۲۶۴۴۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمله سایبری به ۱۶۰۰ هدف در اسرائیل

مدت‌هاست که آمریکا و همپیمانانش به توان سایبری ایران معترف هستند و هر چند اقدامات گسترده ای را برای مهار هکرهای ایران انجام داده اند اما گویا هنوز موفق به انجام این کار نشده اند.

جام جم آنلاین: مدت‌هاست که آمریکا و همپیمانانش به توان سایبری ایران معترف هستند و هر چند اقدامات گسترده ای را برای مهار هکرهای ایران انجام داده اند اما گویا هنوز موفق به انجام این کار نشده اند.

در همین رابطه روزنامه هاآرتض، از حمله سایبری هکرهای ایرانی به یک هزار و ۶۰۰ هدف در داخل اسرائیل خبر داده است.

ماجرا از این قرار است که شب گذشته اعلام شد کشورهای اروپایی برای جستجوی یک تیم هکری ایرانی هیئتی را تشکیل داده اند که طبق ادعای اروپایی ها با سپاه پاسداران ایران مرتبط است. به گفته مقامات اروپایی چندین سازمان امنیتی از اتحادیه اروپا فعالیت سایبری ایرانی ها را در کشورهای منطقه زیر نظر گرفته اند. آنها می گویند تیم سایبری ایرانی نام خود را راکت کیتن گذاشته است.

اروپایی ها ادعا می کنند این گروه سایبری تا کنون اطلاعات مقامات بسیاری از کشورهای منطقه مثل عربستان و ترکیه، آمریکا و حتی ونزوئلا را هک کرده است.

در همین رابطه روزنامه هاآرتض در شماره امروز خود ادعای جدیدی را علیه ایران مطرح کرده و در گزارشی نوشته است: گروهی از هکرهای ایرانی در دو سال گذشته تلاش کرده اند تا از فیزیک دان ها و دانشمندان هسته ای اسرائیل جاسوسی کنند.

بر اساس ادعای هاآرتض، افراد سرشناس دانشگاهی، نهادهای نظامی و بازرگانان اسرائیلی نیز در معرض حملات سایبری هکرهای ایرانی بوده اند.

هاآرتض در ادامه می نویسد: پس از مشخص شدن این وضعیت مقاماتی از آلمان، انگلیس و هلند «پلت فورمی» را که توسط این گروه هکر مورد استفاده قرار گرفته بود طراحی کردند و در بررسی های خود مطلع شدند که این هکرها به یک هزار و ۶۰۰ هدف حمله کره اند و یک مهندس کامپیوتر ایرانی مسئول این حملات بوده است از همین رو به احتمال زیاد این حملات سایبری از طرف ایران ساماندهی شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج