جاباما
۲۶۴۹۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تصویری جدید از وان ایکس ۹ اچ تی سی

به تازگی تصویر دیگری از وان ایکس ۹ منتشر شده است که بسیار شبیه به عکس قبلی فاش شده از این گوشی است؛ این امر نشان می‌دهد به احتمال زیاد این عکس واقعا متعلق به وان ایکس ۹ است.

zoomit.ir - محسن کریمی: به تازگی تصویر دیگری از وان ایکس ۹ منتشر شده است که بسیار شبیه به عکس قبلی فاش شده از این گوشی است؛ این امر نشان می‌دهد به احتمال زیاد این عکس واقعا متعلق به وان ایکس ۹ است. البته این بار شانس این را داریم که طراحی قسمت پشت این گوشی هوشمند را هم ببینیم.

تصویری جدید از وان ایکس ۹ اچ تی سی

پیش از این تصویری از گوشی هوشمند جدید شرکت اچ‌تی‌سی موسوم به وان ایکس ۹ در فضای مجازی منتشر شده بود و از اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند موجود است این گونه بر می‌آید که با یک مدل میان رده روبرو هستیم و نه یک مدل پرچمدار که مدتی شایعاتی در مورد آن می‌شنیدیم. همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید هم دوربین و هم فلاش در گوشه چپ بالای این گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند.

تصویری جدید از وان ایکس ۹ اچ تی سی

وان ایکس ۹ به سه دکمه‌ی خازنی در زیر نمایشگر مجهز است. همچنین به نظر می‌رسد که اسپیکرهای بوم‌ساند نیز در همین نقطه قرار گرفته‌اند. طبق شایعات نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از جمله مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی هستند. پردازنده‌ی بکار رفته در گوشی جدید اچ‌تی‌سی Helio X۱۰‌ یا Helio P۱۰ خواهد بود. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال در پشت این گوشی هوشمند و دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل در قسمت جلوی آن تعبیه شده است. همچنین طبق شایعات، اچ‌تی‌سی باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

تصویری جدید از وان ایکس ۹ اچ تی سی
تصویر فاش شده قبلی

هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که اچ‌تی‌سی چه زمانی این گوشی هوشمند را معرفی خواهد کرد؛ ولی به نظر می‌رسد طی هفته‌های آتی شاهد رونمایی از وان ایکس ۹ خواهیم بود. نظر شما در مورد گوشی میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج