۲۶۵۳۱
۶۲ نظر
۵۵۲۷
۶۲ نظر
۵۵۲۷
پ

چگونه حس ششم خود را تقویت کنیم؟

حس ششم که به آن قدرت شهود هم گفته می شود، نوعی استعداد خدادادی است. می توان گفت همه افراد از این استعداد برخوردار هستند، هرچند تنها بعضی ها افراد از آن به خوبی استفاده می کنند.

چگونه حس ششم خود را تقویت کنیم؟




برترین ها: حس ششم که به آن قدرت شهود هم گفته می شود، نوعی استعداد خدادادی است. می توان گفت همه افراد از این استعداد برخوردار هستند، هرچند تنها بعضی ها افراد از آن به خوبی استفاده می کنند. در این جا به بعضی نکات ساده اشاره می کنیم که به شما کمک می کنند حس ششم خود را تقویت کنید.

۱. احساسات را خودتان خلق کنید.

این دقیقا به معنای تظاهر کردن است. حتما برای شما هم پیش آمده که عیرغم احساسات ناراحت کننده درونیتان، لبخند زده اید. وقتی خودتان را به لبخند زدن وادار می کنید، ناخودآگاه احساسات واقعیتان تحت تاثیر قرار می گیرد و بعد ناگهان احساس می کنید که جهان روشن تر و بازتر شده است. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم تظاهر کنید. وقتی احساساتمان را تغییر می دهیم، توجهمان به چیزهای متفاوت جلب می شود و احساساتمان از آنچه یک دقیقه قبل وجود داشت فراتر می روند. بنابراین می توان گفت دامنه احساساتمان وسیع تر شده است و به همین دلیل خواهیم توانست اطلاعات بیشتری را به شکل انرژی دریافت کنیم.

استفاده از حس ششم به معنای دریافت و سپس تفسیر انرژی کائنات، محیط و افرادی است که در اطرافمان وجود دارند.

چگونه حس ششم خود را تقویت کنیم؟

۲. به اطلاعاتی که از محیط دریافت می کنید دقت کنید.

اطلاعات شهودی مانند چهره ای هستند که در نقاب پوشیده شده است و از کنار ما رد می شود. اگر به موقع نایستیم و به آن نگاه نکنیم، ممکن است محو شود و از بین برود. اطلاعات را یادداشت کنید. پس از گذشت مدتی خواهید دید که اطلاعات ثبت شده چقدر با هم هماهنگ هستند. به حواس خود دقت کنید، بینایی، شنوایی، چشایی، بینایی، لامسه و احساسات و دانشتان، همه مهم هستند. بعد از مدتی خواهید توانست این لحظه ها را به هم پیوند بدهید و زنجیره ای تولید کنید که اطلاعات ارزشمندی راجع به شما و زندگیتان فراهم می کنند.

۳. خودتان را دوست داشته باشید.

عشق بزرگترین و مهم ترین عنصر در قلمروی معنویات است. عشق از خود شما آغاز می شود. وقتی بتوانید انرژی خود را سالم و دست نخورده نگه دارید، حواستان دقیق تر و قدرتمندتر خواهد شد. همه حواس از جمله حس ششمتان تبدیل به کانالی بسیار شفاف و دقیق خواهد شد و بدن، ذهن، روح و احساساتتان از تاثیرات منفی رها خواهد شد.

چگونه حس ششم خود را تقویت کنیم؟

۴. به خواب های خود اهمیت بدهید.

وقتی می خوابیم ضمیر خودآگاهمان به خواب می رود و قدرت های شهودی که در هنگام بیداری فعال نیستند فعال می شوند. قدرت شهود اکثر افراد یا سرکوب می شود، یا انکار می شود یا نادیده گرفته می شود، ولی هنگام خواب این قدرت فرصتی برای فعالیت پیدا می کند. برا ی اینکه به قدر کافی از خواب هایتان استفاده کنید، آنها را در دفترچه ای ثبت کنید. همانطور که آنها را یادداشت می کنید، به احساسات و همه حواسی که در صحنه های خوابتان وجود داشتند توجه کنید. اینها همه سرنخ هایی هستند که می توانند به تقویت قوای شهودی شما کمک کنند.

چگونه حس ششم خود را تقویت کنیم؟

۵. تمرین کنید.

کار نیکو کردن از پر کردن است. هر خلبان، آشپز، آرایشگر و هر فرد موفق دیگری با تمرین و تکرار به موفقیت دست پیدا کرده است. تقویت حس ششم هم مانند هر مهارت دیگری به تمرین و تکرار نیاز دارد. حواس شما مرتبا اطلاعاتی را از محیط پیرامون شما دریافت می کند. از طریق تمرین و تکرار خواهید توانست بر اطلاعاتی که به پرسش ها و مسائل موردنظریا شرایط زندگیتان مربوط هستند تمرکز کنید و اطلاعات غیرضروری یا نامربوط را نادیده بگیرید.

تمرین، پشتکار، تلاش و بردباری راهی جدید را پیش روی شما باز می کنند و حس ششم شما را شکوفا خواهند کرد. با به کار بستن عادات جدید کم کم از آرامش ذهنی برخوردار خواهید شد و وقتی حس ششم خود را دنبال می کنید آرزوها و تمایلاتتان روشن خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam goodarzi

      aliye

    • عباس

      ممنون واقعا اگر انسان خودش رو باور داشته باشه من فکر کنم به حس ششم پی خواهد برد
      باتشکر فراوان

    • رها

      من حسسه ششم قوی دارم
      هر چی هم که خواب میبینم اکثراً بدون استثنا اتفاق میافته
      بعضی روزا پیش میاد ناخوداگاه حسی به زبون میارم که درست از آب در میاد
      اما وقتی کسی به خاطر این حسسم ازم میخواد که واسش پیش بینی کنم اشتباه میشه
      خیلی سعی کردم که این حس و تقویت کنم تا بتونم اینجور موقع ها هم درست پیش بینی کنم
      ولی نمیشه
      قدرت تمرکز و تلقین خیلی بالایی دارم ولی چون شاید از لحاظ علمی چیز زیادی نمیدونم نمیتونم پیشرفت کنم

      این مطالبتون هم خوب بود ولی زیاد کافی نبود چون تقریبا همه اینا ناخوداگاه به وجود میاد

      پاسخ ها

      • علی

        سلام دوست عزیز. بهتره بیشتر تمرکز کنی و سعی کنی کنی فکرت رو باز کنی بعدش مشکل میتونی کاملا پیش بینی کنی. چون مشکل من رفع شده الان.

    • murat boz

      با سلام من تا چند ماه پیش هیچی در مورد حس ششم نمیدونستم ولی تازگیا که بیشتر با خدا خلوت کردم بیشتر خوابای واقعی میبینم که اتفاق میافتن من تنها زندگی میکنم می گن اگه کسی توی یه محیط تنها زندگی کنه خدا با روحش حرف میزنه نمیدونم از زرنگیه یه از حس ششم چرا میفهمم توی محل کارم کی زیر ابمو زده یا قیافه کدوم ادم شبیه ادمای حسود که بعدا هم برات ثابت شد که واقعا حسود بود چرا؟

      پاسخ ها

      • sadegh

        نماز یکی از بهترین راه های حس ششم است البته خواب های راست هشدار هایی از اینده است که به برکت نزدیکی به خدا از اینده به تو داده می شود همچنین ریاضت و روزه شما خیلی با سرعت بالا به مقام های بالای استفاده از حس ششم می رسید(مانند مرتاضها)

      • احمد

        اتفاق هایی که ما توی خواب می بینیم، ربطی به حس ششم نداره. بلکه در خواب روح از بدن انسان جدا می شه و تنها یک رشته ی باریک برای نمردن فرد باقی می مونه و روح آدم به گذشته یا آینه می ره برای همین حضرت علی (ع) می گه خواب برادر مرگه چون روح تقربییا از بدن خارج می شه. این مطالب از نظر علمی ثابت شدن و حتی مطالبی که در اینترنت پخش شده ثابت می کنه ناسا در طرحی قصد داره تا روح رو در خواب کنترل کنه و از اتفاق های گذشته یا آینده با خبر بشه. اما حس ششم مثل اینه که مثلا دارین راه می رین. حسی ناخود آگاه به شما می گه الان بارون می یاد. یا مثلا یه اتفاق دیگه می یفته. یا مثلا نتیجه یه بازی فوتبال یا هر چیز دیگری رو قبل از شروع حدس بزنید. مطلب دیگر این است که فهمیدم حس افراد ربطی زیادی به حس ششم نداره. در این جور مواقع فرد از روی رفتار و گفتار فرد حدس می زنه که فرد چه حسی دارده. اما در بعضی موارد نیز حس ششم به کمک فرد می یاد و آدم ناگهان متوجه ی حسی می شه که با استفاده از اون حس می گه که فرد چه قصدی داره. معمولا هم مورد اول درست در میاد و ربطی به حس ششم نداره.

    • مهسا

      سلام،من بايد ياد بگيرم چطور عمل كنم در اين مورد،چيكار كنم؟

    • ریحانه

      سلام. لطفا درمورد تحقیقش هم بنویسید.

    • Sami hast

      من حس ششم نسبتا قوی دارم که متاسفانه فقط تو موارد بد مثل مرگ خیانت کردن و کلا اتفاقای خیلی بد به کمکم اومد یعنی بهم الهام شد اصلا دوس ندارم و فک میکنم خوشبحال دوستام که چنین حسی ندارن و چقدر راحت و بیخیال زندگی میکنن

    • nema

      سلام م خيلي دوسدارمحسمو تقويت كنم لطفا بيشتر راهنمايي ام كنيد در ضمن من يه خوابيوچن بار ديدم نميتونم بفهمم كه چيه همش ميبينم تو اسمان پرواز ميكنم

      پاسخ ها

      • وحید احمد

        منم دقیقا همینطورم هر چند وقت خواب میبینم پرواز میکنم خودم یدون کدام وسیله پیشخودتو خواب میگم بقیه نمیتونن من فقط میتونم خیلی هم اون حالت پرواز دوست دارم

    • nema

      hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    • میلادشایانفر

      سلام.من 32سالمه ازهمون بچگی که البته در2 سالگی پدرمو ازدست دادم اماازهمون مواقع 3-4سالگی حس ششمو خودبخود وروزبروز قویترشداماهمه دوروبریام بهم میگفتن توادم تیزی هستی وجدیدا هم طوری شدم که یه حرفیویکدفعه که برزبانم میاد ومیگم بعدیکی دو روز اون حرفیوکه زده بودم خودبخودانجام میشه و...لطفاکمکم کنیدکه من دچارچی شدم؟

    • مهیار

      من حس ششم خیلی قوی دارم..حتی پیش بینی کردن برا ادمای اطرافمم درست در میاد..اما نمی تونم کنترلش کنم..مخصوصا زمانی که می دونم می خواد یه اتفاق بد بیوفته..

    • راحله

      من حس ششم فوق العاده ای دارم تا یکیرو میبینم سریع میفهمم چطور ادمیه حتی امواج مثبت یا منفیشو میگیرم امان از وقتی که طرف خورده شیشه هم داشته باشه حالم سریع بد میشه خواب های که میبینم خاص کسای تو خوابم اطلاعات خاصی میدن همیشه در حال پروازم از همون بچگی خواب میدیدم که پرواز میکنم تا الان که 29 سالمه در ضمن همیشه یکیرو کنارم حس میکنم قبرستون که میرم همه جا احساس میکنم که یاید برم چون مرده ها اینو ازم میخوان , با حیواناتم که رابطه فوق العاده ای دارم کاملا میفهمم که چی میگن ولی بازم می خوام خیلی بیشتر پیشرفت کنم و حسم قویتر بشه لطفا کمکم کنید

      پاسخ ها

      • على

        مگه جاى بيشترم داره؟؟

    • بدون نام

      سلام من حس ششم خوبی دارم تا الان هم فکر میکردم فقط خودم اینجوری هستم حالا با خوندن. این مطالب فهمیدم خیلی ها مثل من هستن. من چند وقت پیش خوآب دیدم امام رضا منو طلبیده نزدیک صبح خواب دیدم شب همون روز خیلی عجیب بلیت جور شد. ناخواسته رفتم پابوس امام رضا که خیلی هم حال داد به هم حالا موندم یعنی چی اینجور خوابا یکی بهم بگه

    • سارا

      مطلبتون عالیه لطفا ادامه داشته باشه

    • افسانه

      سلام همه ی ما حس ششم خوبی داریم فقط بعضی ها ذهنشان اهمیتی به این داده نمیده ماهمه خاص هستیم یک توصیه دوستانه به همه ی دوستان سعی کنید تازنده هستید زندگی کنید و شاکرخدای مهربان باشید که به ما قدرتهای خارق العاده داده باآرزوی موفقیت برای همه

    • پریا

      حس میکنم بیشتر از حد معمولی، و حتی توذهنم میتونم ببینم... نمیدونم این حس از کجا میاد ولی داره حالمو بد میکنه . لطفا اگر کسی چیزی میدونه کمکم کنه

    • نسیم

      سلام دوستان عزیز . مطالبتون جالب بود من خودم حس ششم بسیار قوی دارم در حدی که با اطمینان میتونم اتفاق های خوب و بدی که قراره واسم پیش بیاد و پیش بینی کنم تمام آدم های اطرافم رو میتونم به راحتی بدون برقرار کردن ارتباط کلامی بشناسم . بیشتر خواب ها درست از آب در میاد و از این بابت خوشحالم و خدا رو شکر میکنم ، فقط 1 بدی که داره اینه که هیچی تا به حال سولپرایزم نکرده. چون ناخواسته آمادگیشو دارم !

    • ارمانا

      سلام من تقریباتایه ماه پیش حس ششم خیلی قوی بودولی الان خیلی ضعیف شده وقتی روی یه موضوع تمرکز میکنم مث قبل درست ازاب درنمیادبایدچیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • یک حقیقت

        دوست من زهنتو باز کن بزار زهنت نفس بکشه فقط به این فکر کن که روحت وارد یک شهر ارمانی و پاک میشه بدون درد بدون مرگ بدون احساس های بد وقتی به این حس دست پپیدا کنی بدنت این حسو بهت میده که ارتقا یافتی که تغییر کردی بتونی اینکارو بکنی تو هم یک حقیقتی هستی سخت نیست من خودم اتفاقی این برام پیش اومد دنیای تازه ایی رو خواهی دید مرگ پایان نیست

    • مهرنوش

      دام می خواد حسامو خیلی قویتر بشن لطفا بگید چه کار کنم اگر کلاسی هست معرفی کنید

    • سحر

      من از سال پیش فهمیدم حس ششم دارم خیلی قوی بود به هرچی فکر میکردم همون میشد ولی الان نمیشه کسی هست راهنماییم کنه ؟

    • محمد بحرینی

      سلام.یه کم بیشتر درباره حس ششم و راه های سریعتر و بهتر دست یابی به آن را برایم توضیح دهید.خیلی سخته.اصلا نمی فهمم.لطفا کمکم کنید. می خوام هرچه سریعتر به آن برسم.

    • رها

      من ارزوم این بود تمام خوابام راست باش وتقریبا2 الی بیشتر که اینجوریم هر کسی ازدواج میکن می دونم طرف خوبه کسی ک حامله شده جنسیت بچرو تشخیص می دم تازه تازگی ها تونستم بچه ی بعدی رو هم پیش بینی کنم مر گ کسی نزدیک باش بازم خواب می بینم وکلا در مورد همه چیز اما دوست دارم نیت کنم بعد خواب ببینم ن خودش بیا د تو خوابم من از خدا می خوام شما هم چیزی میخواین غاز خدا بخواین حتما میده.مهیچ شکی در ان نیس ممنونم

    • علی

      سلام
      من علی هستم
      من چند سال پیش یه تصادف کردم که باعث شد 2 روز کما برم بعد از اون حس ششمم زیاد تر شده و میتونم درباره اینده شما اتطاعات خوبی بهتون بدم

    • حسین

      علی حرف مفت نزن حرفی بزن کسی باور کنه

    • پونه

      حس ششم من خيلی قويه ولی از يه طرف اصلا خوب نيس،وقتی احساس ميکنم اتفاق بدی قراره بيفته و اون اتفقا واقعا ميوفته،اين اصلا خوب نيس،واقعا ادم زجر ميکشه،نميتونم کنترلش کنم

    • مهدی

      من حس ششم ندارم، اصلا نمی دونم چی هست... چطوری درک میشه این حس.

    • ناشناس

      من حس ششم خیلی قویه چون همش تنهام و با خدا هم خیلی راز نیاز میکنم و تقریبا همه ی خواب هایم درست درمیاد ولی بعد از خوندن مطالب آموزنده شما حس ششمم قویتر شد واقعا ممنون

    • مهدی

      من هنوز نمی دونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    • مهدی

      من هنوز نمی دونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    • اصغر عارفی

      مقاله خوبی بود و از آن استفاده کردم.

    • امیر

      سلام من یک بار ارتباتم با خدا قوی کردم این حس داشتم ولی بعداز یک مدت کوتاه همچی ازدست دادم همش دنبال فکرای باطل هستم لطفا چطور با شیطان درونم مبارزه کنم و به خدا نزدیک بشم منون میشم از پاسخ تان

      پاسخ ها

      • حقیقت

        زهنت کلید پیروزیت دوست من زهنتو باز کن روبروی مشکلات پیروز میشی تو پیروز بدنیا اومدی زهنتو به روی خوبی ها باز کن به این فکر کن یه شهر ارمانی در انتظارته

    • امیرهوشنگ

      خیلی دوست دارم ارتباتم با خدا قوی بشه از حس شیشم هیچی نمیدونم چکارکنم راه بیفتم خواهشن بهم بگید چکار کنم

    • محمد همایون

      درود و سلام خدمت شما بزرگواران ...جلو خودم بلند نشم یک احساساتی و یا حرفهایی به ذهنم میرسد نه بگوشم و میتوانم حتی چیزهای گمشده و یا حتی مردن را بگویم و خانواده شاهد این حرفم هستند و من چیزهایی میدیدم که دیگران نمیدیدند اما میدونستم که بالاتر هم میشود رفت و در خواب بیشتر پرواز میکنم که کمی هم دلهره دارد و بیمار شدم سرانجام نزد بنده خدایی رفتم و گفت عالی رفتی جلو اما عجله کردی چون پیر یا مرشدی باید راهنمایی میکرد
      ...حال از شما تمنا دارم در صورت امکان کمکم کنید...کسانی دوروبرم هستند
      این را بخوبی احساس میکنم .چند روز پیش هم موبایل یکی از دوستان مفقود
      شده بود بمن گفت حالا بگو ببینم و خیلی هم ناراحت بود و بهش گفتم فلان جای
      منزل لای پیتو و وقتی رفت موبایل را دید باورش نمیشد و میگفت خودت گذوشتی...

    • anna

      حس ششم من قویه یعنی هر وقت تو هر قرعه کشی که شرکت کنم حسم تا میگه الان اسم منو صدا میزنن دقیقا همون میشه یا میگم الان فلانی بعد از چهار سال بهم زنگ میزنه همون لحظه هم واقعا زنگ میزنه و یا اینکه الان کی پشت در خونه است و خیلی حسهای دیگه. اینجا یه فقط یه نکته هست که اگه حسم رو به زبون بازگو کنم برای اطرافیانم پیش نمیاد ولی هر وقت تو دلم اون حس رو گفتم دقیقا همون اتفاق میوفته .چرا?????

    • moji

      اگه كسيً اين استعداد رو داره و ميتونه درست پيش بيني كنه ميتونه به من ايميل بده

    • babi

      من اتفاقی توی این سایت اومدم چه خوبه آدم یه همچین حسی داشته باشه موفق باشید

    • ناشناس

      سلام خوبین تمام پیامها و احساساتون را من خواندم درسته حس من میگه که بعضی ها هستند که دروغ میگن ولی بعضی ها کاملا راست میگن ولی برای تقویت حس ششم نیازی هست، خیلی از مراحل را طی کرد. اینا هم به خدا ربط دارد هم به رفتار فرد خود یعنی برای داشت حسس ششم قوی باید درون خود را همیشه خوشحال نگه دارید درسته من فقط یه اشاره کوچکی کردم و میتونم هزاران راه را برای تقویت حس ششم بهتون بگم ولی از نظر من گفتن راه خوبی نیست چون باید فرد خودش تحقیق کنه مطالعه کنه و بدست بیاره همین .ببینید این نیست که فردی بگه من حسه ششم قوی دارم اگر فردی حس ششم قوی داشته باشه پس این فرد عادی نیست یعنی خیلی فرد خوبی هست چون افراد کینه ای و عصبانی محال هست این حس و داشته باشن .متشکر از سایتتون

    • ..

      سلام من وقتی به چشمای افراد نگاه میکنم گذشته و بخشی از خاطراتشان میاد تو ذهنم این برای چیه بعضی وقتا اذیتم میکنم ممنون میشم کمکم کنید

    • ...

      سلام بعداز اتفاقی وقتی به چشم افراد میبینم اخلاقش میفهمم و بعضی وقتا خاطره ای از گذشتش واین منو اذیت میکنه مخصوصا وقتی به چشم یه بچه کار نگاه میکنم علتش چیه اگه هم شک دارید میتونید عکس یه نفر که واقعا میشناسید بفرستید ممنون میشم کمکم کنید

    • علی

      سلام
      راستش مطلبی رو که می خوام باهاتون در میون بزارم نمی دونم اسمش حس ششم هست یا نه ولی اگه کسی می دونه کمکم کنه.
      من حدود۲۷ سالمه و یه شخصیت و ذهن هنری و احساسی دارم.
      بچه که بودم حدود ۱۰ الی ۱۱ سالم که بود یه مدت تو خواب راه می رفتم یه بار تا سر کوچه رفتم و برگشتم جالبه که وقتی تو خواب راه می رفتم با اینکه چشمام بسته بود ولی همه جا رو می دیدم .یه مدت پدر و مادرم شبا در را رو قفل کردن و بعد دو سه سال خدا رو شکر این عادتم ترک شد.مطلب دو اینکه من مدت هاست یه خواب تکراری رو بار ها می بینم تقریبا هر ماه به مدت شش یا هفت سال و اصلا نمی تونم ازش خلاص شم.
      مطلب سوم اینکه از همون شش هفت سال پیش تا الان چیزهایی از آینده بهم تفهیم میشه و باعث تعجبم میشد ولی الان اینقدر زیاد شده که برام عادی شده.بعضی از این چیزها مضخرف محضه مثلا با دوستام در مورد یه فیلم صحبت می کنم بعد همون شب که میام خونه از تلوزیون پخش می کنه.یا مثلا اسم یه بنده خدایی تو سرم خطور میکنه و ساعت ها بی اراده می چرخه و بیرون نمیره تا اینکه یکی دو روز بعد یا زنگ بهم می زنه یا خودشو جایی می بینم یا خبری ازش میشنوم و... این اتفاقا به حدی زیادن که هر دو سه روز یه بار برام پیش میاد.راستش می خوام خودمم تو اونا نقش داشته باشم و به قولی پیش بینی کنم و همش غیر ارادی نباشه.
      لطفا اگه کسی علمش رو داره منو راهنماییم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسی منم این اتفاق خیلی می افته باید به خودت تلقین نکنی شاید خوب شدی

    • زهره

      سلام سوال من اینه که وقتی من خواب آدمایی رو دیدم اون آدما ازدواج کردند و یا بهمخیانت کردند و حتی مردند و همسر اونها با شخص دیگری ازدواج کرد . آیا من واقعا دارای خواب راستین هستم ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من حس میکردم که قراره چه اتفاقی بیافته اما الان خیلی کم شده

      • بدون نام

        خیلی خیالتی هستی همش فرضیه هست

    • پگاه

      سلام. آیا میشه از طریق تقویت حس ششگانه روح پدر عزیزم رو ببینم و باهاشون صحبت کنم؟ آخه من به تازگی پدرم نازنیننم رو از دست دادم وخیلی دلم براشون تنگ شده. آیا از طریق تقویت حس ششگانه میشه؟

      پاسخ ها

      • ایدا

        خدا بیامرزتش ولی فکر نمیکنم بشه ولی هیچ چیزی نشد نداره

    • سیما

      خیلی خوشم اومد انشاالله بتونم حس خودمو که حس شیش بیابم

    • ....

      سلام حس ششم من خیلی ضعیفه و فقط بعضی وقت ها کار میکنه نمیدونم چیکار کنم که این حس قویتر بشه

    • الکعبی

      حس ششم حسی است که من خیلی از آن استفاده کردم ولی باید خیالم آسوده باشد تا به آن حس برسم واین حس در اجدادمان نقش بسته پیش بینی کعب ظهور پیا مبر اسلام هفتصد سال قبل از تولد حضرت محمدص

    • AiDA

      من خواب های که میبینم بعد از یک ماه یا چند روز اتفاق می افته فکر میکنم دیدم این سخن رو نمیتونم تغییر بدم انگار سر نوشته جلو جلو میبینم

    • بدون نام

      لطفا کمک کنید

    • محمود

      سلام من نمیدونم چرا برای چیزی که میخواد اتفاق بیفته بهش فکر کنم برعکسش اتفاق میوفته من چطوری این حسو کنترل کنم تا توو راه راست بکار بگیرمش

    • مهسا

      من بعضی وقتا خوابهام ب واقعیت تبدیل میشه ی روز قشم خواب دیدم دریا خیلی اومده بالا جوری ک نمیشد بری بشینی دقیقا رفتیم تا همین اتفاق افتاده

    • سارا

      من دوستی دارم که حس ششم خیلی قوی داره خواستگار نداره و تک خواستگارانی هم که میان آدمهای خوبی نیستند چندماه پیش نزد یک سید رفت بهش گفت پیشگویی های که داری به این دلیله که یک جن عاشق داری اما جن مسلمانه و اذیتت نمیکنه و همین جن عاشق باعث میشه خواستگار خوب برات نیاد و مانع ازدواجت میشه
      من فکر میکنم کسانی که پیشگویی خیلی خوبی دارن در اصل یک جن در کنار آنهاست بخصوص کسانی جای وسایل گمشده را اعلام می کنند و یا حضور فردی را در کنار خود احساس می کنند

    • افسانه

      من تا حالا سه بار در جاهای مختلف رفتم برای سر کتاب باز کردن و جالب این بود هر سه تاشون بهم گفتن حس ششم قوی ای داری ولی بلد نیستی ازش استفاده کنی . می خواستم بپرسم برای تقویتش چکار کنم و اینکه به هر چیزی که به ذهنم خطور می کنه یه آن اگه زیاد فکر کنم اون اتفاق میوفته . این همون حس ششم هستش یا خیر ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج