۲۶۴۸۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد از قهر کردن با نمایشگاه مطبوعات

علی اکبر اشعری معاون مطبوعاتی اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات٬ به ارائه نظر و تحلیل خود در مورد نیامدن برخی رسانه‌ها به این نمایشگاه پرداخت.

روزنامه ایران: علی اکبر اشعری معاون مطبوعاتی اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات٬ به ارائه نظر و تحلیل خود در مورد نیامدن برخی رسانه‌ها به این نمایشگاه پرداخت.

او گفت: زمانی که من این مسئوليت (معاونت مطبوعاتی) را داشتم٬ یکی از مسائلی که خيلی برایمان اهميت داشت٬ این بود که آستانه تحمل مدیران ارشد کشور بالا برود؛ یعنی با یک انتقاد و حتی بداخلاقی رسانه‌ای٬ آن‌قدر برآشفته نشوند که درسخنرانی‌های خودشان آن را منعکس کنند.

وی ادامه داد: وقتی کسی ردای مسئوليت را بر تن می‌کند٬ باید پيش‌بينی بکند که این حرف‌ها هم هست و زده می‌شود، چون او زیر ذره‌بين و نگاه انتقادی مطبوعات است و باید بداند که همه هم از او تعریف نمی‌کنند و عده‌ای به هر دليلی یا کار او را ضعيف می‌دانند یا چون رقيب سياسی او هستند٬ به انتقاد از او می‌پردازند و لذا باید تحمل شنيدن این حرف‌ها را داشته باشيم.

اشعری در عين حال در مورد تصميم برخی رسانه‌ها به خاطر مشارکت نکردن در نمایشگاه امسال مطبوعات گفت: به نظر من این رسانه‌ها به هر دليلی هم که تصميم به حضور نيافتن در نمایشگاه مطبوعات گرفته‌اند٬ اشتباه کرده‌اند چون اولاً نمایشگاه متعلق به وزارت ارشاد نيست بلکه جایی است متعلق به همه مردم ایران و نمایندگان افکار عمومی که همان اهالی مطبوعات هستند.

آن‌ها باید در نمایشگاه حاضر شوند و خود را در معرض دید عموم مردم بگذارند و حرف خود را هم با مردم بزنند٬ اگر هم خطایی در کار ارشاد یا هر جای دیگر می‌بينند٬ از مجاری قانونی اقدام کنند؛ یعنی مثلاً دوستان انتقاد دارند که چرا ارشاد به ما یارانه نمی‌دهد٬ اعتراض خود را به دیوان عدالت اداری ببرند. قهر کردن با رویدادی که جنبه عمومی دارد و همه مردم در آن حضور دارند٬ کار درستی نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج