۲۶۳۵۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زائران بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از زائران اربعین حسینی خواست به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کرده و در صورت نداشتن گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از زائران اربعین حسینی خواست به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کرده و در صورت نداشتن گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند.

سرهنگ سیدرحمان موسوی از هموطنانی که قصد حضور در کنگره عظیم اربعین در کشور عراق را دارند، خواست تا توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را جدی گرفته و از حمل و جابه‌جایی اشیاء قیمتی و با ارزش از جمله طلا به خصوص توسط بانوان در این سفر معنوی خودداری کنند.

وی به زائران اربعین توصیه کرد که به منظور حفاظت از مدارک خود و پیشگیری از مفقود شدن آنها، از همراه داشتن مدارک غیرضروری خودداری کنند، ضمن این‌که زائران، اسناد و مدارک خود را به افراد ناشناس و غیرمطمئن واگذار نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به این‌که در این فصل از سال احتمال بارش باران و سرد شدن هوا متصور است، افزود: زائران اربعین حتما لباس گرم و کافی همراه خود داشته باشند، ضمن این‌که از همراه بردن کودکان و افراد سالخورده و ناتوان در مراسم پیاده‌روی اربعین به جهت ناتوانی این افراد و مشکلات بعدی، خودداری کنند.

موسوی با اشاره به راه‌اندازی چند پارکینگ بزرگ برای خودروهای زائران گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند خودروهای شخصی خود را در پارکینگ‌های تعیین شده، پارک کرده و با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تا مرزهای "شلمچه" و "چذابه" تردد کنند.

وی با اشاره به این‌که زوار، زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی اربعین موکول نکنند، عنوان کرد: در این صورت انتقال و جابه‌جایی آنان به مقاصد نهایی با مشکل و اختلال و کندی مواجه می‌شود، ضمن این‌که بهتر است زوار اربعین در هنگام بازگشت از این سفر معنوی از خودروها و اتوبوس‌های تعیین شده جهت تردد استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر این‌که همه زائران باید گذرنامه داشته باشند، گفت: در اربعین امسال، خروج از مرز تنها با گذرنامه معتبر که شش ماه اعتبار داشته باشد امکان‌پذیر است و افرادی که گذرنامه ندارند، به مرز مراجعه نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج