۲۶۴۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دلایل کاهش سرعت اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به دلایل کاهش سرعت اینترنت در ماه های اخیر، گفت: تلاش برای توسعه سرعت اینترنت بعد از اینترنت دهی به تمامی کاربران در دستور کار نخست وزارت ارتباطات است.

خبرگزاری خانه ملت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به دلایل کاهش سرعت اینترنت در ماه های اخیر، گفت: تلاش برای توسعه سرعت اینترنت بعد از اینترنت دهی به تمامی کاربران در دستور کار نخست وزارت ارتباطات است.

محمود واعظی،با تایید کاهش سرعت اینترنت در ماه‌های اخیر، گفت:متاسفانه از زمانی که مشکلاتی را گروه هایی مخالف دولت در ترکیه به وجود آورده چندین بار کابلی اتصال دهنده ارتباط این منطقه با اروپا قطع شده است که نتیجه آن کاهش سرعت اینترنت درایران و چند کشور دیگر است.

واعظی ادامه داد: قطع‌شدن فیبراینترنتی وضعیت اینترنت در ایران،جمهوری آذربایجان و برخی کشورهای دیگر را مختل کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یک فیبر دیگر هم درجایی دیگر و همچنین در باب المندب قطع شده بود که به این ترتیب۵۰ درصد اینترنت ما ازمدار خارج شده بود که خوشبختانه یکی از این‌ها برگشته که به طورحتم وضعیت اینترنت به زودی بهتر خواهد شد.

تلاش وزارت ارتباطات برای اینترنت‌دهی به تمامی متقاضیان

وی با بیان اینکه تلاش وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات اینترنت‌دهی به تمامی کاربران متقاضی است، افزود: بعد از اینترنت دهی به تمامی کاربران تلاش برای افزایش سرعت آن صورت خواهد گرفت.

واعظی با تاکید براینکه ازابتدای دولت یازدهم حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارنفر اینترنت ثابت در ایران داشتند اما درحال حاضر این میزان به بیش از ۱۰ میلیون رسیده است،تصریح کرد:در ابتدای دولت فعلی حدود ۲۵۰ هزارنفر روی موبایل اینترنت داشتند،اما اکنون درحدود ۱۸ میلیون کاربر اینترنت موبایلی داریم.

افزایش نرخی درهزینه تلفن ثابت و همراه نداریم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به ثابت مانده هزینه تلفن ثابت و تلفن همراه، گفت: هزینه تلفن ثابت و همراه اول در طی یک سال گذشته هیچ افزایشی نداشته و تعرفه هیچ چیزی افزایش نیافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      یک لطفی بکنید در عوض دو ماهه گذشته که اصلاً اینترنت درست نداشتیم پولش را نگیرید یا تخفیف بدید.که حداقل جبرانی کرده باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج