسئولان بیمارستان هیچ تقصیری در این زمینه ندارند.

دانشور ادامه داد: علی رغم تماس مکرر مددکاران بیمارستان‌های مدنظر با سازمان بهزیستی،هیچ اتفاق مثبتی از سوی بهزیستی برای ورود به این موضوع و جلوگیری از فروش نوزادان انجام نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: نوزادانی که توسط مادران معتاد و کارتن خواب متولد می‌شوند توسط باندهای مختلف اعم از متکدیان خریداری می‌شود که به دلیل بیماریهای بسیار این کودکان و عدم نگهداری صحیح این بچه‌ها هم عمر زیادی ندارند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: موضوع دیگری که شهر در حال گسترش است ورود دختران فراری به تهران و باردار شدن آنها به طوری که برخی از افراد نوزادان متولد شده از سوی این دختران را نیز با قیمت‌های بالاتری می‌خرند.

وی با ابراز نگرانی از شرایط فعلی و آینده زنان کارتن خواب و معتاد در تهران و به ویژه مناطق جنوبی شهر،گفت:از همه شهروندان تهرانی درخواست می‌کنم مطلقاً به متکدیان و به ویژه آنهایی که نوزاد به همراه دارند کمک نکنند چون کمک به این افراد باعث رونق گرفتن کارشان می‌شود.

دانشور افزود: چنانچه شهروندان تهرانی با این گروه موارد برخورد کردند می‌توانند با شماره ۱۳۷ و یا موسسه خیریه مهرآفرین به شماره ۳۵۲۶۰ تماس بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با انتقاد از عملکرد سازمان بهزیستی در واگذاری کودکان و نوزادان به خانواده‌های متقاضی، بیان داشت: سخت گیری‌های این سازمان باعث به وجود آمدن خرید و فروش کودکان شده است که امیدواریم در سیاست‌‌هایشان تجدید نظر کنند به طوری که هم اکنون در شهر روزانه یک کودک به فروش می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا اخه این بچه ها چه گناهی دارند.

      با مریضی و اعتیاد و فساد بزرگ شوند

      پاسخ ها

      • گربه سگ

        اگر یک میلیون تومان دولت قبلی برای هر نوزاد تحقق پیدا میکرد قیمت نوزاد به 100 هزارتومان در تهران نمی رسید .! این خیلی بی رحمی ست که جان یک انسان این قدر قیمت داشته باشد ویک یک غاز 110 هزارتومان !
        چه زمانه ای ...ارزش انسان به یک هم غاز نمی ارزد!

      • farzaneh

        ببخشید اشتباه منفی زدم ـ من کاملا با شما موافقم

      • غــــــــــــــــز ل

        اینا همون یارانه و هم نمی تونند به مردم بدن شما در بند نقش و نگار ایوانی؟؟؟من موندم بچه بیمار و آلوده به ایدز و دیگر بیماریها رو برای چی می خرن نکنه می خوان خدای ناکرده روشون آزمایش کنند؟؟؟

    • حسام

      آخه چرا دروغ میگین کدوم جنوب شهر. الان همه جای تهران پر شدن.
      شما صبح ها از ساعت 7 تا 8 اتوبان چمران حد فاصل پل مدیریت تا پل حکیم رو نگاه کنین روزی 200 تا معتاد زن و مرد وسط اتوبان ول هستند و هیچ کس نیست جمعشون کنه.
      هر روز هم دارن اضافه میشن.

    • هرمان

      باسلام. وآقا برای ایران.عزیزمتاسفم که این گونه دین وکیان این ملت دردست تقییرواقع شده اگرمقداری دولتمردان کشوربجای اینکه دائما یکدیگررابه استیضاح بکشند.مقداری احساس مسئولیت کرده وفقط تو قع نداشته باشند.کمی دلسوزانه عمل کنندهرروزشاهدبدنیاآمدن کودکان بیگناه امنامشروح نخواهیم بود.اگرشهرداری هاواستانداریها وحتی نیروهای انتظامی درمهاراین گونه مشکلات ورودکنندهرروزشاهداین گونه ناهنجاریهادرجامعه نخواهیم بود.دولتمردان مسئولان زیربط فکرمیکنندمقابله بافهشاومنکرات.رافقط بایدنیروهای مفاسدبرخوردکنند.البته که سیاست واشتباه است یافکرمیکنندجمع آوری معتادان ولگردیازنان متکی به عهده نیروی انتظامی است. امااگردرست باعمق فاجعه نگاه کنیم مبتوان دید که بهران متولین هرامزاده رامیشودازداخل زایشگاه کنترل کرد.اگروقتی زن بی شوهرزایمان کردوشناسنامه پدرنوزاد راطلب کنندونمونه گری خون.dnaکودک وپدرمشخص .کنندواگردراین موردبیشتردقت کنند هرروز شاه خریدوفروش نوزادان بیگناه که خودشان نقشی دربوجودامدنشان ندارند لطفا این کودکان راازداخل زایشگاه هامددرسانی کنیدتابه منبع د آمدی برای متکدیان وزناکاران تبدیل نشوند حرامزاده هاهم حق حیات دارندوخدایشان باخدای من وتویکیست ورودکنندهرروزشاهداین قدرت دفاع دربرابرخیروشرراندارند پی مودکارشان باشیم البته باربردوش سازمان بهزیستی خیلی سنگین است پس ای مسولان محترم کشورای.همه ی ایران برای جلوگیری ازفهشا ومنکرات وبرای اینکه هرروزشاهدچنین فجایعی نباشیم دست دردست بهزیستی گزارده وفکر اساسی کنید. مهربانی کنید وظیفه.انسانی خودرا بنمایش بگزارید

    • سید محمد

      باسلام گزینه های روی میز دشمن یکی هم همین کار است امام فرمودند آنها برای 50 سال آینده شما برنامه طرح می کنند همه باید تصمیم بگریم همه دریک کشتی نشسته ایم همه باهم غرق می شویم ای دل غافل یاعلی مدد.

    • سیدرضاعلوی

      خدایا اسلام را حفظ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج