۲۶۳۲۶۰
۵۲۷۳
۵۲۷۳
پ

استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا!

تا به حال به این فکر کرده اید که چشم نظرها این عناصر زیبا را به چه روش های مختلف دیگری می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید؟

وب سایت چیدانه: بدون شک اگر قرار باشد معماری هر کشوری رنگ خاص به خود بگیرد، تنها رنگی که برازنده قد و بالای معماری ایرانی است، رنگ آبی لاجوردی است که در مکان های با ابهت و پرشکوه مان مثل در و دیوار مسجد ها و در کنار کاشی های آبی فیروزه ای که آوای عشق را طنین انداز می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد، زیبایی اش را نمی توان منکر شد، حتی نمی توان از آن به سادگی گذر کرد.

۱۰ ایده استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا !

استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا!

اما این رنگ فقط در مسجد ها و در و دیوار بنا استفاده نمی شد، این رنگ کمی هم با فرهنگ و اعتقادات مردم عجین است، اگر می پرسید چگونه؟ باید بگویم که جواب را می توانید در چشم نظرهایی که در خانه تان دارید بیابید. چشم نظرها را در هر خانه ایرانی می توان یافت، و علاوه بر باوری که مردم به آن ها دارند، از زیبایی چشم نواز خاصی هم برخوردار هستند، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چشم نظرها این عناصر زیبا را به چه روش های مختلف دیگری می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید؟

خب اگر این مطلب را تا انتها بخوانید ما به شما می کوییم که می توانید نسبت به دیگر دوستانتان خلاق تر باشید و چشم نظرهای دوست داشتنی را با روح خانه تان پیوند بزنید. پس تا آخر این مطلب همراه چیدانه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


مجتمع مسکونی هم سایه ، آپارتمانی بی نظیر در محمد شهر کرج

استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا!

خانه ای می خواهم سایبانش همه سبز...! خانه ای می خواهم پر ز همسایگی باغ و درخت...! خانه آن جاست که آرامش را بشود از پس هر بنجره دید...! داستان "هم سایه" را کارفرمای روشن ضمیری آسان کرده است که روح معمارش طالب کیفیت بود.

بی‌شک حضور سازنده‌ی آگاه سید نوید امامی در کنار اعضای گروه دفتر معماری رازان مسیر دشوار رسیدن به زبان مشترک بین طراح و سازنده را هموار کرده است که این هم سایه ی سفید پوش در دل شهر رنگ و وارنگ محمد شهر خوش نشسته است، و رتبه سوم مشترک جایزه معمار در بخش مسکونی آپارتمانی سال ۹۴ را از آن خود کرده است. با چیدانه همراه باشید خانه ی "هم سایه" دعوت داریم!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


انواع بازشوها و جک های درب کابینت

استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا!

هنگامی که دست به طراحی یک آشپزخانه می زنیم قبل از هر چیز باید بدانیم که این مدل و سبک درب های کابینت ها هستند که در نگاه اول نظر ها را به سوی خود جذب می کنند و کاملا در معرض دید بیننده قرار دارند، پس اهمیت بیشتری نسبت به سایر عناصر به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه خواهند داشت. امروز در چیدانه به بررسی مکانیزم های مختلف بازشوهای کابینت ها می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


فضاهای خصوصی و عمومی در معماری داخلی

مهمانان وارد خانه شده اند و در سالن پذیرایی نشسته اند. تازه از خواب بیدار شده ای و در حالی که در اتاق خوابت هستی صدای اعضای خانواده را می شنوی که به آنها خوش آمد می گویند.

استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا!

بلند می شوی و ظاهر خواب آلود و نامنظم ات را در آینه ورانداز می کنی، بلافاصه ابروهایت را در هم میکشی و کسل تر می شوی، چون به یاد می آوری، برای اینکه آبی به سر و رویت بزنی و مسواک بکنی، راه حلی نداری جز اینکه در مقابل چشمان مهمانان فاصله بین اتاقت و سرویس بهداشتی را طی کنی! در ضمن در اتاق خواب را که باز کنی درست مانند این خواهد بود که آنها را به فضای نامنظم و به هم ریخته اتاقت دعوت کرده باشی! اینجاست که با خودت می گویی کاش در خانه دیگری زندگی می کردم!

درست است که خانه ما فضایی شخصی و در مالکیت ماست، اما باید بدانیم که دیر یا زود مهمانی در خانه را می زند و ما باید پذیرای حضورش در کنار خودمان باشیم. این موقعیت و ده ها اتفاق شبیه به آن روزانه در خانه های ما قابل مشاهده است. سوال این است که چطور باید چنین مشکلاتی را رفع کرد؟! چیدانه قصد دارد که در این مطلب نکات مهمی که توجه به آنها در مرحله طراحی معماری داخلی از این مشکلات جلوگیری می کند را به شما معرفی کند. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


دکوراسیون حمام کوچک با ایده های ساده اما متفاوت!

استفاده از چشم نظر در دکوراسیون منزل برای رفع بلا!

در دنیای امروز همه به نحوی در جست و جوی آرامش و آسایش هستند و هر کدام از ما به طریقی کسب آرامش می کنیم گاهی با یک موسیقی آرام، گاهی با دیدن یک منظره ی دل انگیز و گاهی حتی با یک دوش آب گرم! اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مورد آخر آرامش میگیرید، باید بگوییم موارد بسیاری هستند که می توانند تجربه ی یک حمام دوست داشتنی را برای ما ناخوشایند کنند و ما امروز در چیدانه می خواهیم برای آن ها راه حل هایی بیابیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج