۲۶۴۰۷۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مهلت ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان

رئیس سازمان بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال وام ضروری بازنشستگان به ۲۵۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد گفت: ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان از اواخر مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال وام ضروری بازنشستگان به ۲۵۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد گفت: ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان از اواخر مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد.

محمود اسلامیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال ۹۴ به کمک بانک صادرات تعداد وام‌های ضروری بازنشستگان را به ۲۵۰ هزار وام افزایش دادیم اظهار کرد: در سال ۹۳ تعداد این وام‌ها به ۲۰۰ هزار و امسال به ۲۵۰ هزار وام رسیده است و این کمکی به جامعه بازنشستگی است.

وی ادامه داد: ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان از اواخر مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد. پس از پایان مهلت ثبت نام و در صورت تصویب وام، مبلغ وام که بیست میلیون ریال است به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز و مراتب از طریق پیام کوتاه به اطلاع وی می‌رسد.

رئیس سازمان بازنشستگی کشوری همچنین به افزایش تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان از ۴۵ هزار به ۱۰۰ هزار مورد اشاره و عنوان کرد: اعزام به عتبات عالیات هم در برنامه سال ۹۴ قرار دارد و رقم آن به ۱۰۰ هزار مورد افزایش یافته و می توان گفت تقریبا دو برابر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صمد

      با سلام بارها عرض شده وزارت رفاه و تامین اجتماعی حقوق باز نشستگان را ترمیم فرماید کافیست نیازی به زیارت فرستادن و حمایتهای بسته ای و حتی یارانه لازم نیست مشکلات را اورژانسی نه بلکه ریشه ای حل کنید البته گفتنش برای اینجانب اسان است میدانم احتیاج به منابع مالی دارد ولی ایمان دارم از عهده این دولت بر میاید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج