۲۶۴۶۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«پیکسل فون» متولد خواهد شد؟

در روزای گذشته خبری به گوش رسید مبنی بر علاقه گوگل برای ساخت چیپست های خانگی جهت استفاده در تلفن های همراه. امروز ولی خبرهای تازه ای به گوش رسیده و گفته می شود در ساختمان گوگل پلکس، میان مدیران ارشد این شرکت گفتگوهایی انجام شده مبنی بر ساخت یک تلفن هوشمند کاملا خانگی.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: در روزای گذشته خبری به گوش رسید مبنی بر علاقه گوگل برای ساخت چیپست های خانگی جهت استفاده در تلفن های همراه. در آن خبر، گفته نشده بود که آیا شرکت یاد شده صرفا می خواهد چیپستی را برای استفاده خودش توسعه دهد یا برای بهبود تجربه کاربری، آن را در اختیار سایر شرکای سخت افزاری اش که از پلتفرم اندروید استفاده می کنند هم خواهد گذاشت.

«پیکسل فون» متولد خواهد شد؟

امروز ولی خبرهای تازه ای به گوش رسیده و گفته می شود در ساختمان گوگل پلکس، میان مدیران ارشد این شرکت گفتگوهایی انجام شده مبنی بر ساخت یک تلفن هوشمند کاملا خانگی.

خبر یاد شده از طریق وب سایت The Information منتشر گشته و این وب سایت در واقع همان منبعی است که در روز های قبلی، شایعه ساخته شدن یک چیپست خانگی توسط گوگل را نیز گزارش داده بود.

بر اساس گزارش جدید، گفته می شود که شرکت ساکن مانتین ویو اکنون به شدت تمایل به ساخت موبایلی کاملا خانگی دارد و احتمالا در آینده، شاهد حذف شدن شرکای سخت افزاری این شرکت از چرخه تولید موبایل های نکسوس و تولد تلفن هوشمندی به نام «پیکسل فون» خواهیم بود.

البته منبع مورد اشاره، عنوان نکرده که این گفتگوها در مقر اصلی گوگل، چه زمانی رخ داده اند و آیا به تازگی چنین موضوعی در بین مدیران این شرکت مطرح شده یا مربوط می شود به ماه های گذشته. اما در هر صورت گوگل امسال تبلت پیکسل C را معرفی کرد که به شکل کامل توسط خودش ساخته شده بود، پس بیراه نیست اگر نکسوس بعدی یا پیکسل فون، کاملا از سوی گوگل و با چیپست خانگی خود اهالی مانتین ویو توسعه پیدا کند.

حال یک سوال اساسی باقی می ماند که البته کاربران باید به آن پاسخ دهد؛ اینکه آیا توسعه سخت افزاری و نرم افزاری یک موبایل توسط گوگل، برایشان جذابیتی دارد یا خیر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج