۲۶۵۴۸۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ژوله: از ضیا طرفداری نکردم

"به نظرم روزنامه نگاری فضای عمیقی دارد و به شخصه ترجیح می دهم که اخبار مرتبط با خودم را در صفحه های اجتماعی با مخاطبان در میان بگذارم. به نظرم در این میان فیس بوک خیلی بهتر از بقیه شبکه های اجتماعی است و اینستاگرام فضای احساسی دارد که گاهی بد فهمی هایی هم در آن به وجود می آبد."

خبرگزاری صبا: حضور امیر مهدی ژوله در نمایشگاه مطبوعات جو فوق العاده پر هیجانی برای مخاطبان نمایشگاه ایجاد کرد که این نشان از ارتباط عمیقی داشت که او با هوادارانش برقرار کرده است.امیرمهدی ژوله که بعد از ۸ سال برای بازدید به نمایشگاه مطبوعات آمده بود، با حضور در غرفه صبا گفت: "امسال هم آمدنم به نمایشگاه مطبوعات صرفا به خاطر این بود که ثمره حضورم را در تلویزیون ببینم و با مخاطبانم بیشتر آشنا بشوم".

برنده استندآپ کمدی "خندوانه" همچنین یادآور شد: "به نظرم روزنامه نگاری فضای عمیقی دارد و به شخصه ترجیح می دهم که اخبار مرتبط با خودم را در صفحه های اجتماعی با مخاطبان در میان بگذارم. به نظرم در این میان فیس بوک خیلی بهتر از بقیه شبکه های اجتماعی است و اینستاگرام فضای احساسی دارد که گاهی بد فهمی هایی هم در آن به وجود می آبد."

ژوله در توضیح کار نویسندگی خودش هم گفت: "کارهایی که تا به امروز انجام داده ام بیشتر بر اساس پیشنهاداتی بوده که به من شده. البته یک ایده در ذهنم دارم و آن این است که اگر ظرفیتش فراهم شود یک برنامه استندآپ کمدی بسازم".

طنز نویس خوشنام کشورمان در پایان راجع به متنی که در خصوص اتفاقات رخ داده برای علی ضیاء در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، گفت: "من از علی ضیاء طرفداری نکردم، فقط نظر خودم را گفتم. به نظرم هجمه انتقاداتی که به سمت علی ضیاء شد خیلی منصفانه نبود و ما حق نداشتیم این مسئله را تا این حد بزرگ کنیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز سلیمی

      حالا این آقای ژوله هم اینقدر درگیر حاشیه میکنه خودشو تا یه جایی یه گافی ازش بگیرن و داستان بشه...... بابا برو به همون کار نویسندگیت برس بدون حاشیه.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج