۲۶۴۳۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتشار مکالمه بنزما برای اخاذی از والبوئنا

یک پایگاه رادیویی در فرانسه بخشی از مکالمه مهاجم فرانسوی رئال مادرید با هموطنش که گفته می‌شود از او برای انتشار یک فیلم خصوصی اخاذه کرده است را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم:‌ یک پایگاه رادیویی در فرانسه بخشی از مکالمه مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید با هموطنش که گفته می‌شود از او برای انتشار یک فیلم خصوصی اخاذه کرده است را منتشر کرد.

شبکه رادیویی «Europe ۱ » فرانسه بخشی از متن مکالمه کریم بنزما با دوست دوران کودکی‌اش که درباره اخاذی از متئو والبوئنا و وی را به انتشار فیلم خصوصی‌اش تهدید می‌کنند، منتشر کرده است که در آن مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید به دوستش می‌گوید چگونه تلاش کرده والبوئنا را متقاعد کند با پرداخت باج آبرویش را بخرد و از انتشار فیلم شخصی‌اش جلوگیری کند.

هر سه تماسی که از سوی باج‌گیر‌ها صورت گرفته و توسط بازرسان ضبط شده از سوی بنزما بوده که یکی از آنها ۲۰ دقیقه است و ظاهراً در تاریخ ششم اکتبر در زمین تمرینی تیم ملی فرانسه در کلرفونتین انجام شده است.

بنزما در این مکالمه به دوست خودش می‌گوید: به او (والبوئنا) گفتم که اگر می‌خواهد فیلم خصوصی‌اش منهدم شود، باید به لیون برود و با تو مذاکره شود. من فکر می‌کنم که او قضیه را جدی نگرفته است.

بنزما در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه سعی کرده به هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه توضیخ دهد خطری که او را تهدید می‌کند، جدی است. او می‌گوید:« به او (والبوئنا) گفتم من می‌توانم به تو کمک کنم اما تو باید به لیون بروی و این پسر (رفیق بنزما) را ببینی. به تو قول می‌دهم که این تنها نسخه‌ای است که ما داریم و هیچ کپی دیگری در کار نیست. اگر می‌خواهی فیلمت نابود شود باید مستقیماً او را در لیون ببینی و همه چیز را با او حل و فصل کنی.

از قرار معلوم والبوئنا که به صحت ادعای بنزما شک داشته از او می‌پرسد:« آیا در این فیلم تو می‌توانی مرا تشخیص بدهی؟» بنزما هم در پاسخ به او می‌گوید: «من می‌توانم همه چیز را ببینم. این فیلم را یک هفته قبل از آمدن به اردوی تیم ملی دیده‌ام.»

بنزما در ادامه مکالمه خود با رفیقش اعتراف می‌کند که والبوئنا از شنیدن حرف‌های او وحشت کرده و می‌گوید:« انتخاب با خودت است و هر کاری که بخواهی می‌توانی انجام بدهی. مشکلی نیست. اگر نمی‌خواهی پول بدهی زندگی‌ات را از بین می‌بری اما یادت باشد که به تو هشدار دادم.

آخرین گزارش‌ها از پرونده اخاذی بنزما و دوست او از والبوئنا حاکی از آن است که دادستان ورسای تقاضای مجازات مهاجم تیم ملی فرانسه را از دادگاه کرده و در صورتی که مجازات بنزما اثبات شود، ممکن است برای او حداقل پنج سال حبس در نظر گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج