۲۶۵۵۰۱
۲ نظر
۵۰۲۲
۲ نظر
۵۰۲۲
پ

بامزه ترین داب اسمش های سلبریتی های ایرانی

لب زدن روی صدای دیگران فقط بین مردم عادی داغ نشده و سلبریتی های عرصه های مختلف فرهنگی - ورزشی هم دست به کار شده اند تا در فضای شاد و شنگول داب اسمش سازی سهیم باشند.

هفته نامه همشهری جوان - بهناز سعیدی: لب زدن روی صدای دیگران فقط بین مردم عادی داغ نشده و سلبریتی های عرصه های مختلف فرهنگی - ورزشی هم دست به کار شده اند تا در فضای شاد و شنگول داب اسمش سازی سهیم باشند. ما هم گزارش کوتاهی از بامزه بازی چهره های شناخته شده ای که ویدئوهایشان خیلی دست به دست شده را اینجا آوردیم.

حمید فرخ نژاد

همه چیز با حرکت حمید فرخ نژاد جدی شد. بازیگر عروس آتش، با شکل و شمایل جاهلی در کنار پسرش چراغ اول را روشن کرد. فرخ نژاد که تازگی ها با آقازاده اش در برنامه خندوانه شرکت کرده و وجه طنازانه اش را به نمایش گذاشته است، با لب زدن روی دیالوگ فیلم قیصر، تب داب اسمش را بین سلبریتی ها به راه انداخت. فرخ نژاد در کسوت بهمن مفید، دیالوگ معروف فیلم قیصر را بازی می کند. «من بودم، حاجی نصرت، رضا پونصد، علی فرصت، آره و اینا خیلی بودیم. کریم آقامون هم بود.»




بهنوش بختیاری

مگر می شود پرطرفدارترین ایرانی اینستاگرام باشی و در چالش هایش شرکت نکنی؟ بهنوش بختیاری که 2 میلیون و 300 هزار نفر فالوئر اینستاگرامی دارد، نزدیک به هفت هفته پیش ویدئویی آپلود کرد که در آن دیالوگ معروف کاراکتر جنیس در سریال فرندز را لب می زد. Oh My God گفتن بختیاری با دهان کاملا باز بیش از 42 هزار لایک برایش به ارمغان آورد.




رامبد جوان و سجاد افشاریان

بی شک خندوانه پدیده امسال تلویزیون و حتی جامعه است. سجاد افشاریان به عنوان یکی از اعضای اتاق فکر خندوانه در برنامه خندوانه برتر جلوی دوربین آمد و به سرعت هواخواه های خودش را در فضای مجازی پیدا کرد. افشاریان و جوان در فضای خندوانه، داب اسمش «رامبد یعنی چی» را با صدای جناب خان و رامبد جوان اجرا می کنند.




رامبد جوان و محمد بحرانی

صداپیشه جناب خان هم امسال با لهجه جنوبی اش حسابی حال همه را خوب کرد. محمد بحرانی هم با رامبد در فضای خنداونه، داب اسمش اجرا کرد؛ با این تفاوت که هر کدام روی صدای دیگری لب می زد. با اینکه صدا و تصویر این ویدئو خیلی سینک نیست ولی نتیجه کار بامزه شده است.




بهزاد عمرانی

خواننده گروه خوشحال بمرانی دو کلیپ بامزه در اینستاگرام آپلود کرده: یکی صدای جواد خیابانی بعد از اعلام اشتباهی گل تیم پرسپولیس به الغرافه است و یکی هم تیتراژ ابتدایی کارتون شیر شاه.




مریم امیرجلالی

صدای جیغ زن ماشالاخان در سریال خانه به دوش یک یاز صداهای پرطرفدار کاربران نرم افزار داب اسمش است. حتی خود امیر جلالی هم روی صدای خودش لب زده است. ماجرا هم این است که دختر خانواده نمی داند چه لبای بپوشد و امیر جلالی با جیع و داد می گوید: «الهی در به در شی تو بچه. باز شروع کردی برا لباس؟ بیا برو پیژامه باباتو بپوش.»




صمد نیکخواه بهرامی

پسر بلند بالای بسکتبال هم با دختر کوچکش دست به یکی کردند تا کلیپ بامزه ای از لحظه چاقو خوردن فیلم قیصر را بازسازی کنند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که چیزی ندیدم

    • فاطمه

      واي خيلي خنديدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج