۲۶۵۷۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیروزی یاران بکام مقابل ستاره های جهان

بازی نمایشی و خیریه منتخب ستاره‌های بریتانیا و منتخب ستاره‌های جهان در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر با پیروزی یاران بکام به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: بازی نمایشی و خیریه منتخب ستاره‌های بریتانیا و منتخب ستاره‌های جهان در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر با پیروزی یاران بکام به پایان رسید.

بازی خیریه یاران دیوید بکام، ستاره و کاپیتان پیشین منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس برابر منتخب ستاره‌های حال حاضر و پیشکسوت دنیای فوتبال در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر با پیروزی ۳ بر یک یاران بکام که در قالب تیم ستاره‌های بریتانیا و ایرلند بازی می‌کردند، خاتمه یافت. برای تیم منتخب بریتانیا مایکل اوون دو بار و پل اسکولز گلزنی کردند و دوایت یورک تنها گل تیم منتخب دنیا را به ثمر رساند.

در این بازی برای تیم منتخب بریتانیا و ایرلند ستارگانی همچون دیوید جیمز، فیل نویل، نیکی بات، سل کمپبل، دیوید بکام (کاپیتان)، پیتر کراوچ، رایان گیگز، پل اسکولز،‌ جیمی کاراگر، دارن فلچر و جان تری در ترکیب اصلی قرار داشتند و دیوید سیمن، اشلی کول، ترور سینکلر، مایکل اوون، آلن اسمیث و گری مک آلیستر روی نیمکت قرار داشتند. سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد هم هدایت تیم منتخب بریتانیا و ایرلند را برعهده داشت.

در سمت مقابل برای تیم منتخب جهان هم ادوین فن‌درسار، کافو، مایکل سیلوستره، فرناندو کوتو، لوئیز فیگو (کاپیتان)، روبرت پیرس، پاتریک کلایورت، اوله‌گونار سولسشایر، کلارنس سیدورف، پارک جی‌سونگ و رونالدینیو در ترکیب اصلی بودند و فرناندو هیه‌رو، ریمون فان‌درگو، دوایت یورک و لاندن دوناوان از روی نیمکت آغاز بازی را تماشا کردند. تیم منتخب جهان را هم کارلو آنچلوتی هدایت می‌کرد.

قضاوت هر یک از دو نیمه این بازی را هم یک داور برعهده داشت. نیمه اول را پیر لوئیجی کولینا، داور پیشین و سرشناس فوتبال ایتالیا و نیمه دوم را آنتونی تیلور از انگلیس سوت زدند.

از نکات مهم این بازی دوستانه که عواید آن برای کمک به سازمان جهانی حمایت از کودکان «یونیسف» اختصاص پیدا کرد، می‌توان به غیبت غیرمنتظره زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه اشاره کرد، کسی که قرار بود بازوبند کاپیتانی تیم منتخب جهان را به بازو ببندد. هموطن او پاترک ویه‌را نیز به دلیلی نامشخص از حضور در این بازی خودداری کرد.

در دقایق پایانی بازی همچنین دیوید بکام از زمین بازی خارج شد و جایش را به پسر بزرگ و ۱۶ ساله خود بروکلین داد تا خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای او بسازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج