۲۶۳۲۵
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

معرفی گوشی های صفحه کلیددار ارزان

برای کسانی که به فرستادن پیامک معتاد هستند و گوشی ارزانی می خواهند، سه گوشی ارزان صفحه کلیددار پیشنهاد می دهیم

معرفی گوشی های صفحه کلیددار ارزان

کسب و کار: برای کسانی که به فرستادن پیامک معتاد هستند و گوشی ارزانی می خواهند، سه گوشی ارزان صفحه کلیددار پیشنهاد می دهیم

بیشتر کاربرانی که گوشی های گران قیمت آخرین مدل می خرند، هرگز از امکانات پیشرفته آنها استفاده نمی کنند. تجربه ثابت کرده است که درصد بسیار زیادی از کاربران تلفن همراه به جز استفاده از امکانات ارتباطی (مکالمه، پیامک و در موارد بسیار محدودتر اینترنت) و گه گاه بازی کردن، استفاده دیگری از گوشی خود نمی کنند.

به همین دلیل بسیاری از کاربران در فکر خریدن گوشی های موبایل ارزان هستند تا با اضافه پول خود اسباب بازی دیگری، مثل تبلت بخرند! اگر از کار کردن با گوشی های مدرن خسته شده اید یا می خواهید برای سیم کارت دوم تان گوشی ارزانی تهیه کنید، بد نیست نگاهی هم به گوشی های صفحه کلیددار بیندازید.

در ادامه، سه گوشی از این رده را که طراحی خاص و مشابه گوشی های معروف بلک بری دارند، معرفی می کنیم.

Samsung Chat222

معرفی گوشی های صفحه کلیددار ارزان

این گوشی ساده و بی دردسر سامسونگ را می توانید با قیمتی حدود ۱۲۰ هزار تومان در بازار پیدا کنید. این گوشی به جز یک مورد، از هر نظر که فکر کنید کاملا معمولی است: سیستم عامل جاوا، حافظه داخلی ۴۳ مگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو، SD GPRS، بلوتوث ½، صفحه نمایش غیرلمسی، دوربین معمولی بدون هیچ امکانات خاص، امکان پخش موسیقی و ویدیو و رادیو. می بینید که با این امکانات، گوشی Chat۲۲۲ سامسونگ را باید یک گوشی کاملا معمولی به حساب آورد. تنها ویژگی خاص این گوشی، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت است که این روزها بسیار هم محبوب و پرطرفدار است.

دوربین VGA این گوشی عکس هایی با وضوح بهتر از ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل نمی گیرد و با سرعت ۱۵ فریم بر ثانیه هم می تواند فیلمبرداری کند. همچنین از WLAN هم در این گوشی خبری نیست و بنابراین نمی توانید با آن به صورت بی سیم به اینترنت وصل شوید.

در عوض تمام این مشخصه های معمولی، گوشی Chat۲۲۲ با توجه به قیمت ارزان خود در مقایسه با گوشی های آخرین مدل، استفاده از صفحه کلید QWERTY و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، وظیفه اصلی خود را که برقرار کردن ارتباط است به بهترین شیوه انجام می دهد.


Nokia Asha200

معرفی گوشی های صفحه کلیددار ارزان

این گوشی هم مانند گوشی معرفی شده قبلی، در اواخر سال ۲۰۱۱ و مخصوص کاربرانی که توقع چندانی از گوشی تلفن همراه خود ندارند به بازار عرضه شد. ابعاد این گوشی ۱۴×۶۱/۱×۱۱۵/۴ میلی متر است و همراه با باتری وزنی در حدود ۱۰۴ گرم دارد. مهم ترین ویژگی Asha۲۰۰، رنگ بندی بسیار متنوع آن است، طوری که می توانید این گوشی را در رنگ های غیرمتداول و جذابی مانند نارنجی، آبی آسمانی و صورتی پیدا کنید.

حافظه داخلی ۱۰ مگا بایت، رم ۳۲ مگا بایت و رام ۶۴ مگا بایت، نشان می دهد که از این گوشی نمی توانید چندان برای ذخیره و پخش کردن فایل های چند رسانه ای استفاده کنید. البته به لطف پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت، مشکل فضای ذخیره سازی در این گوشی تا حدود زیادی برطرف خواهد شد. سیستم عامل این گوشی جاوا است و دوربین ۲ مگا پیکسلی آن می تواند عکس های با وضوح ۱۲۰۰×۱۶۰۰ پیکسل بگیرد.

رادیو، صفحه نمایش ۲/۴ اینچی GPRS، امکان پخش موسیقی و ویدیو، عمر باتری ۷ ساعت در حالت مکالمه و ۵۵۲ ساعت در حالت انتظار، مهم ترین مشخصه های این گوشی هستند. قیمت Asha۲۰۰ نوکیا هم اکنون در حدود ۱۵۰ هزار تومان است.


Sony Ericsson TXT

معرفی گوشی های صفحه کلیددار ارزان

در بین گوشی های ارزان قیمت صفحه کلیددار با طراحی مشابه گوشی های بلک بری، Sony Ericsson TXT با قیمت ۱۴۵ هزار تومان از بهترین هاست. بدون شک مهم ترین ویژگی این گوشی، مجهز بودن به WLAN است که باعث می شود کاربران بتوانند با گوشی از اینترنت وای فای استفاده کنند.

علاوه بر این، سایر مشخصه های گوشی هم اندکی برتر از مدل های مشابه به نظر می رسد. حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایت، پشتیبانی از کارت میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت، GPRS، بلوتوث ½، صفحه نمایش ۲/۵۵ اینچی، سیستم عامل جاوا، امکان ÷خ شموسیقی و ویدیو، رادیو و صفحه نمایش ضد خش، مهم ترین مشخصه های این گوشی محسوب می شوند.

دوربین Sony Ericsson TXT کیفیت ۳/۲ مگا پیکسلی دارد و عکس هایی با وضوح ۱۵۳۶×۲۰۴۸ می گیرد اما یکی از نقاط ضعف این گوشی در برابر رقیبان، عمر باتری کوتاه آن است که در حالت مکالمه تنها ۳ ساعت و ۱۲ دقیقه است و حالت انتظار به ۴۱۶ ساعت می رسد. این زمان در هنگام پخش موسیقی به حدود ۲۳ ساعت می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج