۲۶۴۸۸۸
۲۹ نظر
۵۰۰۸
۲۹ نظر
۵۰۰۸
پ

اطلاعیه صدا و سیما درباره جنجال «فیتیله»

روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: اینکه برخی رسانه ها اعلام می کنند رسانه ملی پس از تذکر شورای امنیت کشور در ماجرای فیتیله ای ها اقدام به عذرخواهی کرده است، بی اساس و کذب محض است.

آفتاب نیوز: روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: اینکه برخی رسانه ها اعلام می کنند رسانه ملی پس از تذکر شورای امنیت کشور در ماجرای فیتیله ای ها اقدام به عذرخواهی کرده است، بی اساس و کذب محض است.

پیرو درج خبری در یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور مبنی بر این‌که یک منبع آگاه در وزارت کشور خبر داد که شورای امنیت کشور درباره توهین برنامه فیتیله تذکر لازم را به صدا و سیما داده و خواسته است تا سریعاً از مردم عذرخواهی کند، توضیحات زیر از سوی روابط عمومی رسانه ملی برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود.

۱- خبر مذکور که به نقل از یک منبع ناشناس انتشار یافته است و در آن ادعا شده که رسانه ملی پس از تذکر شورای امنیت کشور اقدام به عذرخواهی کرده است، بی اساس و کذب محض است و انتظار از خبرگزاری رسمی دولتی کشور این است که به اصول اخلاق حرفه ای بیش از سایرین پایبند بوده و از انتشار مطالب بی پایه اجتناب نماید. باید یادآور شد که در موضوع برنامه فیتیله که موجبات رنجش خاطر هموطنان آذری پیش آمد، رسانه ملی از همان ابتدا بر مبنای اصل احترام به مخاطبان خود اقدام به ارائه توضیحات لازم و عذرخواهی از ملت شریف ایران و آذری‌های عزیز کرد و این اقدام صرفاً بر اساس تشخیص و تدبیر رسانه بوده است.

۲- با وجود اقدامات به موقع و فوری صدا و سیما در شفاف‌سازی موضوع و عذرخواهی از مردم و نیز اقدامات تنبیهی نسبت به مقصران، متاسفانه در برخی از استان‌ها، تعدادی اندک از مسئولان اجرایی به جای حفظ امنیت و دعوت مردم به آرامش، موجبات تحریک برخی از شهروندان را فراهم ساختند و این در حالی است که گروه‌های ضد انقلاب و شبکه‌های رسانه‌ای معاند با سوء استفاده از این فضا تلاش کردند اهداف شوم خود را در ایجاد تفرقه در جامعه محقق سازند که خوشبختانه با هوشیاری مردم ناکام ماندند.

رسانه ملی بنا به تعهد و اعتقاد به ضرورت همیشگی احترام به اقوام همواره از حقوق آنان صیانت کرده ودر این موضوع نیزضمن دعوت از همه به هوشیاری و رعایت جانب اعتدال و انصاف ، پیگیری حقوقی برخی فرصت طلبی ها و سوء استفاده‌ها را حق خود می داند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا بیخودی مسله رو بزرگ میکنن یه عده، تو کشور عزیزمان مسائل مهم تری داریم هیچ غرضی هم نبوده عذرخواهی هم لازم نیست از کاه ،کوه درست نکنید ،دشمن رو شاد نکيند زنده باد همه مردم سرزمینم با همه گویش های زیبا وشيرين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عذر خواهی لازم نیست؟به نظرت اگه عذر خواهی نمی کردن این غائله ختم به خیر می شد؟

      • بدون نام

        دوستان دقت كنيد اين برنامه زنده نبوده و براي پخش يك برنامه بايد از هفت خان رستم بگذري نكته قابل تامل اينجاست كه اين اتفاق با خريد خودرو و عرضه آن به مردم افتاده يعني ميتونه چي باشه ؟؟؟؟

      • nabi

        اینجاست که باید گفت میشه حرف نزنی؟؟؟؟

    • رستم

      اذری ها خودشون رو تافته جدا بافته نگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ساکت

      • ترک

        هستیم.

      • بدون نام

        شما هم تو کار ترکها دخالت نکن فضولی کار خوبی نیست

      • سعید

        راست میگه تو کار ترک ها فضولی نکن

    • جعفر احمدی

      با سلام به ملت شریف ایران اسلامی بخصوص آذری زبانان کشورمان، اولاهمه ی ما ایرانی همانندیک خانواده با لحجه های متفاوت هستیم ولی متاسفانه بعضیهاجهت تفرقه انداختن بین این خانواده ای بزرگ تلاشهای میکنندولی ما باید آگاه باشیم که چطور در برابردشمنان بایستیم ولی دربرنامه فتیله ها اشتباه بزرگ نابخشودنی انجام دادند که در این مورد نویسنده وتهیه کننده این برنامه باید دادگاهی شوندتا معلوم گردد که اینا از کدام گروهک یا سازمان ضدانقلابی تغذیه میشوند.

    • userr

      اصلا جریان توهین به کنار-واقعا جای خجالت داره توی رسانه ملی همچین موضوهایی مطرح بشن-به بچه هامون مسائل آموزنده باید یاد بدیم نه اینکه بیان از فرچه توالت حرف بزنن- اسم اینجور بی نزاکتی هارو طنز نذاریم اینا فقر فرهنگیمونو نشون میدن-واقعا متاسفم

    • بدون نام

      نمیدونم چرا این مسئله رو انقدر بزرگ کردن والله گناه داره به خاطر خودخواهی یک عده این عموهای مهربون از نون خوردن بیفتن
      من خودم مازندرانی هستم و وقتی میبینم مردم کشورم با دیدن سریال پایتخت خوشحال میشن کیف میکنم تو همین پایتخت نقی غذای سگ خورد مگه ما ناراحت شدیم؟؟
      آخه به خودمون اطمینان داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا چون شما ناراحت نشیدن ما هم نشیم؟ چه ربطی داره؟

    • کیان

      زیاد مته به خشخاش گداردن میشه همین !

      پاسخ ها

      • aydin

        جایی که اعتراض به توهین میشه خیانت و جدایی طلبی و غیره و تو رسانه ملیش هر چی که دلشون می خواد پخش می کنن نه اون چیزی که حقیقته همین میشه که اونایی که در بطن قضیه نیستن و هیچ چی از قضیه نمی دونن میان راحت نظر میدن و ادعای روشن فکری می کنن. متاسفانه تو این چند روز من حتی یک خبر صحیح در مورد اتفاقات آذربایجان ندیده و نشنیدم و تماما هر چیزی که پخش شد در راستای تخریب ملت تورک آذربایجان بوده و بس. امیدوارم کسایی که از هیچ چی خبر ندارن نظر ندن اینجوری خیلی بهتره

      • بدون نام

        لایک آیدین کاملا با نظرت موافقم

    • حقویردی بازه

      باسلام بنظرمن رسانه ی ملی در هر صورت کوتاهی کرده ونباید اعتراض مسئولین را بکوبد ویا با نقل قول یک ناشناس موضع گیری حق به جانب بگیرد .بهتراست بیش از پیش دقت نمایند که علاج واقع را قبل از وقوع انجام دهندوتکرارمکررات نکنند از شورای امنیت کشور نیز باید تشکر کرد کا بموقع بتذکر لازم راداده اند همه ی ما ایرانی هستیم وکشور عزیز ودولت محترم خودرا دوست داریم.

    • بدون نام

      سلام
      واقعا متاسفم برای برخی از هم وطنانمون و همینطور مسولان که لیاقت مسولیتو ندارن که حالیشن اون موقع که سر کار هستن همین سه تا عمو ها پشت پلژکتور ها ی داغ و سوزان که عرق ادمو در میاره دارن ب بچه هاشون اموزش میدن اموزش نماز قران مسواک زدن و... و متاسفم ب اذری زبانان که ب خاطر هیچی چه چیزای ساختن من خودم اذری زبانم ولی برادرم اگه ب غیرتت بر خورد برو با اون برنامه ای که اسمعلی پرت هست برخورد کن که کلا توهین ب اذری زبان ها هیت
      تمام.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای خودت متاسف باش

    • aydin

      دوستانی که می گن ما الکی مسئله رو بزرگ کردیم خوب ایرادی نداره از فردا ما هم شروع می کنیم به توهین به فارس ها و تاریخشون و زبانشون و شما مطمئنا ظرفیت بالای خودتون رو نشون می دید و این مسائل رو به دیده طنز می بینید و به ما خرده نمی گیرید چون به هر حال شما خیلی با جنبه هستید و این جور مسائل اصلا برای شما مهم نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاشا آیدین

    • aydin

      مطمئن باشید باز هم در صدا و سیما و کلا در همه جای ایران همان طور که از قبل بوده دوباره به اقلیت های دیگه توهین خواهد شد چون اینجا ایرانه و مردمش عادت کردن که به جای باهم خندیدن به هم بخندند و البته ظرفیتشون هم خیلی زیاده و فرق توهین با طنز رو خیلی خوب می دونن.

    • مریم

      نه حالا به فارسا این توهین رو ترک ها میکردند فرسا کل دست اندر کارانا برنامه رو اعدام میکنند پس خودتون رو به جای ترک ها هم بداریذ

    • ماندانا

      اینهایی که شلوغ کردند آذری واقعی نیستند

    • شیرین

      چه قدر بی جنبه هستند ؟؟؟ مگه تو سریال آرایشگاه زیبا ------- اصلان قزوینی بود و مسخره بازی میکرد ؟؟ قزوینی ها اعتراض کردند ؟ کمی جنبه داشته باشید

    • بدون نام

      پس اگه اينجوريه كه ما لرها هم بايد بخاطر فيلم ايران برگر كه مردم لر رو يه مشت آدم بي فرهنگ نشون داده بود مملكتو ميريختيم بهم..ها؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدایی سخت می گیرید

    • بدون نام

      عذر خواهی نیاز نبود حالا چی شده من بارها صحنه واقعی فیلمو دیدم !!! ناراحتی نداره بس کنید

    • حسنعلی ابراهیمی سعید

      کار خوبی نکرده اند
      اینکار برای ترکمنان هم اخیرآ اتفاق افتاده است
      احتمالا از جایی خط میکیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج