۲۶۵۵۶۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سدان تازه نفس فیات رونمایی شد +عکس

شرکت خودروسازی فیات بعد از معرفی کامل پیکاپ "فول بک" در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی، اقدام به معرفی اتومبیل سدان خود با نام "تیپو TIPO" کرد.

وب‌سایت خودرو بانک: بعد از ارائه یک پیش نمایش، شرکت خودروسازی فیات بعد از معرفی کامل پیکاپ "فول بک" در نمایشگاه بین المللی اتومبیل دبی، اقدام به معرفی اتومبیل سدان خود با نام "تیپو TIPO" کرد.

سدان تازه نفس فیات رونمایی شد +عکس

برای تولید و عرضه این اتومبیل، شرکت خودروسازی فیات اعلام کرده که بیش از ۴۰ کشور را در سراسر دنیا برای عرضه این محصول در مرحله اول زیر نظر گرفته است. تیپو، در اصل یک نسخه بهبود یافته از فیات Egea ترکیه‌ای است که با جلوپنجره مشبک بیضی شکل سابق خود، حالا به چراغ‌های جدید پیشانی، خطوط آیروینامیکی برجسته‌تر و... مجهز شده که در چهارجوبی ۴.۵۴ متری در طول، ۱.۷۸ متری در عرض و ارتفاع ۱.۴۸ متری اجرایی شده است.

سدان تازه نفس فیات رونمایی شد +عکس

از داخل کابین هم تاکنون فیات تصویری منتشر نکرده است، ولی وعده صندلی‌هایی جدید با ارگونومی عالی و فضای پای بیشتر، یک سیستم سرگرمی اختیاری Uconnect با یک صفحه نمایشگری ۵ اینچی و مجهز به ورودی‌های بلوتوث، آیپاد و AUX، دوربین دید عقب و دست آخر هم سیستم ناوبری TOMTOM را داده است.

در محدوده قدرتی فیات "تیپو" نیز براساس اطلاعات ارائه شده توسط فیات، چهار موتور مختلف در دسترس خواهند بود که بسته به بازار مصرف بر روی خودرو سوار می‌شوند که به ترتیب شامل یک موتور بنزینی ۱.۴ لیتری ۹۵ اسب بخاری، یک پیشرانه ۱۱۰ اسب بخاری ۱.۶ لیتری بنزینی، یک موتور توربودیزل ۱.۳ لیتری مولتی جت با حداکثر قدرتی ۹۵ اسب بخاری و در آخر هم یک موتور ۱.۶ لیتری دیزلی مولتی جت ۱۲۰ اسب بخاری می‌شود.

سدان تازه نفس فیات رونمایی شد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج