جاباما
۲۶۳۴۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ تو دل ما هیچی نیست!

آیدین سیارسریع در وبسایت چیزنا نوشت:

تجربه ثابت کرده که میزان محبت و علاقه ما ایرانی‌ها به هم رابطه معکوسی با فاصله‌مون از همدیگه داره. یعنی هرچی فاصله ما از هم زیاد می‌شه بیشتر به هم بد و بی‌راه می‌گیم و برعکس نزدیک که می‌شیم عشق فوران می‌کنه. اگه بخوایم فرمولی برای این جمله بنویسیم می‌شه: L(Love) = M(Mach) / D(Distance) - F(Fohsh) (عشق مساوی با ماچ تقسیم بر فاصله منهای فحش). برای همینه که همه ما تو فامیل حداقل دو نفر رو داریم که به خون هم تشنه‌ان، تو خونه‌شون هم عکس طرف رو گذاشتن رو صفحه دارت و روزی سه بار بهش تیراندازی می‌کنن، بعد به هم که می‌رسن همدیگه رو سخت در آغوش می‌کشن و می‌گن: واااای فلانی جون! نمی‌دونم چرا عده‌ای فرصت‌طلب سودجو چشم دیدن رابطه صمیمی ما رو با هم ندارن. بعد تا کنار هم هستن می‌شینن به اون عده فرصت‌طلب سودجو که شامل بقیه فامیل جز خودشون هستن بد و بی‌راه می‌گن. حالا همین دو نفر موقع خداحافظی و جدا شدن که می‌شه طرف هنوز پاش رو از خونه بطور کامل بیرون نذاشته (یه طوری که با سنسور عبور توپ از خط و ویدئو‌چک هم نمی‌شه فهمید طرف بطور کامل خارج شده یا نه) ضمن تبدیل حالت صورتش به حالت چندش و ارسال چند فحش زیر لبی با رجوع به حافظه کوتاه‌مدت خودش لیست بلند بالایی از گفته‌های طرف تهیه می‌کنه و با پرسیدن «دیدی چی گفت!؟» کنایه‌های مستتر در کلام دشمن رو رمزگشایی می‌کنه. این آقای اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم به هرحال یکیه مثل خود ما. اگه تا دیروز داشت طرز تهیه خورشت کارلوس کیروش رو برای بینندگان توی خونه توضیح می‌داد و سطح اون بنده خدا رو تا مربی‌گری روغن نباتی غنچه‌ساری پایین می‌آورد و امروز می‌گه من اختلافی با کیروش ندارم و اینا همه‌اش تقصیر رسانه‌هاست نباید بهش خرده گرفت… یا اون دوست عزیزمون علی ضیا که دیروز با محوریت کله پرویز مظلومی قر می‌داد و امروز با گل و شیرینی میره روبوسی با مظلومی، به این هم نباید ایراد گرفت. همیشه اون فرمول عشق و فاصله رو به خاطر داشته باشین، نزدیک ماچ، دور فحش! (روش دور در دور، نزدیک در نزدیک در اینجا به جوانان توصیه نمی‌شود).

مهم اینه که ما هیچ‌وقت هیچی تو دلمون نیست! از بین این هفتاد و پنج میلیون نفر یه محمود نامی یه چیزایی تو دلش بود و اومد رو ما مشکلش رو حل کرد و رفت. بقیه بطور کامل هیچی تو دلشون نیست. مثلا فردا یکی اومد بهتون فحش ناموسی داد نباید به دل بگیرین، طرف واقعا که نمی‌خواد تمام وعده‌هایی که داده رو عملی کنه! یه لحظه عصبانی می‌شه یه چیزی می‌گه دیگه. چیزی تو دلش نیست که. این جوانانی که به نشانه کول بودن به هم فحش ناموسی می‌دن و بعدش می‌خندن حرف بنده رو درک می‌کنن. متاسفانه کار خیلی‌ها به خاطر همین سوءتفاهم‌ها به شکایت و دادگاه کشیده می‌شه، اگه یه دستگاه سونوگرافی تو هر دادگاه باشه قاضی هم می‌فهمه که تو دل ما هیچی نیست. به امید فرارسیدن آن روز.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج