۲۶۳۷۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

حتما تاکنون اصطلاح خانه ی هوشمند یا هوشمندسازی خانه به گوشتان خورده است و شاید بدانید به چه ساختمانی خانه هوشمند می گویند؟

وب سایت چیدانه: پیشرفت تکنولوژی فرآیند پیچیده ای است که در دنیای امروز به شدت در حال تاختن است. هیچ یک از زمینه های زندگی بشر از این مقوله جا نمانده است. یکی از حوزه هایی که تکنولوژی به آن نفوذ کرده، درون خانه ها و محیط زندگی شما می باشد. حتما تاکنون اصطلاح خانه ی هوشمند یا هوشمندسازی خانه به گوشتان خورده است و شاید بدانید به چه ساختمانی خانه هوشمند می گویند؟

خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

گرچه هنوز امکانات هوشمندسازی برای همه ایجاد نشده، اما با روند سرعت پیشرفت تکنولوژی خیلی زود شاهد حضور آن در منزل هایمان خواهیم بود.در این مطلب چیدانه می خواهد شما را با چند محصول که می توانند لقب هوشمند به خانه ی شما بدهند، آشنا سازد. البته لازم به یادآوری است که این محصولات جدید هستند و ممکن است فعلا در بازار موجود نباشند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ بیمارستان کودکان که شبیه سرزمین عجایب است

بیمارستان معمولا فضاهایی هستند که حتی اسمشان هم کمی دلهره آور است چه برسد به آن که بخواهیم در فضای داخلی آن هم حضور داشته باشیم و معمولا هم فضاهای درمانی برای کودکان ببیش از سایرین ایجاد ترس می کند، اما می شود با کمی خلاقیت این مکان های استرس آور را تبدیل به مکانی کرد که کودکان و حتی بزرگ سالان در آن احساس آرامش کنند و کمی از بار فشار روانی بر روی آن ها کاسته شود، درست مثل کاری آن دکتر خوش ذوق مشهدی که در داروخانه اش نگارخانه برپا کرده بود.

خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

چیدانه هم در مطلب نگارخانه در داروخانه دکتر جلالیان فرد در مشهد آن را به شما معرفی کرد، در این مطلب می خواهیم به شما نشان دهیم که این کار شدنی است، می خواهیم ۸ بیمارستان را که به وسیله رنگ و طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل به فضاهای شاد و مناسب برای کودکان شده اند را بشناسیم، پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ راه جلوه گری دیوارهای سفید در دکوراسیون

اهمیت رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بر هیچ کس پوشیده نیست، این رنگ معجزه گری است که در یک چشم بهم زدن دکوراسیون داخلی خانه شما را از این رو به آن رو می کند. فقط کافی است تا به آن اعتماد کنید.شاید هم به همین دلیل باشد که رنگ سفید به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شده است.

خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

اما باید این را هم در نظر گرفت که سفیدی مطلق در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای خانه حس یکنواختی و کسالت را القا می کند و باید حتما در کنار رنگ سفید از رنگ های دیگری نیز بهره برد. به همین خاطر ما هم پیش خودمان فکر کردیم که شاید بد نباشد به شما بگوییم اگر در خانه تان دیوارهای سفید دارید چگونه از آن لذت ببرید و آن را زیبا تر جلوه دهید. این مطلب را از دست ندهید چرا که می تواند به شما در ایجاد تغییر در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


پل میلینیوم در لندن، جادوی پل های معلق!

از دیرباز پل ها، سازه هایی بسیار کاربردی و در عین حال هیجان انگیز بوده اند. پل های معلقی که روزگاری رفت و آمد بر روی آن ها خطر محسوب میشد، اکنون گذرهایی شده اند که بر روی آن ها قدم می زنیم، گل می گوییم و گل می شنویم و از دیدن مناظر اطراف غرق لذت و آرامش می شویم. برای خلق چنین سازه هایی، معماران، مهندسان و طراحان بزرگ در هر نقطه ی دنیا در جستجوی بهترین و کاراترین ایده ها هستند که معمولا از زیبایی بصری نیز سرشار هستند.

خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

در دنیای معماری و سازه، تاکنون پل های شاهکار زیادی خلق شده اند که ایران ما نیز از این قافله عقب نمانده و بی شک اکثر شما نام پل عابر پیاده ی طبیعت را شنیده اید. پیش از این پل عابر پیاده ی دیگری از همین جنس و حال و هوا در انگلستان و در شهر لندن ساخته شد که همه را مسحور خود کرد. چیدانه امروز می خواهد سری به این پل بزند و شما را با یکی دیگر از اعجازهای دنیای معماری و سازه آشنا کند. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


سبک تلفیقی، دکوراسیون بی قانون!

شما هم از سبک های دکوراسیونی معمولی خسته شده اید و دلتان می خواهد که بر علیه سبک های مختلف شورش کنید و انقلابی دلنشین را در دکوراسیون داخلی خانه تان پیاده کنید؟ خب خیلی راحت می توانید سبک تلفیقی را پیش بگیرید و آن را در خانه تان پیاده کنید.

خانه هوشمند: کنترل از راه دور با تلفن همراه

و خانه ای متفاوت تر داشته باشید، خانه ای که بند بند آن امضای شما را دارد چرا که جز به جز آن با سلیقه و خواسته شما شکل گرفته است و نه به واسطه قانون هایی که برای دیگر سبک های دکوراسیونی وجود دارد، سبک تلفیقی به شما این اجازه را می دهد تا قانون های دکوراسیونی را خودتان برای منزل تان وضع کنید، اگر این موارد شما را هیجان زده کرده است پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج