۲۶۴۸۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جریمه ۳۰ میلیونی چطور یک میلیارد شد؟

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی می گوید اگر وضعیت این موضوع را می دانستند قبل از صدور حکم با زلاتکوفسکی به توافق می رسیدند تا این مبلغ کلان را پرداخت نکنند.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی می گوید اگر وضعیت این موضوع را می دانستند قبل از صدور حکم با زلاتکوفسکی به توافق می رسیدند تا این مبلغ کلان را پرداخت نکنند.

مسعود رضاییان در رابطه با مشکل جدید این باشگاه یعنی شکایت زوران زلاتکوفسکی و جریمه در حدود یک میلیاری برای ملوانان گفت:

اولتیماتوم پرداخت پول تا هفته آینده است

بهرحال قضیه حضور این بازیکن به چند سال پیش برمی گردد و بدون اینکه با او تسویه حساب بشود وی را از ایران فرستادند و او نیز شکایت کرد و امروز هم شنیدیم که این جریمه برای ملوان بریده شده است. در حال حاضر هم به ما اولتیماتوم دادند که تا هفته آینده این پول را پرداخت کنیم. ما امروز نامه ای دادیم و از آنها درخواست کردیم تا مهلتی به ما بدهند تا بتوانیم با این بازیکن و مدیربرنامه هایش مذاکره کنیم و بتوانیم به نتیجه ای برسیم تا حداقل به صورت اقساط پول وی را بپردازیم.

۲۵۱ هزار دلار به علاوه ۵ درصد

مبلغ جریمه ای که برای ما در نظر گرفته شده است ۲۵۱ هزار دلار که مبلغ قرارداد این بازیکن بوده به علاوه ۵ درصد به عنوان نرخ بهره است که در مجموع پولی در حدود یک میلیارد تومان است، این رای توسط شورای حل اختلاف فیفا صادر شده است و اگر ما آن را قبول نکنیم و به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده می شود و در زمان این مبلغ قطعی می شود و دیگر باید هرطور که عنوان می شود و تعیین می کنند پرداخت شود.

ای کاش کار به صدور حکم نمی رسید

در حال حاضر امیدمان این است که بتوانیم جلسه ای بگذاریم و به توافق برسیم، متاسفم که ما در جریان این موضوع نبودیم، چون اگر می دانستیم زودتر اقدام می کردیم و با بازیکن به توافق می رسیدیم تا کار به صدور حکم نرسد، ولی متاسفانه این اتفاق افتاد و ما فقط می توانیم با مذاکره با این بازیکن و مدیربرنامه اش در قسطی کردن این مبلغ صحبت کنیم.

۳۰ میلیون تومان شد یک میلیارد تومان

بنده که اصلا نه آن بازیکن را می شناسم و نه می توانم سابقه ای او پیدا کنم، طبق آن چیزی که شنیده ام و نمی دانم واقعی است یا به کنایه بوده می گویند در حدود ۲۵ تا ۳۰ برای ملوان بازی کرده است و سپس عذر او را خواسته اند.

در مورد این قضیه نقل قول می کنند که گویا زوران رلاتکوفسکی در آن زمان که عذرش را خواسته بودند تقاضای ۳۰ میلیون تومان پول کرده بود تا قراردادش را فسخ کند اما مسئولین وقت از دادن همین مبلغ هم امتناع کردند و او شکیت کرد و بعد از سه چهار سال ما باید حداقل ۳۰ برابر آن پول را به آن بازیکن بدهیم.

شانس آوریم به فیفا شکایت کردند

البته این شکایت یک نیمه پر هم دارد و آن هم اینکه آنها می توانستند به جای فیفا همینجا شکایت کنند، بازهم ممنون فیفا هستیم که نرخ بهره دیرکرد پول را ۵ درصد حساب می کنند! شاید اگر در ایران این شکایت می شد مبلغ بسیار بالاتری را باید پرداخت می کردیم. بهرحال ما هم باید اینگونه به این مسائل نگاه کنیم و تصور کنیم که بدتر از این می شد اتفاق بیفتد!

بی ثباتی باعث شد ما در جریان قرار نگیریم

متاسفانه بی ثباتی باعث می شود کسی مسئولیتی در قبال کارهایی که انجام می دهد نداشته باشد و به تنها چیزی که فکر نکند آینده است، بهرحال اگر دوستان در این زمینه مسئولیت پذیری داشتند می توانستند مدیریت بعدی را در جریان این موضوع بگذارند و تا در این مورد تدابیری اندیشیده شود. در حال حاضر فیفا فقط ملوان بندرانزلی را می شناسد و مسئولیتی در قبال پرداخت کردن این پول داریم.

ضرر این موضوع متوجه مملکت خواهد شد

در مجموع برآیند این موضوع متوجه مملکت ما خواهد شد و ضررش به ایران می رسد زیرا یک پول کلانی باید بابت این قضیه از ایران خارج شود. امسال هرکسی که می آمد و در مورد گذشته صحبت می کرد ما عنوان می کردیم فعلا به کارهای جاری باشگاه می رسیم اما متاسفانه در مورد این اتفاق دیگر نمی توانیم بگوییم فقط امسال، باید جلو برویم و این موضوع را حل و فصل کنیم.

به جای کسری بودجه از اعتبارمان خرج می کنیم

در حدود ۱۴، ۱۵ تیم از باشگاه ملوان بندرانزلی در لیگ های مختلف مشغول بازی هستند و خداروشکر تاکنون خللی در کار هیچکدام از آنها وارد نشده است، بهرحال می دانیم مشکلات وجود دارد و بازیکنان با فداکاری به کار تیم ها را جلو می برند اما آن چیزی که مهم است این است که جلوی حرکت تیم ها گرفته نشده است، البته این نیز باید عنوان شود که به جای آن قسمت از پولی که وجود ندارد آدم های حاضر در هیات مدیره از اعتبارشان هزینه می کنند تا کارهای مختلف تیم زمین نماند. اعتباری که بسیار بیشتر از آن پول می ارزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج