۲۶۳۶۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

میزان کمک های دولت به سیل زدگان

هیأت دولت در جلسه ای به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری،با اختصاص یکهزار و ۵۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به استان ایلام و ۲۳۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال به استان لرستان موافقت کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: هیأت دولت در جلسه ای به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری،با اختصاص یکهزار و ۵۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به استان ایلام و ۲۳۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال به استان لرستان موافقت کرد.

این اعتبار به صورت کمک بلاعوض جهت بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی شهری، روستایی و تأمین لوازم خانگی، اجرای عملیات آبخیزداری، بازسازی راه ها و ابنیه فنی، بازسازی و ساماندهی مسیل های شهری، بازسازی و ترمیم ابنیه و تأسیسات کشاورزی و خدمات فنی و پشتیبانی و آواربرداری به صورت هزینه ای و تملک دارایی مصرف می شود.

همچنین یک هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای استان ایلام و ۳۴۶ میلیارد ریال برای استان لرستان تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود چهاردرصد روستایی و پنج درصد شهری جهت بازسازی و تعمیر اماکن مسکونی شهری و روستایی تعیین شد.

در ادامه جلسه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گزارش «آخرین وضعیت پیشرفت تدوین برنامه ششم توسعه» را به هیأت وزیران ارایه داد. این گزارش شامل موضوعاتی همچون اقدامات انجام شده توسط سازمان پس از ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، تفاوت های اصلی برنامه ششم نسبت به برنامه های توسعه پیشین، رویکردها و ویژگی های برنامه ششم توسعه، ساختار تدوین لایحه برنامه و مدل های مورد استفاده در تدوین آن، الگوی توزیع بخشی اهداف برنامه و تهیه اسناد برنامه و اجزاء و فعالیت های گام به گام برای تهیه و تدوین برنامه ششم است.

هیأت وزیران آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به تصویب رساند. به موجب آیین نامه یاد شده، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است در چارچوب اعتبارات مصوب و نسبت به پرداخت هزینه های خدمات آموزشی طرح شاهد در برنامه های آموزش عمومی و سایر برنامه های آموزش عالی برای مشمولین این طرح اقدام کند.

این آیین نامه، برنامه های آموزشی عمومی و آموزش عالی مشمول برخورداری را احصاء نموده است. همچنین مدت ارایه خدمات و تسهیلات موضوع این آیین نامه در هر یک از بخش های مذکور تعیین شده است.

اعضای دولت در ادامه به استناد قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، برنامه راهبردی ارتقای سلامت نظام اداری در مبادلات مرزی در حوزه های بازارچه های مرزی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اسکله های خاص را به منظور مقابله با فساد و پیشگیری و جلوگیری از قاچاق کالا در محدوده های یاد شده، تصویب کردند.

به موجب این برنامه، مجموعه فعالیت های دستگاه های اجرایی در این محدوده ها به صورت منسجم و یکپارچه دیده شده است و بدین ترتیب از دوگانگی و چندگانگی عملیات و موازی کاری جلوگیری می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج