۲۶۴۰۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صدور روادید برای زائران عتبات در ۱۵ شهر

معاون امنیتی وانتظامی وزیر کشور گفت: برای اعزام زائران به عتبات عالیات در اربعین حسینی خدمات صدور روادید در ۱۵ شهر کشور انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امنیتی وانتظامی وزیر کشور گفت: برای اعزام زائران به عتبات عالیات در اربعین حسینی خدمات صدور روادید در ۱۵ شهر کشور انجام می‌شود.

حسین ذوالفقاری در پایان نشست مشترک استانداران با اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی به خبرنگاران گفت: علاوه بر ارائه خدمات صدور روادید برای سفر به عراق در شهرهای دارای سفارتخانه و کنسولگری شامل تهران، کرمانشاه، مشهد و اهواز با ایجاد دفتر در ۱۱ شهر دیگر کشور شامل خرمشهر، سوسنگرد، ایلام، تبریز، ساری، یزد، کرمان، قم، شیراز، اصفهان و کرج خدمات صدور روادید در این دفاتر به زائران ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود حداقل ۲ میلیون نفر و حداکثر سه میلیون زائر از هموطنان ما برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از طریق مرزهای مهران، چزابه و شلمچه به عراق سفر کنند، افزود: بر اساس برنامه ریزی ستاد اربعین زائران از شهرهای مبدا به صورت گروهی، سازماندهی شده و با تعیین مسئول معین سفر خود را آغاز می‌کنند و حضور انفرادی زائران در مرزها برای ورود به عراق و حضور افراد فاقد گذرنامه و روادید در مرز ممنوع است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: برای اطلاع رسانی دقیق مصوبات ستاد مرکزی اربعین آقای بابک دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به عنوان سخنگوی این ستاد تعیین شده‌اند.

ذوالفقاری به برنامه‌ریزی کامل برای تأمین امنیت زائران اربعین امسال نیز اشاره کرد و گفت: تأمین امنیت زائران از شهرهای مبدأ تا نقطه صفر مرزی به عهده نیروی انتظامی و با همکاری نیروهای وزارت اطلاعات، سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود و دولت عراق مسئولیت حفظ امنیت زائران اربعین را از نقطه صفر مرزی تا عتبات عالیات و بالعکس بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج