۲۶۳۹۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا بارسلونا از خرید بنزما منصرف شد؟

آ اس امروز در گزارشی ادعا کرد که بارسلونا در بهار سال ۲۰۰۸ قصد جذب بنزما را داشت و حتی با لیون به توافقات اولیه نیز رسیده بود.

ورزش سه: آ اس امروز در گزارشی ادعا کرد که بارسلونا در بهار سال ۲۰۰۸ قصد جذب بنزما را داشت و حتی با لیون به توافقات اولیه نیز رسیده بود.

فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ برای بارسلونا فصلی کابوس وار بود، فصلی که شاهد تشنج و حاشیه های بسیاری در این تیم بودیم. در ماه آوریل، اوضاع بین اتوئو و رونالدینیو خوب پیش نمی رفت و در بارسلونا به این جمع بندی رسیده بودند که یک مهاجم تراز اول جهانی را بجای اتوئو برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

تیکی بگریستین، مدیر ورزشی وقت بارسلونا، برای مذاکره با مدیران لیون به منظور جذب بنزما راهی فرانسه شد و دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه بین لیون و متز را نیز از نزدیک به تماشا نشست. دیداری که لیون با تک گل بنزما پیروز شد و بگریستین بیش از همیشه به جذب کریم متقاعد شد.

در مذاکرات صورت گرفته با میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون، دو طرف به توافقات اولیه نیز دست یافتند اما زمانی که همه چیز به نظر تمام شده می رسید، بارسلونا قید خرید بنزما را زد. در گزارش آ اس قید شده است که بگریستین پس از ملاقات با بنزما در منزل شخصیش و بررسی زندگی روزمره و دوستان این بازیکن، به این نتیجه رسیده است که بنزما، برای وفق پیدا کردن با بارسلونا دچار مشکل خواهد شد.

او معتقد بود که حاشیه های اطراف بنزما به وی اجازه نخواهد داد که در بارسلونا موفق ظاهر شود. سرانجام پس از مشورت با رایکارد و هیئت مدیره، او توافق اولیه با لیون را منتفی دانست. بنزما نیز یک فصل بعد به رئال پیوست.

لازم به ذکر است که بنزما از سال ۲۰۰۹ تا به امروز، به دلیل دو اتفاق حاشیه ای جداگانه، درگیر دادگاه و حتی زندان شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج