۲۶۴۷۸۹
۲۳ نظر
۵۰۰۶
۲۳ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیح صدا و سیما درباره وضعیت علی ضیا

معاون سیما درباره‌ی روند پیگیری وضعیت فیتیله‌ای‌ها و علی ضیاء و همچنین اینکه چه زمان به تلویزیون باز خواهند گشت، توضیح داد: در حال حاضر دو کمیته به نام کمیته مجریان و کمیته تخلفات صداوسیما این پرونده ها را بررسی می‌کنند و امیدواریم که مشکل حل شود.

خبرگزاری ایسنا: علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما ضمن بازدید از پشت صحنه مجموعه «پشت بام تهران» در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره‌ی برخورد جدی صداوسیما با متخلفان که در هفته‌های اخیر نمونه‌هایش را در توقف برنامه «فیتیله» و همچنین ممنوع‌التصویر شدن یکی از مجریان تلویزیون شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: به هر حال سیاست جدید سازمان صداوسیما همین است که در مقابل تخلفات سخت‌گیری شود.

معاون سیما همچنین در بخش دیگری درباره‌ی ممنوع‌التصویری علی ضیاء که به طور رسمی خبر آن از تلویزیون اعلام شد، ‌توضیح داد: اعلام این خبر در اخبار سیما اشتباه بود و قرار نبود به شکل علنی آن هم به این شدت اعلام شود اما این اتفاق افتاد.

معاون سیما در ادامه درباره‌ی روند پیگیری وضعیت فیتیله‌ای‌ها و علی ضیاء و همچنین اینکه چه زمان به تلویزیون باز خواهند گشت، توضیح داد: در حال حاضر دو کمیته به نام کمیته مجریان و کمیته تخلفات صداوسیما این پرونده ها را بررسی می‌کنند و امیدواریم که مشکل حل شود.

وی سپس گفت: درباره زمان بازگشت علی ضیاء و فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون، کمیته رسیدگی به تخلفات مشخص خواهد کرد که چه زمان این اتفاق خواهد افتاد.

پورمحمدی همچنین در ادامه درباره سریال‌های نوروزی تلویزیون و مجموعه «پایتخت»‌ که آیا برای نوروز ۹۵ ساخته خوهد شد؟ اعلام کرد: «پایتخت ۵» را در نوروز ۹۵ نداریم، اما همان گروه قرار است برای رمضان سال آینده سریال جدیدی را بسازند.

معاون سیما درباره‌ی راه‌اندازی رسمی شبکه تهران به صورت اچ‌دی نیز توضیح داد: دیگر شبکه‌ای به نام اچ‌دی نداریم و شبکه اچ‌دی همان شبکه تهران است. مدیر شبکه تهران آقای کاوه در حال حاضر فعالیت‌های این شبکه را انجام می‌دهد تا راه‌اندازی شود.

وی درباره درخواست حوزه علمیه مبنی بر نظارت و تصویب فیلمنامه‌هایی که با محوریت روحانیون ساخته می‌شوند نیز اظهار کرد:‌ ما نمی‌توانیم فیلمنامه‌ها را به حوزه علمیه بفرستیم چون تعداد آن‌ها زیاد است. اما اگر فیلمنامه‌ای نیازمند مشاوره باشد با آن‌ها مشورت خواهیم داد.

پورمحمدی در پایان درباره تولید و پخش مستندهای بحران که در ارتباط با کشورهای سوریه و عراق ساخته می‌شود و اینکه آیا قرار است مستنداتی در ارتباط با آن‌ها تولید شود، توضیح داد: گروه مستند شبکه افق برنامه‌هایی را در ارتباط با مستندهای بحران آماده‌سازی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا علی ضیارو برگردونید

    • بدون نام

      خدایی تخلف علی ضیا چی بوده که میخواید بهش رسیدگی کنید

    • علی

      منکه هنوز دلیل ممنوع تصویری علی ضیارو نفهمیذم

    • ارزو

      من اصلا نمیفهمم تو فیلمی که من دیدم نه رستورانی وجود داشت که دوستان میفرمایند نه حریم خصوصی.یه مکان عمومی بود که ازین تلویزیون بزرگا داشت وملت هم نگاه میکردند.مثل ترمینالها.فرودگاه و بعضی پارکها و خیابونها.و مثل جامعه ای که در ان هستیم خیلی از خانمها هم با هر نوع پوششی اونجا بودند.این که خانمهای جامعه ما چه پوششی دارند چه ربطی به علی ضیا داره!!! یعنی میخواید بگید شماها بخاطر پوشش دختران به دانشگاه و پارک و مراکز خرید نمیرید چون در جمع مختلط قرار گرفتید!!!!!!!! اصلا به علی ضیا چه ربطی داره که در ان سالن عمومی دختران چادری بودند یا موهاشون بیرون ریخته بوده.صدتا بدتر ازون تیپها رو ما داریم هر رزو تو خیابونهای تهران میبینیم اونا که چیزی نبودند !!! من وقتی این خبر رو از تلویزیون شنیدم فکر کردم واقعا علی ضیا کجا بوده و چیکار کرده و چی گفته که اینطوری ابروش روتو تلویزیون بردند و خبر ممنوع التصویر شدنش رو تو تلویزیون پخش کردند.اصلا بر فرض که در یه جمع پارتی بوده و مست کرده و رفتارای ناجور هم کرده اینهمه هنرپیشه و فوتبالیست هستند که چنین فیلمهایی ازشون هست و بعضیاشونم ممنوع التصویرند چرا بدون سروصدا ممنوع میشند بعد این بیچاره رو بخاطر اینکه گفته کلاه گیس مصنوعی ممنوع التصویرش میکنند و بعدش تو اخبار هم اعلان میکنند که اگه کسی نمیدونه چه خبره حتما بفهمه!!! جمعش کنید اینهمه افراط و تفریط رو.نمیگم حرفاش خوب بوده ولی صد تا بدتر ازین تو دنیای پشت صحنه سینما و فوتبال ایران وجود دارد و صداشم در نمیاد حالا این بیچاره گفته کلاه گیس.خوب کلاه گیس داره دیگه.تو کل کل فوتبال یه شعارم برای این موردش درست کردند این بنده خدا هم خوشحال بوده تبعیت کرده از این شعار فوتبالی.این کارا چیه بخدا من وقتی این خبر رو شنیدم چه تصورای که از علی ضیا نیومد تو ذهنم.با اینکه خودم استقلالی هستم ولی واقعا این عمل صدا سیما رو زشت و نادرست میدونم.اگر اینقدر مقیدید در مورد همه مسایل ایننطوری باشید.تو ورزشگاههای ما فحش ناموسی میدند در عین شعار دادن و کسی هیچ عکس العملی نشون نمیده حالا طرف اومده گفته کلاه گیس مصنوعی.خوب کلاه گیس داره دیگه..اگه کلاه گیس بده خوب نزار اگه بد نیست چرا بدت میاد.عجبا .راستی برترینا برایک بارم که شده نظرم وتبت کن لطفا

      پاسخ ها

      • sara

        منفی بخاطر زیاده گویی.چه خبره طومار نوشتی

    • بدون نام

      خوب گفتند قدیمی ها که اگر بلال مرد اذان گو قحط نیست . فتیله ایها هم دیگه خیلی ساله که هستند میشه بسه .

    • هادی

      اعلام این خبر در اخبار سیما اشتباه بود و قرار نبود به شکل علنی آن هم به این شدت اعلام شود..........آقای پرمحمدی شما خودتونم اشتباه میکنید اونوقت چه طور توقع دارید یک جوون اشتباه نکنه فقط فرق شما و آقا ضیا این هست که ایشون بعد کاراشتباهشون معذرت خواهی میکنه و ممنوع تصویر میشه اما شما آبروش و بردید با گفتن اون اخبار و معذرت خواهی هم نمیکنید و علی ضیا فقط دربرابرتون سکوت میکنه..حالا من از شما میپرسم توهین به کلاه گیس یک نفر دریک جمع حداکتر صد نفره بدتره یا آبرو یک جوون و بردن دربرابر میلیون ها انسان در یکی از اخبارها...

    • بدون نام

      شما هنوز پورمحمدی رو نشناختین میگه سیاست الان برخورده راست میگه زمان شبکه 3 خود اصلیش نبود اونوقت هنرمندان برای رفتنش ناراحت بودن !

    • بدون نام

      ,قتی خبر بیست و سی رو در مورد اتفاقی که برای این مجری افتاده شنیدم خیییلی متاسف شدم برای صدا و سیما!!!! خبر کذب و جهت دار

    • بدون نام

      لطفا ضيا برنگرده،

      پاسخ ها

      • دنیا

        چرا عزیزم

    • آشنا

      البته برای کسی که در خصوصی ترین زندگی مردم سرک می کشد وبا آبروی مردم بازی می کند هم باید قانونی باشد تا هر کسی دوربین به دست نگیرد واینقدر اوضاع را به هم بزند -هرکسی برای خودش یک دنیای خصوصی دارد وباید به آن هم احترام گداشت اگر پخش نمی شد مگر چه اتفاقی می افتاد-پس با پخش کننده نادانش هم بر خورد شود تا تکرار نشود

    • محمد

      قابل توجه دوستان اونجا کافی شاپ خود علی ضیا بود کسی که خربزه میخوره پای لرزشم میشینه برخورد با علی ضیا لازمه ولی فیتیله ای ها نه کاری نکردند که بنده خداها

    • بدون نام

      صدا و سیما خودش کی هست که علی ضیا باشه؟!!! کی تلویزیون نگاه میکنه؟!

      پاسخ ها

      • دنیا

        من و امثال من

    • بدون نام

      بابا اینقدر این بچه قرتی لوس پرو رو بزرگ نکنید ولش کنید بره پی کارش

    • بدون نام

      کاش تو همه مسائل اینقدر جدیت و سختگیری داشتید این بیچاره ها که کاری نکردن بعد این همه زحمت برای کارشوون اینجوری باهاشون بازی میکنید اینهمه اتفاقای بد و ابن همه خلافای ناجور اتفاق میفته جلوی اونا سختگیری کنید نه اینا که واسه تفریح و خوشحالی مردم زحمت میکشید

    • cr7

      با اینکه استقلالی هم و از علی ضیا نه خوشم میاد نه بدم
      ولی فک میکنم کارش با یه معذرت خواهی و کسر حقوق حل بود نیاز به این برخوردا نبود.(خودش با معذرت خواهی از مظلومی حسابی خجالت کشید)
      انصافا هنوز بچه است و پختگی لازم رو نداره...
      چه بسا که احسان علیخانی هم با اینهمه سابقه کار و پختگیدچار اشتباه شد اون هم دوبار.البته ایشون هم حق داشتن انسان ممکن الخطاست و خدا هست که عیب های من وتو رو میپوشونه وگرنه وضع ما شاید بدتر بود.
      در عوض آقای مظلومی با خنده های پر تواضع شایسته تقدیرند.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        بله شايسته تقديرند كه به ملت ياد دادن تا كسي چيزي بهتون گفت شغلشو ازش بگيرين ...

    • مادر

      پسرم علی جان ناراحت نباش من همیشه برات دعامیکنم؛این بار دعامیکنم تمام کسانیکه بعد از اشتباه کوچک تو به تو تاختند بعد از اشتباه های بزرگ خودشون براشون همین اتفاق بیفته؛من همیشه تورومثله پسرم که از دست دادم میدونم؛خداپسر واقعیمو ازم گرفت امیدوارم حداقل این مدیران سیماتوروازم نگیرن

    • حمید رضا

      بلکه با این کار دل استقلالی مسئولین صداوسيما خنک بشه!!!!

    • بدون نام

      منم خواهش میکنم برش گردونید به رسانه

    • حمید

      اجازه بدین فرد خاطی متنبه بشه و بیجهت از وی دفاع نفرمایید ایشان خیلی زود حادثه منی رو به فراموشی سپرد و تو ماه محرم تو محفل مختلط به رقص و شادی پرداخت از مسولین نخواین تبعیض قایل شوند خواهش میکنم ازتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج