۲۶۳۰۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهترین زمان برای داشتن رابطه ی جنسی

با آمیزش جنسی در فصل سرما، از بروز سرماخوردگی جلوگیری کنید. رابطه ی جنسی به شکلی باورنکردنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

وب سایت نی نی بان: با آمیزش جنسی در فصل سرما، از بروز سرماخوردگی جلوگیری کنید. رابطه ی جنسی به شکلی باورنکردنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

بهترین زمان برای داشتن رابطه ی جنسی

بهترین زمان برای داشتن رابطه ی جنسی

صبح یکی از زمان های مناسب برای داشتن رابطه جنسی است . در واقع در ساعت های آغازی روز، علاوه بر انرژی بیشتر، میزان ترشح هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنان) نیز افزایش می یابد. این سیکل، باعث ترشح بیشتر هورمون اندروفین و شادی می شود. نتیجه ی این روند، صمیمیت و وابستگی بیش از پیش همسران است.توصیه ی مناسبی برای آغاز یک روز خوب به نظر می رسد...

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


دلیل افزایش میل جنسی در پاییز

بهترین زمان برای داشتن رابطه ی جنسی

مطالعات متعددی نشان می‌دهند که پاییز فصلی است که سطح تستوسترون در بدن انسان‌ها به بالاترین میزان نسبت به تمام مواقع دیگر سال می‌رسد. برگ‌ها در پاییز فرو می‌ریزند، اما آیا میل جنسی هم همراه برگ‌ها سقوط می‌کند؟! نه، اتفاقا بیشتر می‌شود! مطالعات متعددی نشان می‌دهند که پاییز فصلی است که سطح تستوسترون در بدن انسان‌ها به بالاترین میزان نسبت به تمام مواقع دیگر سال می‌رسد...



۸ نشانه بارداری

بهترین زمان برای داشتن رابطه ی جنسی

تغییرات سینه یکی از نشانه‌های اولیه بارداری به شمار می‌رود. بهترین راهکار برای مدارا با حساسیت سینه گرفتن یک لباس زیر مناسب است. آیا می‌خواهید بدانید که باردار هستید یا خیر؟ تست بارداری روش مطمئنی برای آگاهی از باردار شدن است. ممکن است به برخی نشانه‌های ظریف بارداری دقت کنید - خستگی، تهوع، تکرر ادرار، و حساس شدن سینه‌ها. در این قسمت، چنانچه تصمیم به باردار شدن دارید، به بیان نحوه صحیح و علمی پاسخ به این علائم می‌پردازیم.


۹ رفتار اشتباه درباره نوزادان

بهترین زمان برای داشتن رابطه ی جنسی

خواباندن بچه با شیشه شیر باعث تخریب مینای دندان و تسریع روند پوسیدگی دندان های او می شود. کافیست که اطرافیان متوجه شوند شما چند ماه دیگر صاحب فرزند می شوید. در اینصورت است که با انبوهی از توصیه ها و دستورات ریز و درشت مواجه می شوید که گاهی گیج کننده می شوند. به طوری که حتی برخی از این توصیه ها ضد و نقیض به نظر می رسند و شما نمی دانید کدام درست است و کدام نادرست. بدون شک در بین این توصیه ها، موارد مفید و کارآمد نیز وجود دارد، اما بهتر است از برخی کارها بپرهیزید، چون امکان دارد سلامت نورسیده تان را با مشکل مواجه کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج