۲۶۴۱۱۸
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

انتخاب مناسب ترین پارچه برای رومبلی و پرده ها. یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تجربه متفاوت تر و در عین حال بهتری از فضای داخلی خانه تان داشته باشید، اما چه چیزی منجر به انتخاب مناسب ترین نوع پارچه برای مبلمان می شود؟

وب سایت چیدانه: انتخاب مناسب ترین پارچه برای رومبلی و پرده ها. یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تجربه متفاوت تر و در عین حال بهتری از فضای داخلی خانه تان داشته باشید، اما چه چیزی منجر به انتخاب مناسب ترین نوع پارچه برای مبلمان می شود؟

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

قطعا داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه های رومبلی. هدف این مطلب هم همین است، که شما را با انواع پارچه های رومبلی آشنا کند، پس با چیدانه تا انتهای مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ میز عسلی که مبلمان تان را زیباتر می کنند

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

میزهای بغل مبلی، بچه های شیطان و بازیگوشی هستند که وقتی در دکوراسیون داخلی خانه حضور دارند فضا را پویا تر و با نشاط تر می کنند و وقتی هم که نیستند، جای خالی شان حسابی معلوم است. درست است که میزهای بغل مبلی به نسبت برادر بزرگ ترشان که همان میزهای جلو مبلی هستند، جثه ی نحیف تر و ظریف تر دارند اما این باعث نمی شود تا تاثیرشان کمتر از آن باشد. آن ها حسابی دکوراسیون داخلی خانه را به هم می ریزند و زیر و رو می کنند، حتما می پرسید چگونه؟ خب چیدانه در ادامه مطلب تمام این ها را به شما می گوید پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۲ دکوراسیون جذاب برای دوستداران اسب و سوارکاری

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

اسب حیوان نجیبی است... تصور کن کلبه ای ساده را بر فراز تپه های سرسبز که هر صبح با صدای شیهه ی اسب هایش چشم می گشایی... پرتو آفتاب تابیده از پنجره را بر تن خود حس می کنی و چشم می دوزی به تصویر اسبی که بر دیوار ترک خورده ی کلبه ی گرم و نرمت نقش بسته... میانه ی روز شده و تو در لا به لای فرازها و فرودهای سبز سوار بر اسب خیال انگیزت همچنان می تازی و می تازی... گویی نه آدمی هست و نه دنیایی... تویی و آن نجیب دوست داشتنی ات... نام این حیوان که به میان می آید، تمام رویا هایم دوباره جان می گیرند!

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

فصل پاییز است اما نمی دانم چرا دوست دارد این همه ادای زمستان را در بیاورد! و طاقت ما را بریده است برای روزهای سرد زمستان و شال و کلاه کردن های آن چنانی از ترس سوز و سرما و پوشیدن جوراب های ضخیم و آماده شدن برای یک برف بازی بی نظیر در یک شب سرد قرمز برفی! وای خدا من که از توصیفش هم جانم به لبم رسید! اما از همه ی این لذت های پاییز و زمستان بگذریم این سر و سامان دادن لباس پشمی ها موضوعی است که همیشه دردسر ساز بوده است خصوصا برای فضاهای کوچک. امروز در چیدانه به معرفی اکسسوری های نظم دهنده ی یکی از این لباس پشمی ها می پردازیم، جا جورابی! با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خانه ۴۵ در تهران، طراحی داخلی بی نظیر در آپارتمان ۴۵ متری!

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

در فرآیند طراحی داخلی موارد بسیاری را باید مورد توجه قرار داد، خصوصا در طراحی داخلی فضاهای کوچک که عمده تمرکز طراح در ابتدا باید بر روی مسئله ی عملکرد محیط باشد. پروژه ی خانه ی ۴۵ از دفتر معماری روند سیال طرح فضا به معماری حمید محمود پور یکی از همان طراحی های داخلی متمایز و موفق است که توانسته در فضایی کوچک عملکردهای حیاتی و اولیه ی هر خانه را در در واحد های کوچک معمولا نادیده گرفته می شوند به خوبی احیا کند و افتخار تقدیر شدن از هشتمین دوره مسابقه معماری داخلی، مجله معماری و ساختمان، ۱۳۹۴ را از آن خود کند. با چیدانه همراه باشید تا به این خانه ی متمایز سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج