۲۶۵۳۷۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

داعش: این حملات ۱۱ سپتامبر فرانسه است

گروگانگیری در سالن نمایش باتکلان پاریس در حالی پایان یافت که این اقدام و تلاش پلیس برای پایان آن خونبارترین نتیجه را با حدود ۱۰۰ کشته از مجموع ۱۴۰ قربانی در پی داشت؛ حالا برج ایفل هم به احترام قربانیان خاموش شده و داعش این اقدامات خود را ۱۱ سپتامبر دیگر این بار برای فرانسه می خواند.

خبرگزاری ایرنا: گروگانگیری در سالن نمایش باتکلان پاریس در حالی پایان یافت که این اقدام و تلاش پلیس برای پایان آن خونبارترین نتیجه را با حدود ۱۰۰ کشته از مجموع ۱۴۰ قربانی در پی داشت؛ حالا برج ایفل هم به احترام قربانیان خاموش شده و داعش این اقدامات خود را ۱۱ سپتامبر دیگر این بار برای فرانسه می خواند.

اسکای نیوز گزارش داد؛ پلیس فرانسه پایان گروگانگیری در سالن نمایش باتکلان پاریس را با کشته شدن دو مهاجم عامل این حادثه پیش از اشغال این مکان از سوی پلیس اعلام کرد. پیش از این، اعلام شده بود که تروریست ها ۱۰۰ تن را در این سالن به گروگان گرفته اند و حالا رسانه های غربی به نقل از منابع امنیتی از کشته شدن ۱۱۲ تن در جریان این گروگانگیری خبر می دهند.

معنای این ۱۱۲ کشته می تواند آن باشد که تمامی گروگان ها به دست تروریست ها سلاخی شده اند ولی برخی گزارشها نیز حکایت از کشته شدن گروگانها در جریان حمله پلیس به این محل دارد هر چند آمار رسمی از تعداد گروگان ها و کشته شدگان و مجروحان تاکنون اعلام نشده است.

از سوی دیگر گروه تروریستی داعش در صفحات اجتماعی خود با به عهده گرفتن مسئولیت این اقدام تروریستی اعلام کرده است که «این حملات ۱۱ سپتامبر فرانسه است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      حالا باید منتظر اتفاقات دیگه ای هم باشیم، چه بسیار افرادی از داعش که همراه پناه جوها به اروپا رفتن و منتظر دستور هستن، خدا رحم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگران اروپایی ها هستی؟خدا بده شانس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج