۲۶۴۵۰۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل پخش شعار علیه هاشمی از تلویزیون

معاون پارلمانی دانشگاه آزا در رابطه با انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: همه اهانت ها و سخنرانی برخی از آقایان در فیضیه و مرگ بر هاشمی ها و پخش آن در تلویزیون، این بود که نگذارند آقای هاشمی در راس خبرگان قرار گیرد.

پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام علی عسگری گفت: آیت الله سیدحسن خمینی سرمایه برزگی است و نام و متکب امام را نمایندگی می کند. اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن آقا در کنار آقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.

حجت الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در رابطه با کاندیداتوری خود گفت: هم دوستان مشهد و هم بسیاری از مجموعه ها در تهران اصرار به کاندیداتوری من دارند، البته ما باید با آیت الله هاشمی در رابطه مشورت کنیم.

وی افزود: اگر آیت الله هاشمی نظرشان این باشد که ثبت نام کنم، کاندیدا می شوم.

عسگری با اشاره به دور قبلی انتخابات مجلس گفت: برخی از جریان ها دور قبلی انتخابات را تحریم کرده و موجب شدند، برخی افراط گرایان هتاک که امروز دور برداشته اند، بتوانند از مشارکت حداقلی مردم سوء استفاده کنند، آنها امروز هم به دنبال چنین هدفی هستند.

وی در رابطه با کاندیداتوری احتمالی محسن هاشمی گفت: آقا محسن دور قبل هم قصد کاندیداتوری داشتند اما پس از مشورت با مادرشان، در انتخابات ثبت نام نکردند، با این حال امسال احتمال دارد که ایشان کاندیدا شوند، همچنین فاطمه هاشمی نیز ممکن است کاندیدا شود.

عسگری در پاسخ به سئوالی در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان گفت: همراهی ایت الله هاشمی، آقای ناطق و سیدحسن اقا بایکدیگر که پیروزی اقای روحانی را با تدبیر خودشان رقم زدند، باعث نگرانی تندروها شده است.

وی افزود: در صورتی که این بزرگواران در انتخابات خبرگان حضور پیدا کنند، اثر گذاری بسیاری خواهند داشت.

عسگری اضافه کرد: این سه بزرگوار برای مردم و کشور مایه امید هستند.

وی در رابطه با انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: همه اهانت ها و سخنرانی برخی از آقایان در فیضیه و مرگ بر هاشمی ها و پخش آن در تلویزیون، این بود که نگذارند آقای هاشمی در راس خبرگان قرار گیرد.

عسگری گفت: آیت الله سیدحسن خمینی سرمایه برزگی است و نام و متکب امام را نمایندگی می کند. اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن آقا در کنار آقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج