جاباما
۲۶۴۳۸۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بارش شدید در ۵ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به وضعیت بارش باران و برف امروز در بخش‌های مختلف کشور، ازقطع شدن بارش باران در نیمه غربی کشور در روز چهارشنبه خبر داد و افزود: شدت بارش‌های امروز در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، نیمه غربی کرمان خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به وضعیت بارش باران و برف امروز در بخش‌های مختلف کشور، ازقطع شدن بارش باران در نیمه غربی کشور در روز چهارشنبه خبر داد و افزود: شدت بارش‌های امروز در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، نیمه غربی کرمان خواهد بود.

احد وظیفه گفت: بر اساس داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی امروز با فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، برخی مناطق مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق ابرناکی، بارش باران و در مناطق جنوبی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی شمال غرب، غرب و همچنین ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس به صورت برف بوده و در برخی نقاط جنوب کشور بارش تگرگ نیز رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه روز چهارشنبه بتدریج در نیمه غربی کشور بارش‌ها قطع می‌شود، اظهار کرد: در نیمه شرقی و برخی مناطق جنوب کشور و سواحل دریای خزر بارش‌ها ادامه خواهد داشت، که در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور با وزش باد شدید همراه خواهد بود. بعدازظهر روز چهارشنبه و اوایل وقت روز پنجشنبه نیز در برخی مناطق شمال غرب و دامنه‌های جنوبی‌ البرز وزش باد شدید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در روز پنجشنبه در شرق و جنوب شرق کشور فعال است، گفت: این سامانه بتدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود. شدت بارش‌ها امروز در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، نیمه غربی کرمان و روز چهارشنبه در جنوب فارس، هرمزگان، جنوب کرمان، برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان شمالی و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

به گفته وظیفه، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و روز پنجشنبه دریای خزر به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود، همچنین روز چهارشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما در حدود ۴ تا ۶ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان امروز استان تهران ، ابری در بعضی ساعات بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، در پاره‌ای نقاط مه‌آلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ و ۸ درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان این استان در روز چهارشنبه، ابری، در پاره‌ای نقاط بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و مه‌آلود، در بعدازظهر نیمه ابری و وزش باد و در روز پنجشنبه، کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۴ و ۱۲ و ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج