۲۶۳۵۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احمدی: فرکی ابتدای فصل، حسین‌خان بود!

جدایی حسین فرکی از سپاهان یکی از اتفاقات مهم فصل جاری بود. او در حالی تصمیم به جدایی گرفت که حرف و حدیث‌های مختلفی در این مورد مطرح است.

خبر ورزشی: جدایی حسین فرکی از سپاهان یکی از اتفاقات مهم فصل جاری بود. او در حالی تصمیم به جدایی گرفت که حرف و حدیث‌های مختلفی در این مورد مطرح است. رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان که امسال با تصمیم فرکی نیمکت‌نشین بود، درخصوص جدایی این مربی، نقش محرم نویدکیا در این اتفاقات و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

نظرت درخصوص جدايي فركي چيست؟

چيز خاصي نمي‌توانم بگويم. فقط بايد بگويم اتفاقاتي كه از ابتداي فصل تا حالا رخ داد به نفع سپاهان نبود.

چرا هواداران سپاهان امسال در مورد فركي صبر زيادي نداشتند و از هفته پنجم به بعد به شدت او را تحت فشار قرار دادند؟

اين موضوع براي ما هم جاي سؤال دارد. البته حساب هواداران واقعي سپاهان جدا است، ولي يك عده انگشت‌شمار هستند كه فقط توهين مي‌كنند. اين اتفاقات البته فقط در اصفهان ديده نمي‌شود و خيلي جاها مي‌بينيد كه به بازيكنان و مربيان توهين مي‌شود. آن عده از طرفداراني كه چنين جوي را به ‌وجود آورده‌اند، سپاهان برايشان مهم نيست. آنها دلسوز سپاهان نيستند.

پس چطور خودشان را هوادار سپاهان مي‌دانند؟

آنها اصلاً هوادار نيستند و فقط دنبال تخريب ذهن مربي و بازيكن هستند و مي‌خواهند به باشگاه ضربه بزنند. استارت اين اتفاقات از بازي مقابل صبا زده شد. ما در هفته‌هاي بعد امتيازهاي زيادي را از دست داديم و متأسفانه رفتارهاي تعداد اندكي از هواداران، تمركزمان را به‌هم ريخت.

با اينكه فركي تو را امسال نيمكت‌نشين كرد، آيا از اتفاقاتي كه براي او رخ داد ناراحت هستي؟

هر بازيكني دوست دارد بازي كند و طبيعي است كه من از نيمكت‌نشيني خيلي ناراحت بودم اما اين باعث نشد جو تيم را به‌هم بريزم. متأسفانه رفتاري كه تعدادي از هواداران با فركي و بقيه مربيان داشتند اصلاً درست نبود. ما ليگ را امسال خيلي خوب شروع كرديم و در ابتداي فصل فركي، حسين خان بود. در ادامه اما او ناسزا شنيد، آن هم توسط يك عده كم كه مي‌خواهند ديگران را هم تحت تأثير قرار دهند. در همين بازي با راه‌آهن با دو گل جلو بوديم اما باز هم به فركي و خوروش ناسزا گفتند. نمي‌دانيم ديگر دردشان چيست؟ فقط هواداران واقعي سپاهان بايد مواظب اين افراد باشند.

خيلي‌ها معتقدند محرم نويدكيا در اين اتفاقات نقش داشت. نظر تو چيست؟

محرم شناسنامه سپاهان است و جواني‌اش را براي اين تيم گذاشته است. شش سال است با او همبازي هستند اما هيچ‌وقت نديدم كه در كار باشگاه دخالت كند يا دنبال عوض كردن مربي يا بازيكن باشد. خيلي چيزها را او مي‌بيند، ولي ما نمي‌بينيم. خيلي حرف‌ها را به نويدكيا مي‌زنند و اگر هم او صحبتي مي‌كند از سر دلسوزي است. جوي كه در مورد محرم درست شده است منصفانه نيست.

حالا سپاهان با اين روند مي‌تواند مدعي قهرماني باشد؟

خودتان مي‌دانيد كه امسال چه مشكلاتي داشتيم. ما نتوانستيم از شيمبا و پادواني استفاده كنيم و محرم هم غايب بود. جدايي حاج‌صفي هم ضربه بدي به سپاهان زد. اميدوارم كه در آينده بتوانيم وضعيت بهتري پيدا كنيم.

آينده خودت را در سپاهان چطور مي‌بيني؟

من در اين مدت هم كه بازي نكردم، از لحاظ فني و بدني مشكلي نداشتم. اين تصميم فركي بود كه بازي نكنم و هيچ‌وقت اعتراض يا دخالتي به تصميم سرمربي نداشتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج