۲۶۵۳۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آماده باش در نیویورک درپی حملات پاریس

در پی حملات تروریستی در پاریس، شهر نیویورک در وضعیت امنیتی و نیروهای پلیس این شهر در آماده باش کامل به سر می برند، به گفته پلیس هیچ گزارشی مبنی بر احتمال حمله تروریستی مرتبط با پاریس در این شهر در دست نیست.

خبرگزاری ایرنا: در پی حملات تروریستی پاریس، سخنگوی پلیس شهر نیویورک در آمریکا از اعلام آماده باش کامل نیروهای خود در این شهر خبر داد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه گزارشی مبنی بر امکان حمله تروریستی در شهر نیویورک مرتبط با حملات تروریستی پاریس وجود ندارد گفت: این اقدامات پلیس، پیشگیرانه است.

وی اضافه کرد در پی حوادث جاری در خارج از کشور (فرانسه) تیمی از ماموران ویژه ضد تروریسم در اماکن پرتردد سطح شهر مستقر شده اند.

سخنگوی پلیس نیویورک اضافه کرد کلیه مراکز دولتی مربوط با کشور فرانسه در این شهر تحت حفاظت شدید ماموران امنیتی در صورت بروز هر گونه حمله می باشند.

مقامات امنیتی پلیس فدرال نیز با اذعان بر اینکه هنوز هیچ گزارشی از امکان بروز حملات تروریستی در نیویورک در دست نیست خاطرنشان کرد پلیس فدرال در پی حوادث جاری پاریس بمنظور اطمینان خاطر تصمیم به بالاتر بردن وضعیت امنیتی گرفته است.

رییس جمهور آمریکا در پی حملات تروریستی جمعه شب در پاریس، ضمن محکومیت، این حملات را حمله به بشریت و ارزشهای مشترک انسانی عنوان داشت و دبیر کل سازمان ملل نیز ضمن محکومیت این حوادث، خواستار آزادی هرچه سریعتر گروگان ها شده است.

درسلسله حملات جمعه شب پاریس ۱۸۰ تن کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.
گروه تروریستی داعش مسوولیت این حملات را برعهده گرفته است.

داعش با حمایت برخی کشورهای غربی و عربی منطقه بوجود آمد که تاکنون جنایات زیادی را در سوریه و عراق و برخی کشورهای عربی خاورمیانه مرتکب شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج