۲۶۴۶۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیر سابق اپل و بنز به فولکس‌ پیوست

شرکت فولکس‌واگن دیروز از استخدام «یوهان یونگویرث» (Johann Jungwirth)، از مدیران سابق اپل و مرسدس بنز، خبر داد. یونگویرث قرار است که مدیریت بخش «استراتژی‌های دیجیتالی» فولکس‌واگن را بر عهده بگیرد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت فولکس‌واگن دیروز از استخدام «یوهان یونگویرث» (Johann Jungwirth)، از مدیران سابق اپل و مرسدس بنز، خبر داد. یونگویرث قرار است که مدیریت بخش «استراتژی‌های دیجیتالی» فولکس‌واگن را بر عهده بگیرد.

مدیر سابق اپل و بنز به فولکس‌ پیوست

یونگویرث که یک مهندس برق است، پیش از این در مرکز تحقیق و توسعه‌ی مرسدس بنز مشغول به کار بود. او سپس به اپل پیوست تا در این شرکت تکنولوژی بزرگ برای پانزده ماه در بخش «پروژه‌های ویژه» کار کند.

فولکس‌واگن در بیانیه‌ای گفته است: "با انتصاب یونگویرث، فولکس‌واگن می‌خواهد با قدرت موقعیت‌اش را در زمینه‌ی دیجیتال بهبود بخشد؛ بخشی که در آینده‌ی صنعت خودرو بسیار اهمیت دارد."

هنوز معلوم نیست یونگویرث و بخش دیجیتال فولکس‌واگن قرار است روی چه پروژه‌هایی کار کنند. فولکس واگن وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند و هنوز مشغول حل مشکلاتی است که پس از رسوایی این شرکت در دستکاری خودروهای‌اش پیش آمده است.

مدیر سابق اپل و بنز به فولکس‌ پیوست

شرکت مرسدس بنز از یونگویرث برای ساخت خودروهای بدون راننده و الکتریکی کمک گرفته بود. این تخمین هم زده می‌شود که یونگویرث، در اپل روی خودروی این شرکت کار می‌کرده است. فولکس‌واگن هم ماه پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد خودروی Phaetonاش را الکتریکی کند. احتمال اینکه یونگویرث بخواهد روی این پروژه کار کند کم نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج