جاباما
۲۶۴۱۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لژیونرها هنوز ویزای گوام ندارند

ویزای گوام برای ۳۵ نفر از کاروان تیم ملی فوتبال ایران صادر شد.

خبرگزاری فارس: فدراسیون فوتبال در اوایل هفته جاری اطلاعیه‌ای را در خصوص صدور ویزای گوام به شرح زیر صادر کرد:

همانگونه که در خبرهای قبلی اعلام شده بود، فرآیند دریافت ویزای گوام (ویزای آمریکا) برای حضور ملی پوشان در این کشور متفاوت از سایر کشورها است و فدراسیون فوتبال از اوایل مرداد ماه (ماه آگوست) فعالیت خود را برای اخذ ویزا آغاز کرده است. با توجه به اینکه کشور گوام در ایران سفارت و یا کنسولگری ندارد، این کشور رفرنس ویزای خود را می‌تواند به کشور ثالثی که کنسولگری و یا سفارت در آن وجود دارد ارائه کند. از همین رو رفرنس اعلام شده به کشور امارات ارائه شد و بازیکنان شاغل در ایران و اعضای کادر فنی پس از دیدار با هند به این کشور عزیمت کردند.

لازم به توضیح است، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی شامل ۵ گروه برای اخذ ویزای کشور گوام و به شرح زیر اقدام کردند که گروه اول شامل بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی است که شامل ۳۷ نفر بوده و به کنسولگری آمریکا در دوبی و پس از دیدار با هند مراجعه کرده و ویزای خود را روز دوشنبه هفته جاری دریافت خواهند کرد. این گروه شامل بازیکنان شاغل در لیگ ایران، اعضای کادر فنی و اداری تیم ملی به همراه کریم انصاری فرد و مرتضی پور علی گنجی هستند.

بر همین اساس در بین ۳۷ نفری که برای دریافت ویزای گوام درخواست داده بودند، ویزای ۳۵ نفر صادر شد و سفارت آمریکا برای ۲ نفر از این کاروان (خارج از بازیکنان و کادرفنی ) ویزا صادر نکرد.

همچنین گروه بعدی شامل بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارجی ( لژیونرها) هستند که این تعداد به جز اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد، سایرین که در کشورهایی که به فوتبال مشغول هستند، تقاضای ویزا کرده بودند، همچنان در انتظار صدور ویزای آمریکا هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج