۲۶۴۲۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت راه‌های کشور

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش برف در ارتفاعات تهران، مازندران و گیلان گفت: رانندگان در هنگام تردد در محورهای برف گیر، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

خبرگزاری مهر: مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش برف در ارتفاعات تهران، مازندران و گیلان گفت: رانندگان در هنگام تردد در محورهای برف گیر، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

یاسر خالدی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت جوی در محورهای اصلی کشور گفت: در حال حاضر فقط محور شمشک - دیزین به دلیل بارش برف مسدود است و در سایر محورها تردد جریان دارد و فعلا محور مسدودی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در استان تهران بارش باران و در ارتفاعات این استان مانند آبعلی، گردنه امامزاده هاشم و فیروزکوه بارش برف داریم، افزود: در استان مازندران در برخی محورها بارش باران و در ارتفاعات بارش برف وجود دارد که محور اسالم در حال حاضر با بارش برف همراه است.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در محورهای استان آذربایجان شرقی و غربی هم بارش برف داریم، اظهار داشت: در محورهای استان اردبیل هم بارش برف وجود دارد و تردد در محور اردبیل - خلخل فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خالدی به بارش باران در محورهای استان البرز اشاره کرد و گفت: در استان همدان بارش باران و در محور تویسرکان این استان بارش‌ها به صورت برف است همچنین در محورهای استان های ایلام، اصفهان، زنجان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، کردستان، کرمان، کرمانشاه، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران داریم که موجب لغزندگی در جاده ها شده است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در گردنه امامزاده هاشم کند است ضمن آنکه بارش برف در منطقه پلور شروع شده است، افزود: پیش بینی وقوع سیل در استان هرمزگان بوشهر و خوزستان شده است که توصیه می شود رانندگان توقف حاشیه ای در کنار جاده نداشته باشند.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با تاکید بر اینکه رانندگان فاصله طولی را با خودروها رعایت کنند، افزود: رانندگان حتما در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودرو را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند چرا که به خصوص در محورهای استان مازندران بارش برف شدت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی عملیات برف روبی و نمک پاشی در حال انجام است و راهدارخانه ها در تمامی راه های کشور در آماده باش زمستانی هستند.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج